abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:15:47 #76
49106 maspro
Life is Sweet...
pi_51208509
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Pupil het volgende:
Half Juni heb ik bij een ander ziekenhuis een afspraak voor de kringen onder mijn ogen. Dit ziekenhuis heeft ook laserapparatuur. Ik heb gewoon mijn dermatoloog gevraagd wat hij eraan kon doen, die kon er niets aan doen en heeft me doorverwezen naar dit ziekenhuis. Hoop dat het echt kan!
Weet je inmiddels al meer?
Life is Bitter...
pi_52132338
Hoe zit het met pupil?
Punk !
pi_52353551
Het enige wat voor mij de laatste tijd begint te helpen is mijn M-gel lotion van Clinique en daar een laagje vaseline over voor het slapen. Anders zag ik 's morgens serieus blauw en nu al veel minder
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:12:26 #79
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_52368518
Wat bij mij helpt:
-om de 2 a 3 weken zonnebankje (of gewoon lekker zonnetje als we die hier ooit nog zien .. ...)
-voldoende slapen
-voldoende water drinken
-lichtjes bedekken met wat camouflagecrème

En dan dus én én én en niet of of of......
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_52381790
Airraid, hoe gaat het met je Niveau Aqua Sensation? Helpt het?

Ik heb het gister ook gehaald, door te weinig slaap en weinig rust te nemen heb ik ook wallen/kringen. Het is een beetje zoals dit, eigenlijk nog wat erger:

pi_52425996
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
Airraid, hoe gaat het met je Niveau Aqua Sensation? Helpt het?

Ik heb het gister ook gehaald, door te weinig slaap en weinig rust te nemen heb ik ook wallen/kringen. Het is een beetje zoals dit, eigenlijk nog wat erger:

[afbeelding]
ik heb het ook ongever als dit. ik ga het vanaf vandaag op de volgende manier proberen.

's morgerns nivea for men oogcreme Q10
's avonds eerst een beetje vaseline rond mijn ogen en daarna wat Aqua Sensation

hopelijk helpt dit want ik wordt er nu echt moe van
pi_52611011
Helpt het nu al ergens
Punk !
pi_52611651
Mensen zullen moeten accepteren dat bij veel mensen de kringen onder de ogen weinig met gezond leven te maken heeft.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:34:22 #84
82589 S-Two
barba macacu
pi_52616407
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:23 schreef maertz het volgende:
Mensen zullen moeten accepteren dat bij veel mensen de kringen onder de ogen weinig met gezond leven te maken heeft.
Helaas ja
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52881164
ik had de indruk dat het de laatste paar dagen een stuk minder was, maar vandaag merk ik toch op dat de kringen wer heel erg donker zijn
pi_52885960
Heb nu een goede camouflagestift van de Max-Factor. Als ik daar wat van onder m'n ogen smeer zie je de adertjes niet meer zo doorschijnen.
Ben er wel blij mee eigenlijk.
pi_52887229
Ik zit te twijfelen om Touche Eclat van Yves Saint Laurent te kopen. Ik gebruik nu vaak een simpele camouflagestick wat maar beperkt helpt. Iemand ervaringen met Touche Eclat? Is het de prijs waard als je het vergelijkt met andere concealers? En waar is dit product het goedkoopst (Douglas, ici paris, drogisterijen, of elders)?

[ Bericht 3% gewijzigd door Suusz op 02-09-2007 12:26:44 ]
pi_52887402
Ik heb weleens gelezen dat een vrouw haar donkere kringen wegkreeg door 2 x maal daags een halve eetlepel ceyennepeper te eten. Dit stimuleerde de doorbloeding. Verder is er ook nog zoiets als facial exercises. Gezichtsoefeningen dus. De spieren onder het oog hebben onder andere als functie om het vocht onder het oog te verwijderen.
quote:
Eye Firming Exercises
As we age, the skin underneath the eye sags, giving the appearance of under eye bags. Performing daily exercises can give the skin a lift. Here is an example of one such exercise:

· Placing your fingers underneath your eye, gently lift the skin under your lower lids. Do not scrunch your eyebrows. Using the muscles of your lower lids, lift the weight of your fingers.
Verder kun je de huid onder het oog masseren door het tussen duim en wijsvinger verticaal vast te knijpen en tussen de vingertoppen door te rollen. Dit zou de huid verstevigen plus bijdragen aan het verwijderen van vocht onder de ogen.

Tot slot is er nog Jala neti, het reinigen van de neusholten met zout water:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jala_neti

Keeping an eye on the world going by my window.
  zondag 9 september 2007 @ 21:49:20 #89
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_53059549
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:13 schreef Suusz het volgende:
Ik zit te twijfelen om Touche Eclat van Yves Saint Laurent te kopen. Ik gebruik nu vaak een simpele camouflagestick wat maar beperkt helpt. Iemand ervaringen met Touche Eclat? Is het de prijs waard als je het vergelijkt met andere concealers? En waar is dit product het goedkoopst (Douglas, ici paris, drogisterijen, of elders)?
Ik heb zelf Skinflash van Dior (Radiance Booster Pen). Ben daar erg tevreden over: luchtig en makkelijk smeerbaar. Neem alleen niet een te lichte kleur, zoals ik de eerste keer. Toen leek het net alsof ik op winstersport was geweest, terwijl het zomer was.....
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_54537389
Van die Demake' up pads met lotion werken bij mij echt supergoed Zo een groen potje
pi_55248947
Als je zo'n creme zou gebruiken, is het dan niet irriterend voor je ogen?
BlaBlaBla
pi_56060338
laatste dagen vallen de kringen heel erg mee, maar dit kan zo weer overslaan
pi_56353731
Sinds meer dan 2 jaar gebruik ik die MAC oog creme. In het begin vond ik het een waardeloze creme. Eerste tube weggegooid. Ik heb last van donkere kringen en soms van wallen.
Na verloop van tijd toch weer een tube aangeschaft, ik hoorde van die fantastische verhalen.
Wallen verdwijnen inderdaad heel snel, maar echt niet binnen 3 seconden zoals er gezegd wordt.
Donkere kringen zijn na één klein jaar verdwenen. Toen gestopt met de creme en ja hoor daar kwamen mijn donkere kringen weer terug. Balen!
Nu gebruik ik het altijd en zie er goed uit.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:27:36 #94
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_56367054
Hoeveel kost die MAC oogcrème?
Ik gebruik nu de Lightening Touche van The Body Shop om de donkere kringen te camoufleren, maar dat doet natuurlijk niets aan de donkere kringen zelf.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_59364810
Kringen Ik heb er al jaren last van, of ik nou vermoeid ben of niet, veel water drink of niet: het is altijd donkerblauw onder mijn ogen. Wat heb ik tot nu toe geprobeerd: de oogcremes van MAC, Estee Lauder, Chanel, La prairie, Dior, Yves Rocher, Vitamine E eye creme van the Bodyshop, Clinique, Shiseido, L'oreal, Nivea. Al deze cremes hielpen niet, alleen geldverspilling.

Concealers heb ik ook bijna allemaal uitgetest: Touche Eclat Yves Saint Laurent helpt niet. NIet kopen, het is een te dunne substantie die kringen niet camoufleert. Enige wat het doet is de huid onder je oog oplichten, best prijzig voor wat het doet.

Wat helpt wel? De oogcreme van Collistar helpt een beetje. Verder camoufleren met de concealer van Mac, afhankelijk van je ondertoon neem je een concealer met of een roze of een gele ondertoon. Ook kun je kiezen uit verschillende dekkingen, hoe vloeibaarder des te minder de dekking is (is wel natuurlijker)

Zonder concealer kan ik mezelf niet vertonen omdat het zo donker onder mijn ogen is, merk wel verschil sinds ik de creme van collistar gebruik (ong. 3 weken).

Heb over een chemische peeling gehoord, schijnt te helpen tegen kringen maar is wel pijnlijk. Ben benieuwd of iemand deze methode al heeft uitgeprobeerd. Ik ben pas 25 en heb nu al zo'n last van kringen, ik wil niet weten hoe ik er uit zie als ik 35 ben!
pi_59366105
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:19 schreef Amsterdam_lady het volgende:

Ik ben pas 25 en heb nu al zo'n last van kringen, ik wil niet weten hoe ik er uit zie als ik 35 ben!
Dan zijn ze gezakt tot onder je neus... dus dan heb je een snor!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 16:14:02 #97
82589 S-Two
barba macacu
pi_59366309
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:19 schreef Amsterdam_lady het volgende:
Kringen Ik heb er al jaren last van, of ik nou vermoeid ben of niet, veel water drink of niet: het is altijd donkerblauw onder mijn ogen. Wat heb ik tot nu toe geprobeerd: de oogcremes van MAC, Estee Lauder, Chanel, La prairie, Dior, Yves Rocher, Vitamine E eye creme van the Bodyshop, Clinique, Shiseido, L'oreal, Nivea. Al deze cremes hielpen niet, alleen geldverspilling.

Concealers heb ik ook bijna allemaal uitgetest: Touche Eclat Yves Saint Laurent helpt niet. NIet kopen, het is een te dunne substantie die kringen niet camoufleert. Enige wat het doet is de huid onder je oog oplichten, best prijzig voor wat het doet.

Wat helpt wel? De oogcreme van Collistar helpt een beetje. Verder camoufleren met de concealer van Mac, afhankelijk van je ondertoon neem je een concealer met of een roze of een gele ondertoon. Ook kun je kiezen uit verschillende dekkingen, hoe vloeibaarder des te minder de dekking is (is wel natuurlijker)

Zonder concealer kan ik mezelf niet vertonen omdat het zo donker onder mijn ogen is, merk wel verschil sinds ik de creme van collistar gebruik (ong. 3 weken).

Heb over een chemische peeling gehoord, schijnt te helpen tegen kringen maar is wel pijnlijk. Ben benieuwd of iemand deze methode al heeft uitgeprobeerd. Ik ben pas 25 en heb nu al zo'n last van kringen, ik wil niet weten hoe ik er uit zie als ik 35 ben!
Ik heb er ook al jaren last van. Vind het op zich wel super irritant, maar ik ga er geen camouflage ofso opsmeren.. En cremepjes, zoals jij al zegt, ik heb er een paar gebruikt, maar dat hielp niets.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 16 juni 2008 @ 20:00:58 #98
199168 1knowFeaR
1 of a kind.
pi_59440978
Ikzelf merk dat ik veel last van wallen heb, gelukkig geen donkere kringen ,
aambeienzalf blijkt te helpen dus ga ik die maar proberen ,ben benieuwd!
Wether you think you can, ore can't youre right.
pi_63049917
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:14 schreef S-Two het volgende:
Ik heb er ook al jaren last van. Vind het op zich wel super irritant, maar ik ga er geen camouflage ofso opsmeren.. En cremepjes, zoals jij al zegt, ik heb er een paar gebruikt, maar dat hielp niets.
Ik vond het eerst ook echt kut, maar naarmate ik ouder word boeit het me steeds minder. Gelukkig word het bij mij ook niet erger, blijft een beetje hetzelfde. Cremetjes helpen inderdaad niet, dat werkt alleen bij tijdelijke kringen door slaapgebrek.
  dinsdag 11 november 2008 @ 01:26:40 #100
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_63120218
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb het vorige topic ook nog ff helemaal nagelezen en ik heb ff een opsomming gemaakt van de oplossingen die gegeven werden (waarvan uiteraard het meerdendeel niet werkt ):

Cremes en zalfjes:

- Sperti Aambeienzalf
- Bodyshop Vitamin E Eye Cream
- Estee Lauder Uncircle
- Vichy Optillia gel
- Biotherm Hydra Detox Yeux
- Uierzalf
- Clarins Undereye Serum
- Labello
- Skin Doctor Circle Clear
- Lush Enchanted Eye Cream
- Kruidvat Oogcontourcrème
- Boots Cucumber Eyegel
- La Prairie Cellular Lipo-Sculpting Eye Gel
- La Prairie Eye Caviar
- Hylexin
- Revision Teamine Eye Complex
- LEF Dark Circle & Puffiness Remover
- Woodridgelab UnderEyeBryten
- Shiseido Eye Soother
- Zirh Restore
- Sur Plus Dark Circle Eye Serum

Operaties, make-up en oma-middeltjes:

- Lipotransfer
- Koude lepels
- Gebruikte theezakjes
- Camouflagestick / Concealer (Touche éclat & Dior SkinFlash)
- Penispomp
- Plastisch chirurgie
- Laseren
- Makeup
- Honing met een paar druppels citroen
- Gezonder leven

Weblinks:

http://www.facialplasticsurgery.net/dark_undereye_circles.htm
http://www.lef.org/news/LefDailyNews.htm?NewsID=1942&Section=AGING
http://www.wrongdiagnosis.com/sym/dark_circles_under_eyes.htm
http://answers.google.com/answers/threadview?id=398521

Aambeien-zalf ?!
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')