Wat is de grap?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens, het is weer eens vlees noch vis... kiezen we voor een zogenaamde joke-entry maar die brengen het dan weer zo dermate serieus dat Europa niet snapt dat we een grap maken
Doe ZELF eens onderzoek. Het is toch wel duidelijk dat GERT TIMMERMAN hier weer achter zit.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef Doe.Eens.Onderzoek het volgende:
KUNT U AAN BEWIJS KOMEN VAN 'T VERMEENDE FEIT, DAT GORDON='GER VAN DE WESTELAKEN' IN 2008 EEN SONGTEKST WEL OF NIET HEEFT INGESTUURD???
Geachte l.s., (Graag een reactie van uw kant per e-mail naar (een van) ons)!
'Ger van de Westelaken'/pseudoniem GORDON van de TOPPERS moet de organisatie van het Nat.Songfestival een inzending/een songtekst hebben toegestuurd in 2008. Kunt u in betreffende postadministratie laten nakijken of dit het geval is??? Volgens ons heeft GORDEN/TOPPERS gefraudeerd!!! (Zie verder deze mail, die ook naar anderen is toegestuurd).
2e Onderwerp: iets zeer schimmigs.
1e Onderwerp: Het "Shine" van mw. Daniëlle Smit uit Almere (Flevoland).
VERZOEK AAN DE STAD ALMERE (JOURNALISTIEK/POLITIE E.D. ALDAAR) OM ACTIE TE ONDERNEMEN IN DEZE! MET DUS EVT. DE POLITIE EN MET DANIËLLE SMIT UIT ALMERE/FLEVOLAND (EVT.). (Vanuit elders (journalistiek) mag natuurlijk ook actie ondernomen worden)!! Zie 't nu volgende.
etc..
Drie oude heren die een kitscherige act brengen... probleem is dat ze zichzelf wél serieus nemen en het liedje echt serieus bedoelen volgens mij ... een paar jaar geleden hadden die oudere Litouwers het wél begrepen, die hadden in hun liedje al een grap zitten dat ze Eurovisie gingen winnen...quote:
Ook zo lekker slim.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef Doe.Eens.Onderzoek het volgende:
Geachte l.s., (Graag een reactie van uw kant per e-mail naar (een van) ons)!
Door hun gehack zijn onze video's gehavend (oorspr. 2x 10.00min. op de seconde precies) op YouTube.com gekomen). DEEL AAN NIEMAND MEDE HET BESTAAN VAN ONZE VIDEO'S OP YOUTUBE!! (Anders worden deze er mogelijk af gehaald)!
Die wonnen ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Drie oude heren die een kitscherige act brengen... probleem is dat ze zichzelf wél serieus nemen en het liedje echt serieus bedoelen volgens mij ... een paar jaar geleden hadden die oudere Litouwers het wél begrepen, die hadden in hun liedje al een grap zitten dat ze Eurovisie gingen winnen...
Okay.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef MisterO het volgende:
Door de loting hebben ze misschien 1% kans om door te gaan. Voor de rest zijn ze compleet kansloos met hun uitstraling en nummer. Dat begrijpt niemand in Europa.
Wij begrijpen het ook niet hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef MisterO het volgende:
Door de loting hebben ze misschien 1% kans om door te gaan. Voor de rest zijn ze compleet kansloos met hun uitstraling en nummer. Dat begrijpt niemand in Europa.
Ik zie 3 talentloze dikke kalende homo's in glitterpakken die hele nummers in falsetto denken te kunnen zingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
De Toppers zijn bekend in eigen land. Buiten Nederland weet niemand wie ze zijn.
En dan komt het aan op het liedje, uitstraling en het aantal vriendjes dat je in Europa hebt. Reken zelf dan maar uit waar Nederland staat. Niet voor niets staan we bij de bookies op de derde plaats van onderen genoteerd.
Om te winnen ja, niet om te kwalificeren.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
De Toppers zijn bekend in eigen land. Buiten Nederland weet niemand wie ze zijn.
En dan komt het aan op het liedje, uitstraling en het aantal vriendjes dat je in Europa hebt. Reken zelf dan maar uit waar Nederland staat. Niet voor niets staan we bij de bookies op de derde plaats van onderen genoteerd.
10 van 19 gaan door, Nederland op de meest gunstige plaats qua loting en toch heb ik nul komma nul vertrouwen dat "we" naar de finale gaan. Ik zet er geen kroon op.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef APK het volgende:
[..]
Om te winnen ja, niet om te kwalificeren.
Dertien in een dozijn, daar bereik je totaal niets mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef MisterO het volgende:
Ik zeg al jaren dat ze Do moeten opsturen met een mooie ballad. Dat begrijpt Europa nog tenminste.
Jordy van Loon en Zanger Bob!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn, daar bereik je totaal niets mee.
Dat komt al meer in de buurt. Zoals al weleens werd gezegd kun je beter een act sturen met Hans Klok + DJ Tiësto ofzo.quote:
Vorig jaar waren de top 2 t/m 6 mooie zangeressen met een goed liedje. Dát hebben wij ook nodig.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn, daar bereik je totaal niets mee.
Die staan daar zo hoog vanwege vriendjespolitiek. We hebben het ook al geprobeerd met Glennis Grace, Edsilla Rombley, dat meisje op de blote voeten....allemaal roemloos ten onder.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de top 2 t/m 6 mooie zangeressen met een goed liedje. Dát hebben wij ook nodig.
Dat ging dus uiteindelijk niet door, begrijpelijk dat ze het hebben gecancelledquote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef FANN het volgende:
vandaag De toppers op het rembrandsplein Amsterdam
http://www.telegraaf.nl/b(...)opt_vol__.html?p=7,1
[ afbeelding ]
gezellie..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |