http://www.rtl.nl/programma/alternativelove/deshow.xmlquote:Op zondag 15 maart 2009 16:36 schreef Apotheose het volgende:
'Op goed geluk' speelden we wel es naVragen stellen: 'aan nummer 1.. wat zou zijn doen...'
![]()
Verder was er een aantal jaren geleden zo een datingprogramma dat zich afspeelde in zo'n soort houten hutje ofzo. Een iemand mocht dan kiezen uit 2 vrouwen/mannen. Eigenlijk soort en met 'MTV Dismissed'. En savonds was er dan de keuze wie het huisje mocht verlaten. En als diegene die overbleef dan happy was met de keuze, dan moest diegene om 00.00u buiten zijn/haar kamer komen. dan was t een match ofzo. Kent iemand de titel???
"Liefde Op Het Eerste Gezicht" volgens mijquote:Op zondag 15 maart 2009 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe heette die datingshow met o.a Rolf Wouters, op RTL4 ook alweer? Met drie dames en drie heren met die oplichtende lippen.
Oh ja natuurlijk, met het liedje van Gerard Joling.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"Liefde Op Het Eerste Gezicht" volgens mij
Tuurlijk, die beelden.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"Liefde Op Het Eerste Gezicht" volgens mij
Dat keek ik ook altijd.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:26 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben opgegroeid met het legendarische "Op goed Geluk" met Carrie Tefsen als presentatrice. Altijd die waaier aan het einde als ze elkaar konden zien en dan die eerste ongemakkelijke aanblikken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat keek ik ook altijd.![]()
Werd dat niet later gepresenteerd door Bert Kuizenga onder de naam Blind Date
Die kleding en de kapsels van die damesquote:
dat vonden wequote:Op donderdag 19 maart 2009 23:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Die kleding en de kapsels van die dames
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef hetismijrobbert het volgende:
bedankt voor de beelden van liefde op het eerste gezicht
Liefde Isquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:30 schreef rubbereend het volgende:
Voor welke datingshow werd Love is van Nance ook alweer gebruikt?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Liefde Is. Dat was gaaf. Met de camera een hunk/babe spotten in het publiek en dan net missen
![]()
En hoe ze dan, wanneer ze terug kwamen van het reisje, elkaar afkraaktenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik kan me eigenlijk alleen Op Goed Geluk herinneren. Zoals Carry Tefsen dat dan zei op het eind, het klonk altijd heel erg gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |