de pro's hebben toch dezequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:59 schreef Mikkie het volgende:
Je moeder ontdekt het als je in een handdoek kwakt!
Na de overgang wordt het minder toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:13 schreef Regendruppeltje het volgende:
Helemaal niks ?
Anders kan je ook gaan discusseren over hoevaak een vrouw nat kan worden...
en dat kan jongen of meisjes zijn jouw sex partnerquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:14 schreef Hitz0r het volgende:
Als ik aftrek is het gevolg meestal dat mijn sekspartner in kwestie mijn zaad in en/of op zich heeft.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Aftrekken is hetzelfde als abortus!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat je dom wordt (moet je het wel vaak doen, ongeveer elke dag) is inderdaad enigszins waar. Maar dat geldt ook voor gewoon sex. Maar het is niet echt dat je dom wordt, het heeft meer te maken met een onvermogen om je concentratie vast te houden. Zo kun je bijvoorbeeld moeilijk teksten lezen wanneer die je niet echt interesseren (lees: studieboeken). En dit wordt dus vaak gezien als 'dommer'. Ligt er maar net aan hoe je het definieert. De Amerikanen hebben er een uitdrukking van afgeleid: "To fuck somebody stupid".
Ik heb trouwens ook gelezen dat indien je het op jonge leeftijd doet, het de groei kan beperken. Maar ik heb dit nergens bevestigd zien worden. Wat wel is dat je fysiek er zwakker van wordt, aangezien je van sex mager wordt en massa kwijtraakt (niet alleen vet). Zeker op jonge leeftijd (wanneer je weinig vet hebt iig) is dit merkbaar. Ik wist nog goed dat ik in een minder 'actieve' week veel dikkere polsen had dan ik een 'actievere' week.
Maar goed, die zijn allemaal gevolgen van ejaculatie, en dus niet specifiek voor aftrekken.
Zaken als een uitgerekte voorhuid en scheve lul klinken overigens wel logisch; afhankelijk van hoe je (of iemand anders) het doet natuurlijk.
Inderdaad, dan had ik mager moeten zijn en dat ben ik toch echt nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:43 schreef EricT het volgende:
[..]
Zelden zoveel bullshit in 1 post gezien
Zou betekenen dat er helemaal geen dikke mannen bestaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, dan had ik mager moeten zijn en dat ben ik toch echt niet
Waarschijnlijk heb je zelf dan geen sex op regelmatige basis? Uit eigen ervaring moet ik toch echt zeggen dat mijn concentratievermogen niets voorstelt wanneer ik veel sex heb gehad in de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:43 schreef EricT het volgende:
[..]
Zelden zoveel bullshit in 1 post gezien
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:03 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hij trekt zich suf net als jullie allemaal hier en wilt weten of het niet schadelijk is
Ik heb dat juist als ik te weinig sex heb.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zelf dan geen sex op regelmatige basis? Uit eigen ervaring moet ik toch echt zeggen dat mijn concentratievermogen niets voorstelt wanneer ik veel sex heb gehad in de afgelopen dagen.
Tsja, maar dat heeft dan meer te maken met een behoefte aan ontlading oid. Vooral psychologisch.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb dat juist als ik te weinig sex heb.
Dan kan ik me niet meer concentreren, tenzij het op sex is. In elke mooie vrouw zie ik dan een potentieel neukertje.
ja zie sommige fokkers bvquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Je wordt er dom van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |