Alsof ze niet van te voren weet dat mensen daar achter komenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef Sins het volgende:
Uit het andere topic;
[..]
Hoeveel van deze Priscilla's doen er nog meer mee? Wat pijnlijk voor ze
Idd meisjes met klasse en stijlquote:Op maandag 16 maart 2009 13:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Nou jij misschien, maar ik echt niet. Ik zou echt geen date met een pr0nster willen hebben. Sloeries
Erg slim ziet ze er niet uit hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alsof ze niet van te voren weet dat mensen daar achter komenWaarschijnlijk wilt ze gewoon véél publiciteit.
Daarom juist...quote:
HEY.. Hoe was je date!?quote:
Don wel, Ad niet.quote:
Net als zijquote:Op maandag 16 maart 2009 17:12 schreef BORN2DIE4U het volgende:
het is zo grappig dat sommige mensen zo om hun zelf kunnen lachenik zou ze zowat een staande ovatie geven
![]()
Ze hebben netjes betaaldik heb weer een ijsje kunnen kopen bij de jamin
Of de dropstengel?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:19 schreef BORN2DIE4U het volgende:
ik wil nog een keer gaan voor een kaugombal
hohoho, houden we het wel een beetje kindvriendelijk hier!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:19 schreef BORN2DIE4U het volgende:
ik wil nog een keer gaan voor een kaugombal
quote:
Tip 'm even dat ie niet voor die rare gothic moet kiezen, die vraagt na afloop een ijsje!quote:Op maandag 16 maart 2009 17:26 schreef Jasza het volgende:
Maatje van me heeft zich ervoor opgegeven haha
Lol geloof me daar kiest ie sowieso niet voor, alleen voor de geilstequote:Op maandag 16 maart 2009 17:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tip 'm even dat ie niet voor die rare gothic moet kiezen, die vraagt na afloop een ijsje!
Maar is hij zelf wel cool genoeg om niet meteen weggestemd te worden?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol geloof me daar kiest ie sowieso niet voor, alleen voor de geilste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |