abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2009 @ 10:56:30 #101
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_67095441
Klasse, jullie hebben tegen mijn verwachting in gewoon de 9de en wellicht de 8ste plaats binnen handbereik. Gezien het spel van NEC de laatste tijd vrees ik het ergste, ook al is het programma niet al te lastig meer...
la taqta il-amal
pi_67096369
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

of door Bert Maalderink
Nee, dat dan weer niet.
  maandag 16 maart 2009 @ 11:48:00 #103
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67097069
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:17 schreef TheClown1 het volgende:
dat is toch logisch, misschien krijgt hij ook advies van Royston zoals Wijnaldum dat ook krijgt.

\"Als ik zo doorga kom ik bij Real Madrid\"

kun je mooi op de tribune toekijken terwijl de rest speelt, je krijgt dan een seizoenskaart valencia en geld. dat wil ik ook.
Advies van Drenthe opvolgen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_67097661
9de zit er nu dik in .

Ben wel benieuwd hoe zwaar het team terug zou kunnen vallen zonder Tomasson komend weekend.
pi_67097816
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
9de zit er nu dik in .

Ben wel benieuwd hoe zwaar het team terug zou kunnen vallen zonder Tomasson komend weekend.
Tomasson is gewoon heel erg belangrijk, dat was gisteren ook weer goed te zien, toen ie eruit ging viel het ver terug.

Dus het zou best weleens flink tegen kunnen vallen. Aan de andere kant is het wel zo dat wanneer iedereen er voor gaat, zoals ook gisteren het geval was, er veel kan gebeuren.
pi_67098284
Play-offs, here we come. NEC en Utrecht gaan we allebei nog voorbij als we zo blijven spelen.

Goed dat de investeerders trouwens beginnen over de duurdere spelers. Van mij mag Landzaat er sowieso uit, die gast heeft niks dan ellende meegebracht. De Cler was dit jaar echt zwak, maar in de jaren daarvoor de beste back van Nederland, dus laat die nog maar even staan..

Verder hopen op snel herstel van Tomasson en vooral geen snel herstel van Timmer, hoewel die volgende week wel weer onder de lat zal staan.
pi_67099062
quote:
Op maandag 16 maart 2009 00:46 schreef Crane het volgende:
Maar ik vind het berichten dat Don Leo al getekend heeft en een van de geldschieters de macht krijgt eigenlijk opvallender dan de geschatte schuld van 24 miljoen.
vind je dat van beenhakker echt opvallend??

ik heb gelijk al gezegd, toen hij zogezegd onbetaald technisch adviseur werd, dat hij aankomend seizoen gewoon technisch directeur zal zijn en dat in zijn salaris de afgelopen 'gratis' gewerkte maanden opgenomen zal worden. Die judas (want dat is hij, ondanks dat ik blij ben dat hij weer terug is) gaat echt niet gratis werken hoor
pi_67099381
quote:
'Vrije transfer voor grootverdieners Feyenoord'

Feyenoord overweegt enkele goed betaalde spelers aan het eind van dit seizoen een vrije transfer te geven. Dat bericht de Telegraaf maandag.

Op deze manier zou de Stadionclub zijn financiën weer op orde kunnen krijgen. Spelers als Tim de Cler, Roy Makaay, Kevin Hofland en Denny Landzaat worden door het dagblad genoemd als mogelijke slachtoffers van de overwogen maatregel.

Feyenoord-directeur Wouter Gudde wilde het bericht niet bevestigen, maar hij gaf wel toe dat er werk aan de winkel is. "Er zullen drastische maatregelen volgen in het belang van het voortbestaan van Feyenoord. Daarvan zijn alle partijen overtuigd", zei Gudde.

Eerder kwam de potentiële investeerder Michel Perridon met het plan om de salarissen van de Feyenoorders te korten. Dat idee draagt niet de goedkeuring van de spelersgroep weg: "Contracten moeten worden gerespecteerd en bij dit soort uitspraken heeft op dit moment niemand baat. Er moet rust zijn, zodat wij ons volledig kunnen concentreren op het sportieve", reageerde aanvoerder Giovanni van Bronckhorst.
Voor Makaay schijnen ze in de winterstop nog een bod te hebbn gehad van 5 mln, dus dat ljkt me bullshit. De rest kan ik alleen maar aanmoedigen om te vertrekken en niet meer terug te komen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_67100086
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:16 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Voor Makaay schijnen ze in de winterstop nog een bod te hebbn gehad van 5 mln, dus dat ljkt me bullshit.
Dat bod van 5 miljoen schijnt bullshit te zijn.
pi_67100309
quote:
Feyenoord en Van Dijk willen verder met elkaar

16/03/2009 12:45

Rob van Dijk mag al veertig jaar zijn, Feyenoord ziet voor de Voorhouter ook voor komend seizoen een actieve rol weggelegd.

'Ik wil er ook nog een jaar aan vastplakken, dus dat ziet er goed uit', aldus Van Dijk in het Algemeen Dagblad. 'Binnenkort praten we hierover verder.' Zijn contract in Rotterdam loopt tot zomer van 2009.

Van Dijk vertegenwoordige Feyenoord zondag tegen PSV voor zesde keer sinds zijn terugkeer in Rotterdam in september. De veertigjarige doelman verving Henk Timmer, die te veel last had van een trillend ooglid na een botsing met PSV-aanvaller Danko Lazovic.
pi_67100336
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:56 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Klasse, jullie hebben tegen mijn verwachting in gewoon de 9de en wellicht de 8ste plaats binnen handbereik. Gezien het spel van NEC de laatste tijd vrees ik het ergste, ook al is het programma niet al te lastig meer...
Been is ook niet achterlijk natuurlijk
pi_67100479
Makaay en Hofland gratis wegdoen, dat zou echt wel achterlijk zijn.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_67101083
Makaay dan straks lekker naar PSV of AZ waar ie er gewoon 20 maakt.
-
pi_67102494
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat bod van 5 miljoen schijnt bullshit te zijn.
Of het vijf miljoen was weet ik niet maar hij kon weg aan het einde van vorig jaar.
pi_67102775
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:28 schreef Luni het volgende:
Die goal van vandaag was trouwens ingestudeerd, toch leuk als je zo scoort.
Het viel me eerder in de wedstrijd al op dat ze met ingestudeerde corners bezig waren, mensen die wegliepen en meteen weer terug.

Ook is gisteren maar weer eens gebleken dat als je Bahía laat doen waar hij goed in is, het helemaal niet zo'n prutser is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67103331
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het viel me eerder in de wedstrijd al op dat ze met ingestudeerde corners bezig waren, mensen die wegliepen en meteen weer terug.
Dat heeft Vlemmings goed ingezien want in de CL worden die ook steeds belangrijker.
-
pi_67105319
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef dill het volgende:

[..]

Of het vijf miljoen was weet ik niet maar hij kon weg aan het einde van vorig jaar.
Heb ergens gelezen of gezien dat er helemaal nooit een bod op Makaay geweest is.
pi_67105332
quote:
Straffen betaald voetbal met ingang van 16 maart.
Feyenoord: G.C. van Bronckhorst, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
dus bahia is niet geschorst? nadat hij geel kreeg stond er gelijk bij dat hij geschorst was.
  maandag 16 maart 2009 @ 16:33:06 #119
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67105388
Hij heeft geen geel gehad gisteren toch?
  maandag 16 maart 2009 @ 16:36:56 #120
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67105521
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij heeft geen geel gehad gisteren toch?
Bahía niet idd. Verrassend genoeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 16 maart 2009 @ 16:38:01 #121
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67105760
huh? hij kreeg geel nadat hij afellay een heel licht duwtje van achter gaf.

dit is echt vaag.
pi_67105774
Bahia geen geel hoor... alleen Gio...

Wel blijven opletten.
pi_67105788
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:30 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb ergens gelezen of gezien dat er helemaal nooit een bod op Makaay geweest is.
Ik heb gehoord van wel, en ik weet het eigenlijk wel 100% zeker

Dat ie weg kon dan, niet dat er een bod is gedaan.
pi_67105823
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:43 schreef Thunder0x het volgende:
Bahia geen geel hoor... alleen Gio...

Wel blijven opletten.
Wijnaldum ook hoor, voor het wegtrappen van de bal nadat er een vrije trap was gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')