Wijnaldum ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:43 schreef Thunder0x het volgende:
Bahia geen geel hoor... alleen Gio...
Wel blijven opletten.
Toen Doedelhond het deed was het geen geel, sloeg echt nergens op!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:45 schreef dill het volgende:
[..]
Wijnaldum ook hoor, voor het wegtrappen van de bal nadat er een vrije trap was gegeven.
Klopt, hij kreeg daar geen geel voor. Was volgens mij een foutje van Eredivisie-Live, net als die dramatische commentator die echt telkens de verkeerde namen noemt, haha!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:43 schreef buddyb het volgende:
huh? hij kreeg geel nadat hij afellay een heel licht duwtje van achter gaf.
dit is echt vaag.
Dat zag er niet goed uit, ben benieuwd of die dit seizoen nog wel zal spelen.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:57 schreef Happel het volgende:
42 inch ftw, toch?![]()
Ben wel benieuwd naar aankomende zondag tegen AZ, verwacht daar toch wel een mindere wedstrijd. Zeker als blijkt dat Tomasson niet in staat is mee te doen.
Moet trouwens zeggen dat Tomasson gister naar mijn idee behoorlijk onzichtbaar was.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:57 schreef Happel het volgende:
42 inch ftw, toch?![]()
Ben wel benieuwd naar aankomende zondag tegen AZ, verwacht daar toch wel een mindere wedstrijd. Zeker als blijkt dat Tomasson niet in staat is mee te doen.
idd, ben ik met je eens, maar toch speelden ze minder nadat hij eruit wasquote:Op maandag 16 maart 2009 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet trouwens zeggen dat Tomasson gister naar mijn idee behoorlijk onzichtbaar was.
Inderdaad. Hoop wel dat hij er tegen AZ bij kan zijn. Aangezien AZ Schaars en De Zeeuw mist zou hij erg nuttig kunnen zijn voor de slag om het middenveld.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet trouwens zeggen dat Tomasson gister naar mijn idee behoorlijk onzichtbaar was.
Kwam vooral omdat Bakkal erin kwam, vond ik. Toivoinen was onzichtbaar, hij niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:22 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
idd, ben ik met je eens, maar toch speelden ze minder nadat hij eruit was
Precies. Helemaal omdat AZ een team is met niet echt individuele klasse meer nu Schaars en De Zeeuw niet mee kunnen spelen. Tuurlijk de as van het veld wel, maar de pionnen eromheen zijn spelers die uitstekend renderen met de as. Als die halve as wegvalt...quote:Op maandag 16 maart 2009 18:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoop wel dat hij er tegen AZ bij kan zijn. Aangezien AZ Schaars en De Zeeuw mist zou hij erg nuttig kunnen zijn voor de slag om het middenveld.
Ow absoluut, ik verwacht niets tegen AZ.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:37 schreef Fetai het volgende:
Tegen AZ kunnen we gewoon een nederlaag incalculeren, maar zelfs dan is er nog hoop op de play-offs. Het is niet voorbij na de wedstrijd tegen AZ
toch hebben we een kans, de kaasklappers missen Schaars en De Zeeuw.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:37 schreef Fetai het volgende:
Tegen AZ kunnen we gewoon een nederlaag incalculeren, maar zelfs dan is er nog hoop op de play-offs. Het is niet voorbij na de wedstrijd tegen AZ
Tuurlijk hebben we een kans. Maar die kans is niet groot.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
toch hebben we een kans, de kaasklappers missen Schaars en De Zeeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |