quote:Wat heel veel mensen niet weten, is dat Erik ook hoofdpiet van Sinterklaas was. Tenminste, alleen in de film Pepernoten Voor Sinterklaas uit 1995, waar de Vogel deze rol vertolkte. Tevens was hij in datzelfde jaartal ook te zien in de 3e Flodder film, waar hij de zoon van de zwerver speelt. Na twee komiekrollen werd het in 1996 wat serieuzer in Baantjer, waar hij een rol in de aflevering 'De Cock en de moord op de windhaan' had. Het werd nóg serieuzer toen hij een rol kreeg in GTST, als badguy Ludo Sanders.
Binnenkort weerquote:Op zondag 15 maart 2009 02:28 schreef 2cv het volgende:
Ik wil ook een naamtopic !
quote:
Eerlijkheidshalve dien ik dat met een nee te moeten beantwoorden.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Binnenkort weer
Maar ehm. Ludo, nu we je toch voor ons alleen hebben; kijk je ook echt elke dag GTST?
Wist je bijvoorbeeld dat je een tijd blind bent geweestquote:Op zondag 15 maart 2009 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve dien ik dat met een nee te moeten beantwoorden.
Daar werd ik middels FOK! wel eens op gewezen, evenals dat ik meer levens dan een kat heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wist je bijvoorbeeld dat je een tijd blind bent geweest
quote:
klopt niet hij is ook twee jaar hoofdpiet geweest de twee jaren na die filmquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Je loopt te bitchen hè!?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Dat stukje wat begint op 3:20 is best hilarisch om vaak te herhalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |