abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2009 @ 10:47:06 #51
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_67062485
Hier kunnen we het ledikant ombouwen tot een peuterbed.
De oudste is rond 2,5 jaar van ledikant naar peuterbed gegaan. Rond zijn derde verjaardag naar een echt eenpersoonsbed.
De middelste en de jongste slapen beiden nog in een ledikant, maar de middelste zijn ledikant bouwen we binnenkort om tot een peuterbedje.

Hier ook kinderen die braaf in hun bed blijven liggen en net zo lang roepen en gillen tot we komen

Knuffels blijven hier braaf in hun bed als ze opstaan. Nooit problemen mee gehad
pi_67062729
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Die wil mijn man ook, maar ik niet... Mijn god, ik moet er niet aan denken... zoonlief moet dat bed gewoon nooit tegenkomen, dan weet hij er niks van en kan hij mijn man niet stiekem ompraten om die te kopen.
Mijn oudste heeft ook een autobed, maar wel van hout

De kunststof versies vind ik meestal ook niet zo.
Hij heeft eerst in een meegroeibed gelegen, waar nu de jongste in ligt.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 15 maart 2009 @ 11:21:38 #53
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67063058
Wilyan ging van het ledikant meteen over naar het Ikea Vikare meegroeibed. Hij was iets van anderhalf jaar oud toen hij probeerde om over de rand van het ledikant te koppeltjeduiken. Het leek ons niet zo verstandig om ons kind te laten experimenteren om head-first uit bed te duiken.
In het Vikarebed bleef hij gewoon liggen. Momenteel heeft hij één kant naar beneden geklapt.

Hanne heeft een tijdje in een verbouwd ledikant geslapen.
Ik heb gewoon de zijkant er (gedeeltelijk) uitgehaald en dat voldeed verder prima.

Nu heeft ze sinds afgelopen zomer een peuterbed. (70x160cm)
We keken eigenlijk voor een meegroeibed maar kwamen deze tegen voor 12,50
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 15 maart 2009 @ 11:27:05 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67063160
Toen Nienke een ledikant nodig had hebben we bij Ikea een ledikant erbij gekocht en Tijn hier in laten slapen. Daar kan ook de zijkant eruit. Het ledikant dat bij kast en commode 'hoort' en nu bij Nienke staat heeft de optie om 3 spijlen er uit te halen, dat hebben we bij Saskia een tijdje gedaan.

Bij Tijn zal dus ook eerst de zijkant er uit gaan en dan kijken we wel weer verder.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_67063280
Ik heb net die Mogoolse bedbank laten zien. Hij is ook helemaal enthousiast. Misschien over 1,5 jaar..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_67063288
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef Noli. het volgende:
Het leek ons niet zo verstandig om ons kind te laten experimenteren om head-first uit bed te duiken.
Volgens mijn ouders ben ik diverse keren zo uit het bed gekomen, maar dat was nog gewoon het 1e babybed (ik liep al met 8 maanden, was er heel snel bij).

Mijn ouders hebben toen uit de zijkant een paar latjes gehaald zodat ik daar doorheen kon kruipen , vonden ze wat veiliger dan mijn geklim en head first naar beneden duiken

Ik begrijp dus wel dat je de zijkant eruit gehaald hebt!
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  † In Memoriam † zondag 15 maart 2009 @ 11:33:56 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_67063324
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:34 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik ben blij dat dit hier niet zo gaat, wat erg om zoiets mee te maken. Het doet me denken aan die programma's met zo'n Nanny die bij heel lastige kinderen langs gaat. Ik hoop echt dat mijn zoon dit niet gaat doen.
Lekker kort door de bocht!

Hier een meegroeibedje voor beide, en voor Cas met een extra rekje er voor, omdat hij graag door zn hele bed heen ging.

Vanwege dit soort aktie's:

hield ik mijn hart vast, maar juist hij bleef in zn bed net zo lang gillen tot iemand hem er uit kwam halen.

Ze hebben trouwens nooit op de uitgeschoven lengte geslapen, dus eigenlijk had ik net zo goed een gewoon peuterbedje kunnen kopen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 15 maart 2009 @ 11:39:56 #58
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_67063474
Geweldige foto's Moussy

Gek is dat, mijn zoon is een echte hooligan, maar op zijn slaapkamer slaapt hij gewoon en haalt geen streken uit. Het zegt allemaal helemaal niks, wat dat betreft.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 15 maart 2009 @ 11:49:06 #59
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67063753
Wij hebben gekozen voor een peuterbed en dan als ze wat ouder is krijgt ze een hoogslaper die haar opa gaat maken voor haar.

Wel gewoon een goedkope van Leenbakker aangezien het toch maar voor een kortere periode is.

dat rekje is er ondertussen af overigens, maar in het begin viel ze nog wel eens uit bed dus vandaar.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 15 maart 2009 @ 12:05:23 #60
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67064194
quote:

[..]

Ik ben blij dat dit hier niet zo gaat, wat erg om zoiets mee te maken. Het doet me denken aan die programma's met zo'n Nanny die bij heel lastige kinderen langs gaat. Ik hoop echt dat mijn zoon dit niet gaat doen.
Bij Demi ( die nu bijna 4 jaar is) zit er ook een haakje op de deur, dit omdat het zonder haakje voor gevaarlijke situaties heeft gezorgd.
zo wilde ze een flesje maken voor Nika ( haar babyzusje)en heeft ze water in de fles in de magnetron gezet en zo op 20min. heel het flesje zag zwart, gelukkig kwamen we er al achter voor de 20 min. voorbij waren.
Ze bedoelde het goed maar het is wel gevaarlijk.

Verders is ze helemaal geen moeilijk kind, en alles wat ze doet doet ze met goede bedoelingen, alleen dat kan ook gevaarlijk zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 15 maart 2009 @ 12:51:08 #61
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_67065550
Voorlopig is Ken ook nog in zn ledikantje, maar ik ben verliefd geworden op dat keerbaar Kurabed van ikea. Ook omdat dat nog iets heeft van een ledikant, die opstaande balken bijvoorbeeld. Daar kunnen we knuffels en doeken aan hangen. Maargoed, hij past nog in z'n ledikant zegt lief. Dus waarom al een nieuw bedje?
>>> Oh! Mijn rug, zeg! Binnenkort kan ik het niet meer opbrengen, hoor.....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 15 maart 2009 @ 13:00:02 #62
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67065867
Dat autobed van beefcake, wat leuk! Maar dat mag vast ook niet.

In de nieuwe variant van het ledikant dat wij hebben, kan de zijkant eruit. Bij onze nog niet, we hebben het nog nagevraagd, maar je hebt dan echt een ander stuk nodig. Wel erg jammer, was makkelijk geweest om te oefenen.

De vorige bewoners hadden wel een haakje op de deur zitten, maar dat hebben we eraf gehaald. Op zich is de 1e verdieping wel veilig. Alleen zie ik d'r wel 's nachts de deur open maken en de poezen gaan lokken zodat die bij d'r in bed gaan liggen, dat is dan weer wat minder.

Wat eng als Demi zoiets gaat doen, ook al bedoeld ze het lief.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 15 maart 2009 @ 13:04:03 #63
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67066017
O Yppy, jij stelt precies de vragen die in mijn achterhoofd zaten! Goed topic!

Ik zou eigenlijk zeggen dat je meteen naar een groot bed kunt. Dat deden wijzelf immers vroeger ook! (tenminste, ik).
Maar zo'n peuterbedje is wel cute natuurlijk! Ik vraag me ook ernstig af of Simon in de categorie Jayden gaat vallen, of in de categorie Morris

Wel weet ik dat het geen autobed wordt...!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 15 maart 2009 @ 13:06:41 #64
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_67066135
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:00 schreef YPPY het volgende:
Dat autobed van beefcake, wat leuk! Maar dat mag vast ook niet.

In de nieuwe variant van het ledikant dat wij hebben, kan de zijkant eruit. Bij onze nog niet, we hebben het nog nagevraagd, maar je hebt dan echt een ander stuk nodig. Wel erg jammer, was makkelijk geweest om te oefenen.

De vorige bewoners hadden wel een haakje op de deur zitten, maar dat hebben we eraf gehaald. Op zich is de 1e verdieping wel veilig. Alleen zie ik d'r wel 's nachts de deur open maken en de poezen gaan lokken zodat die bij d'r in bed gaan liggen, dat is dan weer wat minder.

Wat eng als Demi zoiets gaat doen, ook al bedoeld ze het lief.
Dan hebben wij hetzelfde bed Dat bed uit de OP hé? Wij hebben hetzelfde euvel, wij nog zoeken naar dat plankje! Maar ik kon me ook al niet herinneren dat we een plankje over hadden...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 15 maart 2009 @ 13:07:39 #65
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67066174
Bij "Move the bus!!!!!!!!" hebben ze een keer een boekenbed gemaakt, is dat niet leuk voor Simon? En dan schilder je er allemaal Diddls op.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 maart 2009 @ 13:08:36 #66
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67066219
Christan ging naar het bekende Vikarebedje. We kochten er twee voor de prijs van één, omdat er eentje een kapotte poot had. qltel en ik woonden toen nog apart en we vonden het een prettig idee voor Christan dat hij bij ons allebei eenzelfde bedje had. Opa is handig en had de kapotte poot zo gerepareerd In één van die bedjes slaapt Kai van M@x nu

Nadat mijn vader overleden was, heeft Christan zijn bed gekregen (kind groeit veel te hard). 't Is een mooi blank eiken seniorenbed Hij kan er dus tot zijn 80e mee doen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 15 maart 2009 @ 13:09:23 #67
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67066247
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dan hebben wij hetzelfde bed Dat bed uit de OP hé? Wij hebben hetzelfde euvel, wij nog zoeken naar dat plankje! Maar ik kon me ook al niet herinneren dat we een plankje over hadden...
Dat bed idd. In 'onze' tijd was het helemaal anders. Toen bestond zoiets moderns nog niet. En de verkoopster wist van niks. Ook niet over de afwijkende maten van de ikea bedjes. Stond ons heel schaapachtig aan te kijken. Het plankje is niet los te koop, dat leek me anders ook wel handig, die optie valt dus af.
*OUD heilige*
pi_67066340
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:33 schreef moussy het volgende:
Lekker kort door de bocht!
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zondag 15 maart 2009 @ 13:16:26 #69
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67066485
Brent hebben we gelijk in een groot bed gelegd toen hij een aantal keer uit zijn ledikant donderde (nachtmerries had ik er van!). Zonder rekje trouwens. We hebben een iets dunnere matras genomen dus als ie rolt moet hij over een randje heen rollen en dat kan niet
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67067674
quote:

[..]

dat hoop ik dan ook maar voor je, want als dit al door je als 'lastige kinderen' wordt omschreven....
  zondag 15 maart 2009 @ 13:54:38 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67067814
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:42 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Be, hoe bevalt je Pluk bedje ? Staat ie al bij Sacha op de kamer?
Het bedje is prachtig maar nog lang niet in gebruik hoor. Sasha is daar echt nog te klein voor. Hij staat er dus wel, maar zonder matras, dat stonk namelijk behoorlijk naar de rook dus dat ligt op zolder.

Overigens waren wij van plan om Sasha heel lang in zijn ledikantje-zonder-zijkant te laten slapen. Mijn nichtje ging met 2 naar over naar een peuterbed omdat dat bij haar niet kon, maar wmb had Sasha dat volgehouden tot het echt niet meer paste. Maar ja... ik kon het pluk-spul echt niet laten gaan...
  zondag 15 maart 2009 @ 14:21:26 #72
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67068951
Oh wat een leuke bedjes heb ik al gezien

Linde is 2 als de baby komt en nu twijfel ik dus of we er nog een ledikantje bij gaan kopen of dat ze naar een groter bed gaat zodat de baby haar bedje overneemt. Is 2 niet erg vroeg voor een groot bed?
  zondag 15 maart 2009 @ 15:05:52 #73
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67070681
Wat toevallig, wij hebben net gisteren een nieuw bed voor Devin (wordt in juni 2) gekocht bij IKEA
Het is een meegroeibed geworden, die met de spijlen zoals eerder al voorbij gekomen, maar dan in het zwart. Hij heeft er nog niet in geslapen (moet nog in elkaar worden gezet) maar nadat hij een paar dagen geleden ineens doodleuk uit zijn ledikant bleek te zijn geklommen moesten we uiteraard actie ondernemen. Voor zover ik weet is hij bij zijn ontsnappingspoging niet gevallen, maar voor hetzelfde geld had hij ik weet niet wat kunnen breken natuurlijk
We hebben eerst geprobeerd de zijkant van zijn ledikant eruit te halen zoals Noli, maar daar werd het bed zo gammel van. Manlief is nu bezig het nieuwe bed in elkaar te zetten maar we laten zijn ledikant ook nog even intact (zijkant zit er weer op trouwens). Voor het geval hij ECHT niet kan wennen, eruit blijft stuiteren (ik ga een matras ernaast neerleggen) of zijn hele kamer gaat afbreken
.... met gevoel voor drama....
  zondag 15 maart 2009 @ 15:07:43 #74
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67070746
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:21 schreef Stiemie het volgende:

Linde is 2 als de baby komt en nu twijfel ik dus of we er nog een ledikantje bij gaan kopen of dat ze naar een groter bed gaat zodat de baby haar bedje overneemt. Is 2 niet erg vroeg voor een groot bed?
Ik vind echt van niet.
(en je kunt er zo heerlijk bij gaan liggen )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67070943
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:21 schreef Stiemie het volgende:

Valt toch wel mee? Je kunt natuurlijk altijd kiezen voor een meegroeibedje als je de overstap te groot vindt maar een normaal bed kan ook, je kunt het altijd kort opmaken zoals stout had gedaan.
Of je laat Linde zelf een nieuw bed uitzoeken

-edit-
Wij willen trouwens het allereerste bedje uit de OP kopen. Voor zover ik begrepen heb van de Ikea-website kan de zijkant daarvan ook eruit, klopt dat? In dat geval denk ik dat wij wel een goeie 2 jaar vooruit kunnen met dat bedje. Daarna zou het ook een meegroei- of peuterbedje worden want een groot bed past niet in de kamer

[ Bericht 19% gewijzigd door huuphuup op 15-03-2009 15:22:32 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')