abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 23:17:11 #201
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68222913
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef Andromache het volgende:
Hallo mods,

Waar blijft het subforum?
Volgende maand misschien?
  maandag 20 april 2009 @ 23:19:41 #202
111382 Ofyles2
pi_68223008
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:45 schreef Kantar het volgende:
Ik zou ze juist vanwege de loting een kans geven. Het lied stelt echt niets voor, maar ze hebben gewoon een hele goede loting gehad, dus met een beetje geluk zouden ze het net op het nippertje kunnen halen. Natuurlijk wel om vervolgens in de finale keihard onderuit te gaan.
Als dat gebeurt dan moet ik breken met mijn traditie om na de halve finale van het ESF 'Voorjekijkendoorlopen' van DJWT te draaien.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:52:43 #203
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68230631
Engeland, Oekraine en Turkije
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:34:44 #204
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_68237799
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef TheVulture het volgende:
Overigens hoop ik echt dat Spanje heel erg hoog eindigt... wat een verdomd lekker liedje is dat
Doet me enorm denken aan Djumbo, dat gekunstelde Engels ertussendoor.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:24:09 #205
111382 Ofyles2
pi_68247665
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:34 schreef Andromache het volgende:

[..]

Doet me enorm denken aan Djumbo, dat gekunstelde Engels ertussendoor.
Om dezelfde redenen was ik ook uitgelaten toen Treble in 2006 de finale niet bereikte. Treble is en zal altijd een lichtgewicht blijven wat betreft toegankelijke muziek voor Jan en Alleman.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:36:41 #206
202348 Susi
Temple of Love
pi_68370119
Bron

Gordon zag winst Songfestival in visioen

De Toppers gaan voor goud

AMSTERDAM - Gordon heeft onthuld dat hij zijn overwinning op het Eurovisie Songfestival al in een visoen heeft gezien

Dit zegt de Topper in Volkskrant Magazine. Gordon: "Ik heb het gezien. Een visoen. dat ik het Eurovisie Songfestival won. Heel lang geleden al. Ik zag mezelf intens gelukkig op het podium staan. Eindelijk erkenning. Zo van: en nou jullie."

We zullen over drie weken weten of Gordons visioen uitkomt...
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:44:51 #207
16874 creno
born this way
pi_68370332
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:36 schreef Susi het volgende:
Bron

AMSTERDAM - Gordon heeft onthuld dat hij zijn overwinning op het Eurovisie Songfestival al in een visoen heeft gezien

Dit zegt de Topper in Volkskrant Magazine. Gordon: "Ik heb het gezien. Een visoen. dat ik het Eurovisie Songfestival won. Heel lang geleden al. Ik zag mezelf intens gelukkig op het podium staan. Eindelijk erkenning. Zo van: en nou jullie."

Ik denk dat ie eerder een visioen heeft gehad over dit land:
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_68372518
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:36 schreef Susi het volgende:
Bron

Kan niet meer misgaan dus
pi_68372905
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:44 schreef creno het volgende:

[..]

Eigenlijk is het een schijtnummer maar als je haar live ziet weet ze er een groot spektakel van te maken... dat doen ze in de Oekraïne toch al een paar jaar op rij erg knap, qua performance is het altijd een van de sterkste landen

Voor mij staan Noorwegen, Zweden en Spanje nog altijd bovenaan mijn lijst
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:04:52 #210
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_68374111
Tjee we hebben echt een leuk lied dit jaar!

Net eens op YouTube gekeken, dacht laat ik toch eens kijken. Ik verwachtte een superdruk nummer, een hels spektakel in een tempo waarin je de halfgare melodie niet eens kunt ontwaren. Maar nee hoor: een fris, melodieus nummer, echt héél leuk! De heren hebben een mooie stem samen, nou we kunnen trots zijn. Blijft jammer dat die honderden kleine landen ook meedoen, we zullen er wel weer in verzuipen. Maar een leuk nummer dat is het
  maandag 27 april 2009 @ 16:44:03 #211
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68428017
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:44 schreef creno het volgende:

[..]

Heerlijk nummer inderdaad
Maar ik denk nog steeds dat Turkije de grootste kans heeft om te winnen. Zodra Turkije met een redelijk goed nummer op de proppen komt (dat is er dit jaar), komt Turkije vrij ver door alle allochtonen in Europa die massaal gaan stemmen
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:47:05 #212
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_68456168
Vooral de clip is mooi!
Hmm....de Ijslandse heeft concurrentie....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_68456277
Voor het eerst eigenlijk dat ik best wel zin heb in het songfestival
pi_68461025
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef Urquhart het volgende:
Voor het eerst eigenlijk dat ik best wel zin heb in het songfestival
Dat heb ik wel elke jaar ..Ga dit jaar weer kijken
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:56:51 #215
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68461129
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:53 schreef Leeuwinneke het volgende:

[..]

Dat heb ik wel elke jaar ..Ga dit jaar weer kijken
Ik ga het bij een studentenvereniging kijken van een vriend van me
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:23:30 #216
16874 creno
born this way
pi_68473438
Dit nummer :
lijkt op dit nummer:

In dit nummer: zit een stukje dat erg lijkt op the great escape van Ilse de Lange ( )

En ik moet bij Oekraine ook telkens denken aan de intro van Madonna (4 minutes)
en
(LOL nu ik die laatste na elkaar hoor lijken ze helemaal niet op elkaar)

heeft iemand dit ook ? (bij andere nummers die dit jaar meedoen aan het songfestival)

[ Bericht 3% gewijzigd door creno op 28-04-2009 20:34:29 ]
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_68473828
Het nummer van Estland wordt hier nauwelijks genoemd, maar dat is dit jaar 1 van mijn favorieten:

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_68478147
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef MisterO het volgende:

[..]

Ik ga het bij een studentenvereniging kijken van een vriend van me
Ik gewoon thuis ..wij hebben toch 2 televisie 1 in de slaapkamer en 1 in de huiskamer..Mijn man houdt er niet van
  woensdag 29 april 2009 @ 11:17:01 #219
253892 Doe.Eens.Onderzoek
Aub.Onderzoek! Mail Door!!
pi_68491354
KUNT U AAN BEWIJS KOMEN VAN 'T VERMEENDE FEIT, DAT GORDON='GER VAN DE WESTELAKEN' IN 2008 EEN SONGTEKST WEL OF NIET HEEFT INGESTUURD???

Geachte l.s., (Graag een reactie van uw kant per e-mail naar (een van) ons)!

'Ger van de Westelaken'/pseudoniem GORDON van de TOPPERS moet de organisatie van het Nat.Songfestival een inzending/een songtekst hebben toegestuurd in 2008. Kunt u in betreffende postadministratie laten nakijken of dit het geval is??? Volgens ons heeft GORDEN/TOPPERS gefraudeerd!!! (Zie verder deze mail, die ook naar anderen is toegestuurd).

2e Onderwerp: iets zeer schimmigs.
1e Onderwerp: Het "Shine" van mw. Daniëlle Smit uit Almere (Flevoland).
VERZOEK AAN DE STAD ALMERE (JOURNALISTIEK/POLITIE E.D. ALDAAR) OM ACTIE TE ONDERNEMEN IN DEZE! MET DUS EVT. DE POLITIE EN MET DANIËLLE SMIT UIT ALMERE/FLEVOLAND (EVT.). (Vanuit elders (journalistiek) mag natuurlijk ook actie ondernomen worden)!! Zie 't nu volgende.

TIP......(Een citaat uit dit epistel: "Kan in de zaak: Gordon/De Toppers bijv. eens de BINNENKOMENDE POSTADMINISTRATIE van de betreffende organisatie nagekeken worden!!! Heeft 'Ger van de Westelaken' (pseudoniem Gordon) EIGENLIJK WEL IETS TOEGESTUURD naar de organisatie aangaande het Nationale Songfestival?? IN BETREFFENDE ADMINISTRATIE ZAL DE NAAM 'GER VAN DE WESTELAKEN' MOETEN VOORKOMEN. ZO NIET, DAN IS ER IETS MIS"!! #einde citaat#).

LINKS NAAR YOUTUBE.COM: en

TIP....!!! Al heel snel wist Gordon van "De Toppers" de tekst van 'ZIJN SHINE' niet meer. Hiervan is een tv-fragment. Bij de tweede regel was het al zover. Met name op YOUTUBE is dat tv-fragment te zien, maar ook in onze video op YOUTUBE. Volgens ons hebben Gordon/De Toppers "SHINE" in een vloek en een zucht geplagieerd. In Nederland is enigszins bekend dat mw. Daniëlle Smit uit Almere SHINE heeft opgeëist. Haar liedtekst eindigde ook met: "Shine Shine Shine". Zij schreef: "Shine, let your love shine". Gordon kwam met: "Shine, people let your light shine". Het lied van mw. Daniëlle Smit had ook de titel "Shine". Haar lied had duidelijk dezelfde boodschap als de versie van Gordon. Hoe toch is deze TWEELING als bedoeld ontstaan??? Dit verdient onderzoek!! Was Gordon, in het genoemde fragment, bang voor een verwarring met de tekst van mw. Daniëlle Smit?? Het riekt ernaar! Flikte de hele groep deze rotstreek? Als beide liedjes ongeveer hetzelfde waren, waarom werd dan juist alleen "het liedje van Gordon" gekozen?? Gordon heeft geen enkel medeleven met mw. Smit getoond. Daarvoor waren wel redenen: ze dacht dat ze gewonnen had, ze was van streek geraakt, ze maakte een oprechte indruk e.d. Gordon is dubieus. Is hij bevangen geweest door een giftig competitiegevoel?? Belangrijke vragen zijn:

1)-Was de administratie betreffende de inzendingen (aangaande 't Nationale Songfestival) solide??
En 2)-Is o.a. de organisatie bereidt gezichtsverlies te ondergaan, indien noodzakelijk??

Bedrog op of via landelijke tv is een schande!! Toppers en de A.I.V.D. hebben iets gemeenschappelijks! Heeft Gordon gehandeld als een femme fatale. ALS VOORGENOEMDE WAAR IS, DAN IS DIT NATUURLIJK AL EEN GROOT SCHANDAAL. Wij hebben 2 video's op YOUTUBE gezet. U KUNT O.A. ZOEKEN OP: "TOPPERS-SHINE-GORDON; OVEREENKOMST MET DE A.I.V.D.! (Episode 1)". En of op: "TOPPERS-SHINE-GORDON; OVEREENKOMST MET DE A.I.V.D.! (Episode 2)". De tweede episode handelt over een waarschijnlijk groter schandaal. Maar schimmiger. Kan in de zaak: Gordon/De Toppers bijv. eens de BINNENKOMENDE POSTADMINISTRATIE van de betreffende organisatie nagekeken worden!!! Heeft Ger van de Westelaken (pseudoniem Gordon) EIGENLIJK WEL IETS TOEGESTUURD naar de organisatie aangaande het Nationale Songfestival?? IN BETREFFENDE ADMINISTRATIE ZAL DE NAAM 'GER VAN DE WESTELAKEN' MOETEN VOORKOMEN. ZO NIET, DAN IS ER IETS MIS!! De 2e Episode als bedoeld handelt over infiltraties in Nederlandse politieke partijen door de geheime dienst. Bep. tactieken/strategieën worden gehanteerd. Bijv. nepruzies. Een voorbeeld: Ed Sinke die Kay van de Linde iets verwijt. (Het gaat vrnmlk. om een joods-nederlands circuit). Steek uw licht op! Doe rondvraag! Bijv. ook de uitstaptruc, gebruikt door Kay van de Linde, is een voorbeeld van een gehanteerde tactiek/strategie. "Gebakken lucht e.d." bij die universiteit te Amsterdam (politicologie). Was gewoon een 'professional foul'! Een opzetje van meerdere personen! Door joodse nederlanders (net als wij)?! Dus raadpleeg: "TOPPERS-SHINE-GORDON; OVEREENKOMST MET DE A.I.V.D.! (Episode 1)" + de 2e Episode. (Op: YouTube.com). Neem in ieder geval de samenvatting door---(Rechts "MEER INFO"). (Wij hebben last van Autoriteiten/AIVD-hackers, dus dit is al een teken dat men niet blij is. Door hun gehack zijn onze video's gehavend (oorspr. 2x 10.00min. op de seconde precies) op YouTube.com gekomen). DEEL AAN NIEMAND MEDE HET BESTAAN VAN ONZE VIDEO'S OP YOUTUBE!! (Anders worden deze er mogelijk af gehaald)! GEEF ONS, I.V.M. DIE AUTORITEITEN/AIVD-HACKERS, IN IEDER GEVAL EEN ONTVANGSTBEVESTIGING VAN DEZE E-MAIL!!

LINKS NAAR YOUTUBE.COM: en
Dit betreft de 1e+2e episode getiteld dus: TOPPERS-SHINE-GORDON; overeenkomst met de A.I.V.D.!

Afz. o.a.: Aan.Onderzoeksjournalistiek@emailme.nu, Please.Examine@rocketmail.com, 4zwartepiet@live.nl, aub.onderzoek.media@live.nl en Do.Research@yahoo.co.uk

U MAG DEZE MAIL DOORSTUREN NAAR ZOVELEN ALS U ZELF GOEDDUNKT!
Wij hopen dat journalistiek/politie deze zaken effectief aanpakken en de oplossingen (evt. op tactische wijzes) evt. bijv. MET POLITIE ELDERS tot een goed einde zullen brengen.
P.S. ALS GEEN ACTIE VANUIT BIJV. DE JOURNALISTIEK ONDERNOMEN WORDT, DAN VERNAMEN WIJ GRAAG DE REDENEN HIERVAN. WANT DAN KUNNEN WIJ WELLICHT AAN DE HAND DAARVAN GOED INSCHATTEN, OF WIJ ONZE ACTIES MOETEN STAKEN. LAAT EVT. DANIËLLE SMIT UIT ALMERE AANGIFTE DOEN BIJ POLITIE!!
Stuur een e-mail met uw info naar bijvoorbeeld Please.Examine@rocketmail.com

Durft.......u de aivd aan te pakken?? De kwestie Gordon/Toppers is minder schimmiger, en dus gemakkelijker te onderzoeken. Als.......u Daniëlle Smit uit Almere weet te bewegen aangifte te doen, dan zal de politie onderzoek instellen en de betreffende administratie nakijken. Daaruit zal blijken of 'Ger van de Westelaken'/Gordon reglementair een toezending heeft gedaan. Wij vermoeden van niet, en als dit klopt, dan heeft bijv. .......u een opvallend verhaal.
(Graag een reactie van uw kant per e-mail naar (een van) ons)!
The truth and nothing more!!
  woensdag 29 april 2009 @ 11:35:43 #220
148174 Kantar
TV junkie.
pi_68492085
Kan een van de mods de bovenstaande spam verwijderen, alstublieft?

Oh ja, Spanje heeft de EBU gevraagd om in plaats van in de eerste, in de twee halve finale te stemmen. Dit omdat ze de eerste niet konden uitzenden i.v.m. een nationaal debat ofzo. Dus Spanje in de tweede semi betekent sowieso weer minder puntjes voor Portugal en Andorra.
  woensdag 29 april 2009 @ 11:54:41 #221
6941 APK
Factual, I think.
pi_68492873
Wat een freak, met zijn hoofdletters.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_68492887
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef Doe.Eens.Onderzoek het volgende:
--

Die Youtube-filmpjes, briljant.
  woensdag 29 april 2009 @ 12:14:46 #223
16245 CarOnline
met lange O
pi_68493549
Haha, ik snap er geen kont van
Screw them.
We're going home.
pi_68493880
Kijk ! Dat is nou eens een goed, met feiten en bronvermeldingen,onderbouwd verhaal. Het is mij volledig duidelijk nu. Vooral het stukje over de Nederlands-Joodse connectie heeft voor mij de ogen geopend en alle puzzelstukjes vallen inelkaar nu! HIER IS EEN VIES SPELLETJE GAANDE!!!

Overigens vind ik dat hte gezichtsverlies al eerder werd geleden toen werd besloten de drie heren naar Moskou te sturen, maar dat terzijde.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_68494574
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef Knutknuttsson het volgende:

Overigens vind ik dat hte gezichtsverlies al eerder werd geleden toen werd besloten de drie heren naar Moskou te sturen, maar dat terzijde.
Daar ben ik het helemaal mee eens, het is weer eens vlees noch vis... kiezen we voor een zogenaamde joke-entry maar die brengen het dan weer zo dermate serieus dat Europa niet snapt dat we een grap maken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')