Weet je inmiddels al meer?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Pupil het volgende:
Half Juni heb ik bij een ander ziekenhuis een afspraak voor de kringen onder mijn ogen. Dit ziekenhuis heeft ook laserapparatuur. Ik heb gewoon mijn dermatoloog gevraagd wat hij eraan kon doen, die kon er niets aan doen en heeft me doorverwezen naar dit ziekenhuis. Hoop dat het echt kan!
ik heb het ook ongever als dit. ik ga het vanaf vandaag op de volgende manier proberen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
Airraid, hoe gaat het met je Niveau Aqua Sensation? Helpt het?
Ik heb het gister ook gehaald, door te weinig slaap en weinig rust te nemen heb ik ook wallen/kringen. Het is een beetje zoals dit, eigenlijk nog wat erger:
[afbeelding]
Helaas jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:23 schreef maertz het volgende:
Mensen zullen moeten accepteren dat bij veel mensen de kringen onder de ogen weinig met gezond leven te maken heeft.
Verder kun je de huid onder het oog masseren door het tussen duim en wijsvinger verticaal vast te knijpen en tussen de vingertoppen door te rollen. Dit zou de huid verstevigen plus bijdragen aan het verwijderen van vocht onder de ogen.quote:Eye Firming Exercises
As we age, the skin underneath the eye sags, giving the appearance of under eye bags. Performing daily exercises can give the skin a lift. Here is an example of one such exercise:
· Placing your fingers underneath your eye, gently lift the skin under your lower lids. Do not scrunch your eyebrows. Using the muscles of your lower lids, lift the weight of your fingers.
Ik heb zelf Skinflash van Dior (Radiance Booster Pen). Ben daar erg tevreden over: luchtig en makkelijk smeerbaar. Neem alleen niet een te lichte kleur, zoals ik de eerste keer. Toen leek het net alsof ik op winstersport was geweest, terwijl het zomer was.....quote:Op zondag 2 september 2007 12:13 schreef Suusz het volgende:
Ik zit te twijfelen om Touche Eclat van Yves Saint Laurent te kopen. Ik gebruik nu vaak een simpele camouflagestick wat maar beperkt helpt. Iemand ervaringen met Touche Eclat? Is het de prijs waard als je het vergelijkt met andere concealers? En waar is dit product het goedkoopst (Douglas, ici paris, drogisterijen, of elders)?
Dan zijn ze gezakt tot onder je neus... dus dan heb je een snor!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:19 schreef Amsterdam_lady het volgende:
Ik ben pas 25 en heb nu al zo'n last van kringen, ik wil niet weten hoe ik er uit zie als ik 35 ben!
Ik heb er ook al jaren last van. Vind het op zich wel super irritant, maar ik ga er geen camouflage ofso opsmeren.. En cremepjes, zoals jij al zegt, ik heb er een paar gebruikt, maar dat hielp niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:19 schreef Amsterdam_lady het volgende:
KringenIk heb er al jaren last van, of ik nou vermoeid ben of niet, veel water drink of niet: het is altijd donkerblauw onder mijn ogen. Wat heb ik tot nu toe geprobeerd: de oogcremes van MAC, Estee Lauder, Chanel, La prairie, Dior, Yves Rocher, Vitamine E eye creme van the Bodyshop, Clinique, Shiseido, L'oreal, Nivea. Al deze cremes hielpen niet, alleen geldverspilling.
Concealers heb ik ook bijna allemaal uitgetest: Touche Eclat Yves Saint Laurent helpt niet. NIet kopen, het is een te dunne substantie die kringen niet camoufleert. Enige wat het doet is de huid onder je oog oplichten, best prijzig voor wat het doet.
Wat helpt wel? De oogcreme van Collistar helpt een beetje. Verder camoufleren met de concealer van Mac, afhankelijk van je ondertoon neem je een concealer met of een roze of een gele ondertoon. Ook kun je kiezen uit verschillende dekkingen, hoe vloeibaarder des te minder de dekking is (is wel natuurlijker)
Zonder concealer kan ik mezelf niet vertonen omdat het zo donker onder mijn ogen is, merk wel verschil sinds ik de creme van collistar gebruik (ong. 3 weken).
Heb over een chemische peeling gehoord, schijnt te helpen tegen kringen maar is wel pijnlijk. Ben benieuwd of iemand deze methode al heeft uitgeprobeerd. Ik ben pas 25 en heb nu al zo'n last van kringen, ik wil niet weten hoe ik er uit zie als ik 35 ben!
Ik vond het eerst ook echt kut, maar naarmate ik ouder word boeit het me steeds minder. Gelukkig word het bij mij ook niet erger, blijft een beetje hetzelfde. Cremetjes helpen inderdaad niet, dat werkt alleen bij tijdelijke kringen door slaapgebrek.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:14 schreef S-Two het volgende:
Ik heb er ook al jaren last van. Vind het op zich wel super irritant, maar ik ga er geen camouflage ofso opsmeren.. En cremepjes, zoals jij al zegt, ik heb er een paar gebruikt, maar dat hielp niets.
Aambeien-zalf ?!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb het vorige topic ook nog ff helemaal nagelezen en ik heb ff een opsomming gemaakt van de oplossingen die gegeven werden (waarvan uiteraard het meerdendeel niet werkt):
Cremes en zalfjes:
- Sperti Aambeienzalf
- Bodyshop Vitamin E Eye Cream
- Estee Lauder Uncircle
- Vichy Optillia gel
- Biotherm Hydra Detox Yeux
- Uierzalf
- Clarins Undereye Serum
- Labello
- Skin Doctor Circle Clear
- Lush Enchanted Eye Cream
- Kruidvat Oogcontourcrème
- Boots Cucumber Eyegel
- La Prairie Cellular Lipo-Sculpting Eye Gel
- La Prairie Eye Caviar
- Hylexin
- Revision Teamine Eye Complex
- LEF Dark Circle & Puffiness Remover
- Woodridgelab UnderEyeBryten
- Shiseido Eye Soother
- Zirh Restore
- Sur Plus Dark Circle Eye Serum
Operaties, make-up en oma-middeltjes:
- Lipotransfer
- Koude lepels
- Gebruikte theezakjes
- Camouflagestick / Concealer (Touche éclat & Dior SkinFlash)
- Penispomp![]()
- Plastisch chirurgie
- Laseren
- Makeup
- Honing met een paar druppels citroen
- Gezonder leven
Weblinks:
http://www.facialplasticsurgery.net/dark_undereye_circles.htm
http://www.lef.org/news/LefDailyNews.htm?NewsID=1942&Section=AGING
http://www.wrongdiagnosis.com/sym/dark_circles_under_eyes.htm
http://answers.google.com/answers/threadview?id=398521
![]()