Op woensdagen tegenwoordig.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en wanneer komt smaakpolitie dan??/![]()
gaan we halen!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Zouden we trouwens de 3 topics van vorige week overtreffen?
Alleen als Alberto weer met zo'n supergoed onderwerp aan komt zettenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Zouden we trouwens de 3 topics van vorige week overtreffen?
En als ie weer van die contracten moet ondertekenenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als Alberto weer met zo'n supergoed onderwerp aan komt zetten
116 gemiddeldquote:
130 als top! Hij had heel erg veel geluk dat hij de snelheid eruit moest halen, aldus die agentquote:
Hij krijgt toch 2 waarschuwingen, komt ie nog goed mee weg..quote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef dubidub het volgende:
1 van die pijpen kan schuiven, de rest ligt gewoon vast, hij krijgt ze niet verschoven![]()
_
eerst pijpen, dan de ferrariquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef zeemonster het volgende:
Ik zag vandaag op de snelweg (bij de Splitsing van de snelwegen) langs het wateringse veld iemand achteruitrijden omdat hij de verkeerde afslag had genomen... Die was ook wel een stukje in Wegmisbruikers waard.
ik heb het een keer gedaan omdat ik de tankdop vergeten wasquote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef zeemonster het volgende:
Ik zag vandaag op de snelweg langs het wateringse veld iemand achteruitrijden omdat hij de verkeerde afslag had genomen... Die was ook wel een stukje in Wegmisbruikers waard.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb het een keer gedaan omdat ik de tankdop vergeten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |