Mijn oudste heeft ook een autobed, maar wel van houtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Die wil mijn man ook, maar ik niet... Mijn god, ik moet er niet aan denken... zoonlief moet dat bed gewoon nooit tegenkomen, dan weet hij er niks van en kan hij mijn man niet stiekem ompraten om die te kopen.
Volgens mijn ouders ben ik diverse keren zo uit het bed gekomen, maar dat was nog gewoon het 1e babybed (ik liep al met 8 maanden, was er heel snel bij).quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef Noli. het volgende:
Het leek ons niet zo verstandig om ons kind te laten experimenteren om head-first uit bed te duiken.![]()
Lekker kort door de bocht!quote:Op zondag 15 maart 2009 10:34 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit hier niet zo gaat, wat erg om zoiets mee te maken. Het doet me denken aan die programma's met zo'n Nanny die bij heel lastige kinderen langs gaat. Ik hoop echt dat mijn zoon dit niet gaat doen.
Bij Demi ( die nu bijna 4 jaar is) zit er ook een haakje op de deur, dit omdat het zonder haakje voor gevaarlijke situaties heeft gezorgd.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:34 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit hier niet zo gaat, wat erg om zoiets mee te maken. Het doet me denken aan die programma's met zo'n Nanny die bij heel lastige kinderen langs gaat. Ik hoop echt dat mijn zoon dit niet gaat doen.
Dan hebben wij hetzelfde bedquote:Op zondag 15 maart 2009 13:00 schreef YPPY het volgende:
Dat autobed van beefcake,wat leuk! Maar dat mag vast ook niet.
In de nieuwe variant van het ledikant dat wij hebben, kan de zijkant eruit. Bij onze nog niet, we hebben het nog nagevraagd, maar je hebt dan echt een ander stuk nodig. Wel erg jammer, was makkelijk geweest om te oefenen.
De vorige bewoners hadden wel een haakje op de deur zitten, maar dat hebben we eraf gehaald. Op zich is de 1e verdieping wel veilig. Alleen zie ik d'r wel 's nachts de deur open maken en de poezen gaan lokken zodat die bij d'r in bed gaan liggen, dat is dan weer wat minder.![]()
Wat eng als Demi zoiets gaat doen, ook al bedoeld ze het lief.
Dat bed idd. In 'onze' tijd was het helemaal anders. Toen bestond zoiets moderns nog niet. En de verkoopster wist van niks. Ook niet over de afwijkende maten van de ikea bedjes. Stond ons heel schaapachtig aan te kijken. Het plankje is niet los te koop, dat leek me anders ook wel handig, die optie valt dus af.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan hebben wij hetzelfde bedDat bed uit de OP hé? Wij hebben hetzelfde euvel, wij nog zoeken naar dat plankje! Maar ik kon me ook al niet herinneren dat we een plankje over hadden...
quote:
dat hoop ik dan ook maar voor je, want als dit al door je als 'lastige kinderen' wordt omschreven....quote:Op zondag 15 maart 2009 10:34 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Het bedje is prachtig maar nog lang niet in gebruik hoor. Sasha is daar echt nog te klein voor. Hij staat er dus wel, maar zonder matras, dat stonk namelijk behoorlijk naar de rook dus dat ligt op zolder.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:42 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Be, hoe bevalt je Pluk bedje? Staat ie al bij Sacha op de kamer?
Ik vind echt van niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:21 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat een leuke bedjes heb ik al gezien![]()
Linde is 2 als de baby komt en nu twijfel ik dus of we er nog een ledikantje bij gaan kopen of dat ze naar een groter bed gaat zodat de baby haar bedje overneemt. Is 2 niet erg vroeg voor een groot bed?
Valt toch wel mee? Je kunt natuurlijk altijd kiezen voor een meegroeibedje als je de overstap te groot vindt maar een normaal bed kan ook, je kunt het altijd kort opmaken zoals stout had gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:21 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat een leuke bedjes heb ik al gezien![]()
Linde is 2 als de baby komt en nu twijfel ik dus of we er nog een ledikantje bij gaan kopen of dat ze naar een groter bed gaat zodat de baby haar bedje overneemt. Is 2 niet erg vroeg voor een groot bed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |