/care.quote:
Stik in een tampon kutpuber.quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 15 maart 2009 16:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is het hier een beetje gezellig?
Jullie gaan om de beurt bij een fokchick langsquote:Op zondag 15 maart 2009 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
I feel your pain.
Ik was er vorige week nog..
Hier ook alquote:Op zondag 15 maart 2009 16:06 schreef -SG- het volgende:
Damned FOK! gaat zo traag als stont door een trechter.
Life is a bitch sometimes, SJ.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n vriendin verplicht me om vanavond met haar 'The pursuit of happyness' te bekijken
Ok, dat gaat wel heel erg ver.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die film duurt ook nog eens bijna 2,5 uur.
Ach man, ik moest laatst 3.5 uur lang in de bios naar Australia kijkenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n vriendin verplicht me om vanavond met haar 'The pursuit of happyness' te bekijken
Best een goede film, hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
IQM, IQM to save the day!quote:
Wtf is dat groene oog naast jouw post.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wtf is dat groene oog naast jouw post.
Klik er eens op.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb die ook?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik begrijp het nieuwe groene ikoontje niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Thnx, maar dat is verdomde irritant.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik begrijp het nieuwe groene ikoontje niet.
Je kan het vast uitzetten. Daar ergens tussen die driehonderdvijfenveertig andere instelbare opties.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Thnx, maar dat is verdomde irritant.
tsssss. ....quote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef IQM het volgende:
En ja, bedank vooral iemand die als een spuit elf met het antwoord komt. Stik er maar in, kut-Ludo!
Je hebt nog wel meer rare iconen naast je naam. Een rechthoek met vier streepjes.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan het vast uitzetten. Daar ergens tussen die driehonderdvijfenveertig andere instelbare opties.
Also ik aanwezig was vandaag, laat staan in staat terug te lezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef IQM het volgende:
En ja, bedank vooral iemand die als een spuit elf met het antwoord komt. Stik er maar in, kut-Ludo!
Joe just brook mai hart, besturt!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Also ik aanwezig was vandaag, laat staan in staat terug te lezen.
quote:
Vuile nazi's!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.![]()
![]()
![]()
M'n 0 notes, wat doe je.![]()
Morgen overmorgen volgende week met Sint Juttemis.quote:
in mien koelkastquote:
Ik laat het bier ff voor wat het is.quote:
Het_huppeltmuts bedoel je diequote:
Eeen combinatie van beiden is inderdaad ook zeer goed mogelijk.quote:
Kei geil.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vrouwelijke postbodes met 5 tatoeages zijn best aantrekkelijk hoor, Ludo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |