Was jij vorig jaar mod daar ?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Vanaf zondag beginnen de repetities dus dat zou een mooi moment zijn om het subforum open te gooien als je het mij vraagt.
Ze gaan toch dinsdag 5 mei ?! Had Conald Maas over van de week bij DWDD.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Vanaf zondag beginnen de repetities dus dat zou een mooi moment zijn om het subforum open te gooien als je het mij vraagt.
yep....... ik weet het......quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat ging dus uiteindelijk niet door, begrijpelijk dat ze het hebben gecancelled
Klopt maar zondag beginnen de repetities van de eerste halve finalistenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:55 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ze gaan toch dinsdag 5 mei ?! Had Conald Maas over van de week bij DWDD.
Nopequote:
euh..ex van marilyn manson?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:19 schreef APK het volgende:
Waar moet ik die Dita Von Teese overigens van kennen
Ah, Marilyn Manson, de favoriete zanger van elke ESC kijker.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:28 schreef grazz het volgende:
euh..ex van marilyn manson?Ken dr verder ook nie echt
die zijn wel wat gewend na Lordi denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, Marilyn Manson, de favoriete zanger van elke ESC kijker.
is dat nou dat pak waar Gordon het steeds over had?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef Andromache het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus Beev... Zweden is echt helemaal geweldigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef BVO het volgende:
Nou, ben bij Zweden (ja, ik luister ze ook echt in dé volgorde), en ik heb nog niks boeiends gehoord. Wat een viswijf ook weer dit. Echt helemaal niks.
Toch welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik denk dat er bij Zweden geen tussenweg is. Óf je vindt het fantastisch, óf 3x niks.
Ik vind het vanaf seconde 1 al lekker klinken, heel sterk intro... dat hebben Spanje en Noorwegen dit jaar ook... zal daarom ook niet voor niets zijn dat ik die drie landen het beste vind...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Toch wel![]()
Ik vind de coupletten wel lekker klinken, maar het refrein verneukt het hele nummer (er zijn er ook die precies het omgekeerde vinden)
Ik vind die gast echt zo'n verschrikking die het zingt... zo gay en fake dat het glazuur van je tanden springt... daar helpt zelfs Dita von Teese niet aan... en ik zou het met terugwerkende kracht een schande vinden als dit beter zou scoren dan Texas Lightning in 2006... dat was zoquote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
Ik moet deze twee topics nog even helemaal gaan lezen, maar ik vind het Duitse liedje wel kansrijk geloof ik. Zeker met medewerking van Dita von Teese
Ik verheug me er op!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef BVO het volgende:
Greys!
Het forum gaat vandaag of morgen open. Tof.
Gay? Glazuur van je tanden?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind die gast echt zo'n verschrikking die het zingt... zo gay en fake dat het glazuur van je tanden springt... daar helpt zelfs Dita von Teese niet aan... en ik zou het met terugwerkende kracht een schande vinden als dit beter zou scoren dan Texas Lightning in 2006... dat was zo
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Gay? Glazuur van je tanden?
Je bent je er van bewust dat we het hier over het songfestival hebben?
'Kietelt'?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar zoals de Engelsen het fraai zeggen: "It tickles all the wrong boxes"
Dat was idd een lekker nummer, draai het nog regelmatigquote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind die gast echt zo'n verschrikking die het zingt... zo gay en fake dat het glazuur van je tanden springt... daar helpt zelfs Dita von Teese niet aan... en ik zou het met terugwerkende kracht een schande vinden als dit beter zou scoren dan Texas Lightning in 2006... dat was zo
Ik durf er alles op te zetten dat die Oscar homo is hoor...quote:Op maandag 4 mei 2009 12:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Vind het gewoon een leuk liedje hoor... ok ik heb wel een gay-muzieksmaak en die gast is wat gemaakt... maar gay...? Nah, dan 100x eerder Griekenland
Helaas moet ik nog steeds Zwedenmoppen leren.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier in Zweden weer tijd voor de wekelijkse voorbeschouwingen en praatprogramma's op tv.....gek land eigenlijk...
er is vast toch wel eeen sms service af te sluiten voor uitslag van ESF ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:19 schreef lezzer het volgende:
Tijd dat ik me als liefhebber ook maar eens meldt.
Mijn vriendin is er van overtuigd dat we gaan winnen met de Toppers....
Maar we moeten ergens anders heen de 16e, dus we kunnen niet of nauwelijks kijken naar de finale
Ja, internet op m'n pda, dus dat is het probleem niet. Maar dan zien we nog niks live hèquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is vast toch wel eeen sms service af te sluiten voor uitslag van ESF ?
vraag dan maar eerst of die bijeenkomst wel doorgaatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, internet op m'n pda, dus dat is het probleem niet. Maar dan zien we nog niks live hè
Het is nog een homo-event ook, waar ik naartoe ga
Ik moet je teleurstellen, ze gaan de finale niet halen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:19 schreef lezzer het volgende:
Tijd dat ik me als liefhebber ook maar eens meldt.
Mijn vriendin is er van overtuigd dat we gaan winnen met de Toppers....
Maar we moeten ergens anders heen de 16e, dus we kunnen niet of nauwelijks kijken naar de finale
Ben je nou niet in de war met het EK/WK?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:15 schreef BVO het volgende:
De daadwerkelijke performance zal denk ik wel spectaculair zijn. Maar goed, het blijft behelpen, natuurlijk.
Denk dat het iook wel weer het typische Nederlandse patroon zal worden: heel slecht in de peilingen vooraf, tijdens de repetities verbazen en opeens kanshebber voor finale zijn, uiteindelijk met lege handen weg.
Ja, dat kaartte ik ook aan bij de club, maar men keek wat vreemd. Waar moet dat heen met homo nederlandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vraag dan maar eerst of die bijeenkomst wel doorgaat
want ik vermoed dat de opkomst anders wel heel mager zal zijn
ik denk ook dat we de finale niet halen. Ik ben al jaren enthousiast, en al jaren is het helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:15 schreef BVO het volgende:
De daadwerkelijke performance zal denk ik wel spectaculair zijn. Maar goed, het blijft behelpen, natuurlijk.
Denk dat het iook wel weer het typische Nederlandse patroon zal worden: heel slecht in de peilingen vooraf, tijdens de repetities verbazen en opeens kanshebber voor finale zijn, uiteindelijk met lege handen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |