Alleen vorig jaar was ik er niet bij.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:47 schreef Yeahinho het volgende:
Is tong er vanavond voor de verandering wél bij?
Het vreemde was dat NIVO de tweede helft met de oude rotten speelde en beter speelde dan de eerste helft. Maar toch 5 doelpunten tegen kreeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Duh, alle jeugdspelers speelden zo'n beetje, zeker de eerste helft.
Het was overigens 0-6.
Nu weet ik zijn naam weer. Van Moorsel was de speler die me opviel.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef fanneke het volgende:
1e helft stond alleen Peters erin van de (verwachte) basiself.
In de loop van de 2e helft waren dat er een stuk of 7.
Goals: 2 x Caracciolo, 2 x El Idrissi, Van Moorsel en Vorthoren.
Van Moorsel speelde met 17, maker van de 0-1.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu weet ik zijn naam weer. Van Moorsel was de speler die me opviel.
El Makrini wordt denk ik ook basisspeler op de rechtshalf positie. Valt in positieve zin op bij mij deze voorbereiding.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef fanneke het volgende:
1e helft stond alleen Peters erin van de (verwachte) basiself.
In de loop van de 2e helft waren dat er een stuk of 7.
Goals: 2 x Caracciolo, 2 x El Idrissi, Van Moorsel en Vorthoren.
Matusiwa miste weer eens 2 kansen zoals alleen hij dat kan.![]()
Ok die bedoelde ik iddquote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Van Moorsel speelde met 17, maker van de 0-1.
# 12 was Van Weert, die blonde. Aardig spitsje.
Ik stond voor de kantine met een pilsje natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar zat je tong? Heb je weer niet gezien.
Wel goed verstopt danquote:Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef tong80 het volgende:
Ik stond voor de kantine met een pilsje natuurlijk.
Da's Hennie. Ik wilde nog posten dat ik in het zwart was en grote bakkenbaarden heb. Maar ik was te laat on linequote:Op maandag 13 juli 2009 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel goed verstopt danOf ben jij die kantinebeheerder met die baard?
Hij faalde tegen Cape Town. Weet niet of het daar mee te maken heeft. We stonden toen binnen 20 minuten met 6-0 achter.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:54 schreef Brord_ het volgende:
Waarom keepte Jeffrey van de Loo eigenlijk niet tong80?
Dan heb je een andere wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Die bokste echt alles weg, inclusief eenvoudige vangballetjes. Al had die keeper van de tweede helft ook moeite om de ballen vast te houden.
Die wedstrijd waarin het 0-5 werd en waar de blonde spits met nummer 12 Paco van Moorsel was heb ik inderdaad niet gezien...quote:
Dat was een vraag vfan me . Ok ik had de eindstand verkeerd gepost.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die wedstrijd waarin het 0-5 werd en waar de blonde spits met nummer 12 Paco van Moorsel was heb ik inderdaad niet gezien...
quote:El Moussaoui in lastig parket na komst Nieveld
Het hernieuwde samenwerkingsverband tussen Feyenoord en Excelsior lijkt slecht nieuws te betekenen voor Samir El Moussaoui. De verdediger gaf zijn jawoord aan FC Den Bosch, maar liet deze club prompt in de kou staan en koos voor een uitdaging bij Excelsior. Daar is hij na de komst van Feyenoord-huurling Norichio Nieveld echter niet meer nodig.
El Moussaoui werd begin juni door Den Bosch opgepikt bij ADO Den Haag, waar hij een aflopend contract had. Club en speler kwamen overeen dat El Moussaoui, op wiens conduitestaat 39 duels prijken, op amateur-basis aan de slag zou gaan. Vorige week moest de Brabantse club echter bekend maken dat de verdediger naar Excelsior vertrok.
Het is echter nog maar de vraag of de Rotterdammers nog plek hebben voor de mandekker. Excelsior beschikt momenteel over een selectie van 24 man en El Moussaoui is daardoor niet echt meer in beeld. “Door de komst van Nieveld is er geen noodzaak hem te halen’’, aldus directeur Simon Kelder in het Algemeen Dagblad.
El Moussaoui zit zodoende in een lastige situatie. Een terugkeer naar Den Bosch lijkt in ieder geval uitgesloten: “Bij Den Bosch mogen ze roepen wat ze willen, maar ik maak mijn eigen keuzes’’, zegt hij. “Ik heb mijn gevoel gevolgd. Als het niets wordt bij Excelsior, zie ik dan wel weer wat ik ga doen. Ik moet gewoon mijn best doen en hopen.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |