Gaat hij alleen maar harder spammen, daar hebben we niks aan. Als we nu gewoon de hele user porsche1 verwijderen..quote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef murp het volgende:
als ik nou 1000 berichten verwijder van porsche1....
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaat hij alleen maar harder spammen, daar hebben we niks aan. Als we nu gewoon de hele user porsche1 verwijderen..
Leg me om.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
Beter nog, de hele pérsoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Paul het volgende:
Niets van aantrekken hoor porsche zo deden ze vroeger ook altijd tegen mijZo vader, zo zoon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Ik ga maandag naar een vertrouwings persoon op schoolquote:Op zondag 15 maart 2009 13:26 schreef Paul het volgende:
"Hoest met meneer Derksen, porsche
Dat is helemaal niet leuk hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
Ik hoop dat meneer derksen hem nog iedere dag anaal vernedert. Met een stok.
Hoi meneer Derksen, jij had toch pauls kompjuter gehekt?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef Paul het volgende:
Kick
Sorry mods.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:20 schreef Paul het volgende:
Porsche doe ff rustig anders worden de mods boos en dat soort dingen
HAHAHA -SG- HAHAHA!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Porsche, lach -SG- eens even uit.
Nu is -SG- droevig.quote:
Ziek nu pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |