Ja, zo gaat dat blijkbaar, hoe minder je doet, hoe meer er over je gepraat wordt.quote:
Ik begrijp dat gevoel wel, die diversiteit is leuk. Een van de leuke dingen aan een grote stad.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso geweldig. Net zoals de hindoe's die gister met poeder in de weer waren. Ik krijg dan het gevoel dat de stad groter is dan ik en de mensen die ik ken. Misschien raar, maar toch...
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
oh vandaar dat iedereen bij de hindoestaanse eettent vandaag onder de rode vlekken zat
Ik kom dat heel weinig tegen. Tenzij het is bij een paar schooiertjes in de puberteit...quote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat gevoel wel, die diversiteit is leuk. Een van de leuke dingen aan een grote stad.![]()
Jammer dat al die verschillende mensen elkaar zo vaak lastig vallen en vaak per definitie een hekel aan elkaar lijken te hebben.
Holi, dat is toch Schiedam?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Oh was het gister Holi Festival?
Daar ben ik geborenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee das Holy
QFT. Wat zeg jij dat lief, Isequote:Op zondag 15 maart 2009 20:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan is er in elk geval iets moois uit voortgekomen.
"Eeyore in Badjas"quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Saaie TT, vond die ebaydodinges wel leuk
Awwwquote:Op zondag 15 maart 2009 20:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan is er in elk geval iets moois uit voortgekomen.
Ik zie mogelijkheden voor jequote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef heiden6 het volgende:
Isegrim, het lijkt af en toe wel of je WSS probeert te versieren met dat geslijm van je.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef heiden6 het volgende:
Isegrim, het lijkt af en toe wel of je WSS probeert te versieren met dat geslijm van je.
Ben jij ook zo'n oversekste smeerlap dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is best noemenswaardig in mijn geval
Ja dus.quote:geslacht: Man
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n oversekste smeerlap dan?
* heiden6 kijkt in profiel
[..]
Ja dus.
Pff ben ik een keer op de nette toer moet ik me gaan uitsloven voor heiden. Maar ik heb nog steeds kiespijn misschien kan een foto mij opvrolijkenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef Isegrim het volgende:
Ja, die Turk is normaal een viespeuk, maar nu heiden6 in de buurt is, houdt hij zich in.
Grappig om te lezen.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, toen Ise laatst dr subsidie uren ging volmaken met de topicturk, mij en littledrummergirl, had ik haar deze link nog belooft: http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
Wat kunnen we winnen?quote:Op maandag 16 maart 2009 08:51 schreef Baka-san het volgende:
Ik heb een vraagje, als je vanaf De Doelen lijnbaan inloopt, aan de linkerkant heb je dan Nike Store, Men At work enzo, aan de rechterkant loop je langs de Mcdonalds, en dan voorbij de McDonalds ga je rechts om de hoek, dan heb je aan de rechterkant kledingwinkel en kan je de Jamin zien van een afstand, hoe heet de eerste schoenenwinkel die je ziet aan de rechterkant?
Succes kerel! Bij mij zijn vrijdag 2 verstandskiezen getrokken. Geen plezante ervaring om het maar eens op zijn Vlaams te zeggen...quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
je zus ... zo goed kennen we het nu ook weer niet...
anyway (maaruh ..) ... bij moi moet er binnenkort ook een verstandskies uit ... of zoals de tandarts het zo mooi zegt: "het wordt tijd dat ze die er eens uit gaan slopen" ....
edit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verstandskies .. ow man, ik heb er nu al zin in .........
Ben een paar weken geleden spontaan met een arkadas gegaan naar Mevlana camii in R'damquote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je kunt sowieso zelf bellen met Mevlana maar ik wil het ook wel organiseren. Volgens mij is er elke dag zo ongeveer wel tijd...
Pff, waar is dat nou voor nodig. Laat haar gewoon in haar waarde. Gelijk schelden en zulksquote:Op maandag 16 maart 2009 10:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...maar...dan ben je... Schiedamse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |