Was jij vorig jaar mod daar ?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Vanaf zondag beginnen de repetities dus dat zou een mooi moment zijn om het subforum open te gooien als je het mij vraagt.
Ze gaan toch dinsdag 5 mei ?! Had Conald Maas over van de week bij DWDD.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Vanaf zondag beginnen de repetities dus dat zou een mooi moment zijn om het subforum open te gooien als je het mij vraagt.
yep....... ik weet het......quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat ging dus uiteindelijk niet door, begrijpelijk dat ze het hebben gecancelled
Klopt maar zondag beginnen de repetities van de eerste halve finalistenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:55 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ze gaan toch dinsdag 5 mei ?! Had Conald Maas over van de week bij DWDD.
Nopequote:
euh..ex van marilyn manson?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:19 schreef APK het volgende:
Waar moet ik die Dita Von Teese overigens van kennen
Ah, Marilyn Manson, de favoriete zanger van elke ESC kijker.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:28 schreef grazz het volgende:
euh..ex van marilyn manson?Ken dr verder ook nie echt
die zijn wel wat gewend na Lordi denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, Marilyn Manson, de favoriete zanger van elke ESC kijker.
is dat nou dat pak waar Gordon het steeds over had?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef Andromache het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus Beev... Zweden is echt helemaal geweldigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef BVO het volgende:
Nou, ben bij Zweden (ja, ik luister ze ook echt in dé volgorde), en ik heb nog niks boeiends gehoord. Wat een viswijf ook weer dit. Echt helemaal niks.
Toch welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik denk dat er bij Zweden geen tussenweg is. Óf je vindt het fantastisch, óf 3x niks.
Ik vind het vanaf seconde 1 al lekker klinken, heel sterk intro... dat hebben Spanje en Noorwegen dit jaar ook... zal daarom ook niet voor niets zijn dat ik die drie landen het beste vind...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Toch wel![]()
Ik vind de coupletten wel lekker klinken, maar het refrein verneukt het hele nummer (er zijn er ook die precies het omgekeerde vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |