abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67057335
Wie heeft er een goede (werkende) tip om donkere kringen zo veel mogelijk te voorkomen en anders te camoufleren?

Tuurlijk, iedereen heeft wel eens last van donkere kringen of wallen na een avondje stappen. Ik heb er echter al jaren constant last van, en dan vooral van donkere kringen. Ik heb altijd donkere kringen rond m'n ogen, wat me niet alleen een vermoeide blik geeft maar mensen hebben me ook al meerdere malen gevraagd of ik stoned was. Niet erg fijn dus. Daarnaast word ik meer dan gemiddeld aangekeken, en dat is niet vanwege m'n knappe koppie. Nu is het de ene keer erger dan de andere keer, maar het is altijd in voldoende mate aanwezig om je er aan te ergeren.

Dus, iemand tips? Heb natuurlijk zelf ook al wat rondgekeken hiero en gebruik af en toe Nivea Q10 Anti-wallen maar dat helpt weinig. Misschien komt het doordat ik te weinig vitaminen binnen krijg, maar ik denk niet dat dat de voornaamste oorzaak is, hoewel ik het wel wil gaan verbeteren.

Ben een jongen dus zware make-up is geen optie.
  zondag 15 maart 2009 @ 00:20:56 #2
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_67057369
Sperti helpt tegen wallen. Da`s een feit. Google die shit maar.
pi_67057386
-edit: niet relevant

[ Bericht 66% gewijzigd door Mylene op 15-03-2009 16:03:11 ]
pi_67057395
Ja, dat verhaal heb ik ook al meerdere malen gehoord. Is dat niet ontzettend slecht voor je huid op de lange duur? Ik hoef geen perfecte huid te hebben maar je begrijpt wat ik bedoel
  zondag 15 maart 2009 @ 00:22:20 #5
202348 Susi
Temple of Love
pi_67057407
Zonneschijn
  zondag 15 maart 2009 @ 00:22:50 #6
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_67057421
quote:
Op zondag 15 maart 2009 00:19 schreef Rnnz het volgende:
Wie heeft er een goede (werkende) tip om donkere kringen zo veel mogelijk te voorkomen en anders te camoufleren?

Tuurlijk, iedereen heeft wel eens last van donkere kringen of wallen na een avondje stappen. Ik heb er echter al jaren constant last van, en dan vooral van donkere kringen. Ik heb altijd donkere kringen rond m'n ogen, wat me niet alleen een vermoeide blik geeft maar mensen hebben me ook al meerdere malen gevraagd of ik stoned was. Niet erg fijn dus. Daarnaast word ik meer dan gemiddeld aangekeken, en dat is niet vanwege m'n knappe koppie. Nu is het de ene keer erger dan de andere keer, maar het is altijd in voldoende mate aanwezig om je er aan te ergeren.

Dus, iemand tips? Heb natuurlijk zelf ook al wat rondgekeken hiero en gebruik af en toe Nivea Q10 Anti-wallen maar dat helpt weinig. Misschien dat ik te weinig vitaminen binnen krijg en drink daarnaast ook niet veel water, maar denk niet dat dat een heel groot verschil zou maken bij mij (hoewel ik het wel ga proberen).

Ben een jongen dus zware make-up is geen optie.
Ik heb ook geen goede ervaringen met de Q10 anti-wallen en ik drink genoeg water, heb vorig jaar elke dag gesmeerd en 1 flesje opgemaakt maar zag geen verbetering.
Smeer nu alleen nog maar de DNAge...
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  zondag 15 maart 2009 @ 00:23:50 #7
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_67057441
quote:
Op zondag 15 maart 2009 00:22 schreef Rnnz het volgende:
Ja, dat verhaal heb ik ook al meerdere malen gehoord. Is dat niet ontzettend slecht voor je huid op de lange duur? Ik hoef geen perfecte huid te hebben maar je begrijpt wat ik bedoel
Ik ken wat mensen die het echt al jaren gebruiken. En nee, dat heeft voor zover ik kan zien geen gevolg tot een slechte huid.
  zondag 15 maart 2009 @ 00:26:19 #8
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_67057608
zonnebankie doen of camouflagecreme erop smeren
pi_67057745
Toch wel apart dat als je als man iets om je uiterlijk geeft je gelijk homo of emo bent als je advies vraagt.

Zonnebank heb ik inderdaad wel eens gedaan, maar het heeft niet ontzettend veel effect. Was het wel van plan om weer te gaan doen.

@Kali: helpt DNAge? De naam doet vermoeden dat het ergens anders om gaat.

Dat Yves Saint Lauren spul is nergens te verkrijgen, zo lijkt. Even gezocht op Google maar volgens mij wordt het exclusief door een Engels bedrijf verkocht (Selfridges - geen webshop).
  zondag 15 maart 2009 @ 00:44:51 #11
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_67058000
Die donkere kringen hebben vaak te maken met vocht en gifstoffen daarin. Je moet dus iets gaan drinken om je vochthuishouding te stimuleren. 2 liter extra water per dag. Dat deed ik samen met paardenbloem thee. 3 sterke koppen per dag en mijn donkere kringen waren na enkele dagen al snel minder. Dat leek me gezond, want de oorzaak was aangepakt. Met zalf enzo smeer je alleen de gevolgen weg. Maar omdat ik nog niet helemaal tevreden was, vroeg ik om wat anders. Toen kreeg ik mariadistel capsules mee em paardebloem capsules van good en natural bij de tuinen. allebei 2 of 3 per dag en de donkere kringen waren weg. Ook nog zonder enige extra inspanning 5 kilo afgevallen in 2 maanden en zie er nu fris en gezond uit in mijn gezicht

Misschien helpt dit je
  zondag 15 maart 2009 @ 01:04:06 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67058324
quote:
Op zondag 15 maart 2009 00:48 schreef slozzo het volgende:
Die donkere kringen hebben vaak te maken met vocht en gifstoffen daarin. Je moet dus iets gaan drinken om je vochthuishouding te stimuleren. 2 liter extra water per dag. Dat deed ik samen met paardenbloem thee. 3 sterke koppen per dag en mijn donkere kringen waren na enkele dagen al snel minder. Dat leek me gezond, want de oorzaak was aangepakt. Met zalf enzo smeer je alleen de gevolgen weg. Maar omdat ik nog niet helemaal tevreden was, vroeg ik om wat anders. Toen kreeg ik mariadistel capsules mee em paardebloem capsules van good en natural bij de tuinen. allebei 2 of 3 per dag en de donkere kringen waren weg. Ook nog zonder enige extra inspanning 5 kilo afgevallen in 2 maanden en zie er nu fris en gezond uit in mijn gezicht

Misschien helpt dit je
Mariadistel capsules en paardebloemcapsules? Konden ze dat niet in 1 pilletje samenbrengen ofzo?

Waar zijn die middelen dan eigenlijk voor, want ik neem aan dat hun primaire functie niet is om de donkere kringen weg te werken...!?
pi_67058509
^

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Overigens lijkt me dat spul van Yves Saint Lauren ook wel goed als ik het zo lees; nu alleen nog een (web)shop zien te vinden die het verkoopt.
pi_67071221
Paardebloem ondersteunt je lever en galblaas, het reinigt je nieren en het is een sterke vochtafdrijver wat dus weer veel afvalstoffen verwijderd. Daarom noemen ze hem in Belgie 'pissebloem'. Koeien eten ze daarom ook.
Mariadistel zorgt ervoor dat afgebroken lever-enzymen sneller herstellen en word o.a. gebruikt na alcoholmisbruik of tegen vergiftiging door bepaalde paddestoelen.
  zondag 15 maart 2009 @ 15:58:41 #16
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67072479
quote:
Op zondag 15 maart 2009 00:48 schreef slozzo het volgende:

Misschien helpt dit je
2 liter EXTRA zeg je? Dat is gevaarlijk! Je loopt zo het risico belangrijke mineralen te verliezen. Er zit al een hoop water in je eten, zoveel extra water (dus bovenop de dagelijkse nuttiging) is echt niet verantwoord.

Die capsules klinken wel interessant, ik heb voor m'n leeftijd nog regelmatig wat puistjes en vlekjes, en heb ook altijd erg dikke wallen/donkere kringen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_67074092
Ik gebruik vaak nivea aqua visage of zo.

Het helpt wel redelijk, de kringen worden wat minder groot en wat lichter van kleur.
Cool story, Hansel.
pi_67074931
quote:
Op zondag 15 maart 2009 15:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

2 liter EXTRA zeg je? Dat is gevaarlijk! Je loopt zo het risico belangrijke mineralen te verliezen. Er zit al een hoop water in je eten, zoveel extra water (dus bovenop de dagelijkse nuttiging) is echt niet verantwoord.

Die capsules klinken wel interessant, ik heb voor m'n leeftijd nog regelmatig wat puistjes en vlekjes, en heb ook altijd erg dikke wallen/donkere kringen.
Nouja, als je ook nog 1,5 liter cola en een liter koffie drinkt, kan je dat beter eerst wat minderen. Je moet een enkel glas cola of bak koffie niet meetellen. Melk misschien nog wel. Dan 2 liter (bron)water er bovenop. Je krijgt zeker een hoop mineralen binnen en je ververst in een aantal dagen het vocht wat in je lichaam zit.
Als je intensief sport, wat ik dus doe, drink ik 3 liter water per dag. daar voel ik me goed bij. Alle eiwitten moeten ook weer uit je nieren gespoeld worden.

Die capsules krijg je wel weer een fris, strak koppie van hoor Vooral die paardenbloem. (wel vaak naar de wc in het begin, vocht moet eruit he)
Ik heb trouwens ook een stuk minder puistjes daardoor. Maar je zal zeker die 2 liter extra water per dag moeten drinken, anders werkt het bijna niet. Ik voel me er meestal wel wat fitter door als ik er een paar heb geslikt na een zware maaltijd.

[ Bericht 17% gewijzigd door slozzo op 15-03-2009 17:19:29 ]
  maandag 16 maart 2009 @ 00:56:39 #19
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_67090479
bruiningscreme gebruiken
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_67091419
quote:
Op maandag 16 maart 2009 00:56 schreef Alessandro het volgende:
bruiningscreme gebruiken
En er vervolgens als een verkapte kasthomo uitzien?
Cool story, Hansel.
  maandag 16 maart 2009 @ 10:34:23 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67094872
Vaak zie je dat na een paar dagen in het zonnetje die donkere kringen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Dus in de zomer voldoende naar buiten toe en in de winter een zonnebankkuurtje, daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67102958
quote:
Op maandag 16 maart 2009 00:56 schreef Alessandro het volgende:
bruiningscreme gebruiken
Nee dank je, dan ga ik liever onder de zonnebank. Een keertje geprobeerd, wel helemaal geel.

Nivea Aqua Visage zal ik eens naar uitkijken.

@Maanvis: moet je wel zon zien! Normaal heb ik met zon wel mindere kringen, maar het blijft altijd wel aanwezig. Zelfs met een zonnebank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')