Eerst leren, dan fokken!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
breathtaking had m zelf toch aangevraagdwil ze nog steeds niet meer terug...? k neem aan dat iemand dr wel op msn heeft
Check.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
breathtaking had m zelf toch aangevraagdwil ze nog steeds niet meer terug...? k neem aan dat iemand dr wel op msn heeft
Ik eis moderators die wel normaal typen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
Het was D_A die met al die combinatie kloons kwam! Ik wist niet dat Bt daar ook wachtwoorden van heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan hoe goed je Bt kent!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eis moderators die wel normaal typen!
Ze hebben wel érg lage eisen tegenwoordig, als ze zelfs jou blauw verven
zegt meer iets over jou dan over mij heb ik zo t ideequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eis moderators die wel normaal typen!
Ze hebben wel érg lage eisen tegenwoordig, als ze zelfs jou blauw verven
Dat was echt een rare irritante periode, daar snapte echt niemand iets meer van!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het was D_A die met al die combinatie kloons kwam! Ik wist niet dat Bt daar ook wachtwoorden van heeft.
Fappen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Paaskonijn stuurt me ondeugende PM's. OW NOES, hoe ga ik daarmee om
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Paaskonijn stuurt me ondeugende PM's. OW NOES, hoe ga ik daarmee om
Ze hadden elkaars wachtwoord en aangezien D_A die kloons heeft aangemaakt en hetzelfde wachtwoord heeft ingesteld...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het was D_A die met al die combinatie kloons kwam! Ik wist niet dat Bt daar ook wachtwoorden van heeft.
Jammer dat je IQM's en Krentenbol.'s identity change gemist.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat was echt een rare irritante periode, daar snapte echt niemand iets meer van!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |