Advies van Drenthe opvolgenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:17 schreef TheClown1 het volgende:
dat is toch logisch, misschien krijgt hij ook advies van Royston zoals Wijnaldum dat ook krijgt.
\"Als ik zo doorga kom ik bij Real Madrid\"
kun je mooi op de tribune toekijken terwijl de rest speelt, je krijgt dan een seizoenskaart valencia en geld. dat wil ik ook.
Tomasson is gewoon heel erg belangrijk, dat was gisteren ook weer goed te zien, toen ie eruit ging viel het ver terug.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
9de zit er nu dik in.
Ben wel benieuwd hoe zwaar het team terug zou kunnen vallen zonder Tomasson komend weekend.
vind je dat van beenhakker echt opvallend??quote:Op maandag 16 maart 2009 00:46 schreef Crane het volgende:
Maar ik vind het berichten dat Don Leo al getekend heeft en een van de geldschieters de macht krijgt eigenlijk opvallender dan de geschatte schuld van 24 miljoen.
Voor Makaay schijnen ze in de winterstop nog een bod te hebbn gehad van 5 mln, dus dat ljkt me bullshit. De rest kan ik alleen maar aanmoedigen om te vertrekken en niet meer terug te komen.quote:'Vrije transfer voor grootverdieners Feyenoord'
Feyenoord overweegt enkele goed betaalde spelers aan het eind van dit seizoen een vrije transfer te geven. Dat bericht de Telegraaf maandag.
Op deze manier zou de Stadionclub zijn financiën weer op orde kunnen krijgen. Spelers als Tim de Cler, Roy Makaay, Kevin Hofland en Denny Landzaat worden door het dagblad genoemd als mogelijke slachtoffers van de overwogen maatregel.
Feyenoord-directeur Wouter Gudde wilde het bericht niet bevestigen, maar hij gaf wel toe dat er werk aan de winkel is. "Er zullen drastische maatregelen volgen in het belang van het voortbestaan van Feyenoord. Daarvan zijn alle partijen overtuigd", zei Gudde.
Eerder kwam de potentiële investeerder Michel Perridon met het plan om de salarissen van de Feyenoorders te korten. Dat idee draagt niet de goedkeuring van de spelersgroep weg: "Contracten moeten worden gerespecteerd en bij dit soort uitspraken heeft op dit moment niemand baat. Er moet rust zijn, zodat wij ons volledig kunnen concentreren op het sportieve", reageerde aanvoerder Giovanni van Bronckhorst.
Dat bod van 5 miljoen schijnt bullshit te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voor Makaay schijnen ze in de winterstop nog een bod te hebbn gehad van 5 mln, dus dat ljkt me bullshit.
quote:Feyenoord en Van Dijk willen verder met elkaar
16/03/2009 12:45
Rob van Dijk mag al veertig jaar zijn, Feyenoord ziet voor de Voorhouter ook voor komend seizoen een actieve rol weggelegd.
'Ik wil er ook nog een jaar aan vastplakken, dus dat ziet er goed uit', aldus Van Dijk in het Algemeen Dagblad. 'Binnenkort praten we hierover verder.' Zijn contract in Rotterdam loopt tot zomer van 2009.
Van Dijk vertegenwoordige Feyenoord zondag tegen PSV voor zesde keer sinds zijn terugkeer in Rotterdam in september. De veertigjarige doelman verving Henk Timmer, die te veel last had van een trillend ooglid na een botsing met PSV-aanvaller Danko Lazovic.
Been is ook niet achterlijk natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 10:56 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Klasse, jullie hebben tegen mijn verwachting in gewoon de 9de en wellicht de 8ste plaats binnen handbereik. Gezien het spel van NEC de laatste tijd vrees ik het ergste, ook al is het programma niet al te lastig meer...
Of het vijf miljoen was weet ik niet maar hij kon weg aan het einde van vorig jaar.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat bod van 5 miljoen schijnt bullshit te zijn.
Het viel me eerder in de wedstrijd al op dat ze met ingestudeerde corners bezig waren, mensen die wegliepen en meteen weer terug.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:28 schreef Luni het volgende:
Die goal van vandaag was trouwens ingestudeerd, toch leuk als je zo scoort.
Dat heeft Vlemmings goed ingezien want in de CL worden die ook steeds belangrijker.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het viel me eerder in de wedstrijd al op dat ze met ingestudeerde corners bezig waren, mensen die wegliepen en meteen weer terug.
Heb ergens gelezen of gezien dat er helemaal nooit een bod op Makaay geweest is.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef dill het volgende:
[..]
Of het vijf miljoen was weet ik niet maar hij kon weg aan het einde van vorig jaar.
dus bahia is niet geschorst? nadat hij geel kreeg stond er gelijk bij dat hij geschorst was.quote:Straffen betaald voetbal met ingang van 16 maart.
Feyenoord: G.C. van Bronckhorst, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
Bahía niet idd. Verrassend genoeg.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij heeft geen geel gehad gisteren toch?
Ik heb gehoord van wel, en ik weet het eigenlijk wel 100% zekerquote:Op maandag 16 maart 2009 16:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen of gezien dat er helemaal nooit een bod op Makaay geweest is.
Wijnaldum ook hoor, voor het wegtrappen van de bal nadat er een vrije trap was gegeven.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:43 schreef Thunder0x het volgende:
Bahia geen geel hoor... alleen Gio...
Wel blijven opletten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |