quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:09 schreef Yeahinho het volgende:
Soms is het beter om iets verder te kijken dan je neus lang is, dan zomaar wat te posten om het posten. Maar waarschijnlijk zeg ik dit toch tegen dovemansoren...
Je moet iets doen om je post aantal op te krikken. Door niet na te denken heeft hij toch maar weer een gare post erbij gescoord.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:09 schreef Yeahinho het volgende:
Soms is het beter om iets verder te kijken dan je neus lang is, dan zomaar wat te posten om het posten. Maar waarschijnlijk zeg ik dit toch tegen dovemansoren...
Nee deze telt voor jou.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet iets doen om je post aantal op te krikken. Door niet na te denken heeft hij toch maar weer een gare post erbij gescoord.
eerste helft vond ik sparta ook niet noemenswaardig beter. gelijkspel was gewoon de terechte uitkomst. Beide ploegen creeerde ook weinig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:16 schreef methodmich het volgende:
Begreep via Rijnmond en een afwezige dat Sparta voor rust beter was en Den Bosch na rust. Jullie dat ook zo beleefd? Scheen verder ook geen al te boeiend potje te zijn, maar dat maak ik ook al op uit de woorden van fanneke.
quote:Den Bosch houdt goed stand tegen Sparta
11-07-2009
FC Den Bosch heeft de oefenwedstrijd tegen Sparta Rotterdam goed doorstaan. Tegen de tegenvallende eredivisionist kon in aanvallend opzicht weinig worden gecreërd, maar werd ook amper iets weg-gegeven. Het eindigde daardoor in 0-0.
Beide ploegen traden aan met een elftal dat in de competitie ook wel eens de basisformatie zou kunnen zijn. Daardoor werd het voor het massaal opgekomen publiek - waarvan een groot deel pas ver na de aftrap het sportpark kon betreden dankzij de lange rij bij de provisorische kassa - een aardige wedstrijd. De Bosschenaren speelden goed mee met de bezoekers en waren zeker niet de minderen. Het veldspel was aardig, maar grote kansen bleven aan beide zijden uit. Dat een afstandschot van Sparta over de zijlijn belandde, zegt waarschijnlijk genoeg over de aanvallende onmacht van de eredivisionist. De opmerkelijkste actie kwam van een hond, die doodleuk het veld opliep en er niet van plan was vanaf te gaan. De wedstrijd lag hierdoor tijdelijk stil.
Aan het begin van de tweede helft werden de Rotterdammers wat sterker en waren zij de bovenliggende partij. Gevaarlijk werd de ploeg echter niet. Doelman Brahim Zaari moest enkele keren reddend optreden, maar zag dat zijn verdediging prima stand hield. Twintig minuten voor tijd kon Sparta-trainer Frans Adelaar spelers als Yuri Rose, Nathan Rutjes en Donovan Slijngard inbrengen, terwijl bij Den Bosch in de tweede helft Mohamed El Makrini, Tom van Weert en Paco van Moorsel respectievelijk Kees van Buuren, Diangi Matusiwa en Stef Wijlaars kwamen aflossen. De jonge invallers deden het niet eens zo slecht, maar het maakt wel duidelijk dat de bezoekers - die jongens als Karim Touzani en Ruud Knol nog moesten missen - in de breedte een stuk sterker zijn.
Maar de Bossche ploeg hield knap stand en dat biedt perspectief. Steef Nieuwendaal blijkt nu al een absolute aanwinst en Benny Kerstens maakt het team ook zeker niet zwakker. Kees van Buuren is nog wat onopvallend, maar zeker niet minder dan Alper Göbel. Niels Vorthoren en Fabio Caracciolo vallen momenteel nog wat tegen. Hopelijk kunnen de twee spelers waarvan het meest wordt verwacht door de supporters bij de start van de competitie laten zien dat ze de verwachtingen wel degelijk kunnen waarmaken.
FC Den Bosch - Sparta Rotterdam 0-0
FC Den Bosch: Zaari; Van Buuren (51. El Makrini), De Boer, Kerstens, Scheimann; Vorthoren (85. Van der Pluijm), Nieuwendaal, Wijlaars (65. Van Moorsel), Barakat; Matusiwa (59. Van Weert), Caracciolo.
Bron: FCDBFans.nl
Oefenwedstrijden tegen amateurclubs zeggen niet zo veel, trainingen zeggen wel iets, maar niet alles. Genoeg spelers die op trainingen uitblinken, maar er niet staan als het belangrijk is en omgekeerd.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb tot nu toe alle vier de oefenwedstrijden en een training gezien, dus ik ga niet af op 1 potje.
Nieuwendaal is een aanwinst, dat zie je gewoon aan zijn sterke spel, klaar. Vorthoren en Caracciolo vind ik wat tegenvallen. Eerstgenoemde lijkt me wat handelingssnelheid te kort te komen en Caracciolo heeft me ook nog niet kunnen imponeren. Maar zoals gezegd in het verslag, hopelijk gaan ze me nog op positieve wijze verrassen.
Je bedoelt die training waarin ze voornamelijk hebben gelopen, gerugbyt en opgedrukt?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb tot nu toe alle vier de oefenwedstrijden en een training gezien, dus ik ga niet af op 1 potje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |