Ik chillde hem gisteren bij wat vrienden en tijdens het zappen kwamen we bij "het moment van de waarheid". Een programma met Robert Ten Brink waarbij mensen persoonlijke vragen krijgen en ze die met ja of nee moeten beantwoorden, als ze dan de waarheid spreken gaan ze een stapje verder omhoog richting 100.000 euro's.
Maar gisteren zat er dus zo'n Milf. Een blonde vrouw, ze was uitvaartverzorgster, rokje, hoge hakken etc. Ik had wel de indruk dat ze een carrierevrouw was en dat werd later in een vraag ook bevestigd. Maar wat er toen gebeurde: Echt de 4e of 5e vraag pas, kwam deze "Heb je wel eens een man je telefoonnummer gegeven zonder dat hij daar om vroeg". Wij dachten zo van, ja wat is de probleem swa? Maar RTL4 vond dit blijkbaar schokkend en geloofd graag in de klassieke man-vrouw verdeling waarbij de man altijd het initiatief neemt.
Maarja zij was dus aan het twijfelen. Ze zei nee, vervolgens vroeg ze of ze haar antwoord nog mocht wijzigen, maar bleef toen toch bij nee. En toen ineens "Dit antwoord is NIET waar". Ze had dus gelogen en was af.
Klacht: Lekkere milf die na 4 vragen alweer het programma moet verlaten, waarna er een random man kwam.
Klacht 2: RTL4 die het raar vind dat een vrouw haar nummer aan een man geeft, zonder dat hij er om vraagt. Wtf? Als je als vrouw iets wil geef je je nummer toch gewoon?
Klacht 3: Nadat ze terug ging naar haar familie zei ze "ja ik gaf het aan Peter R de Vries", maar haar microfoon stond nog aan. Wtf?
Klacht 4: Waarom gaf ze haar nummer niet aan mij ipv aan Peter R?