Past dat bed bij jouw babykamer Sofie van van Bopita? Zo ja, van heb je linkje naar dat bed of bijv. foto?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha krijgt een 'junior-bed'. Volgens mij is dat peuter-grootte, maar dat is omdat ik dat bed per se wilde hebben.
Maar dan nog denk ik niet dat wij gelijk naar een groot bed over gegaan zouden zijn, die overstap vind ik wel echt heel groot ineens. Dan dus een peuter of een meegroei.
Nee, het is een uniek zelfgemaakt Pluk van de Petteflet bedje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Past dat bed bij jouw babykamer Sofie van van Bopita? Zo ja, van heb je linkje naar dat bed of bijv. foto?
hier dus. Veiligheidsrek moet je zelf voor zorgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef YPPY het volgende:
Whaaaa, die wil ik, waar koop je die macka???
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef YPPY het volgende:
Dat is al jong. Hier zal ze een jaar of 3 zijn voor ze over gaat. Op zich is er wel genoeg plek voor een 1persoosnbed, het is een redelijk grote kamer, al zullen we dan wel met meubels moeten gaan schuiven. Op den duur gaat de commode ws weg en dan past het makkelijk. We rekken het het liefst zo lang mogelijk, ik denk echt dat ze uit bed gaat klimmen als ze dat kan en dan het hele huis door gaat lopen.
Serieus? Gaan ze niet stiekem in de kasten klimmen, alle laatjes van de badkamerkast openmaken of bovenop een kat liggen? Gewoon in bed blijven?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lis dat ook zou doen. Maar die blijft net als Morris heel braaf in bed liggen roepen en /of schreeuwen om mama of papa![]()
Serieus waarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef YPPY het volgende:
[..]
Serieus? Gaan ze niet stiekem in de kasten klimmen, alle laatjes van de badkamerkast openmaken of bovenop een kat liggen? Gewoon in bed blijven?
Ive blijft ook braaf liggen! Wonder boven wonder. Hij roept ons alleen maar. Of gaat keihard huilen. Maar niet uit bed.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef YPPY het volgende:
[..]
Serieus? Gaan ze niet stiekem in de kasten klimmen, alle laatjes van de badkamerkast openmaken of bovenop een kat liggen? Gewoon in bed blijven?
Hier ook ..nu ze lezen treffen we ze negen van de 10 keer lezend aan in bed.. Daarvoor gingen ze spelen in hun kamer of bed maar niet hun kamer uit. Alleen in het weekend mogen ze zelf naar beneden, maar meestal ben ik dan al wakker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef YPPY het volgende:
[..]
Beiden blijven niet in hun bed liggen, vanaf dat ze eruit konden deden ze dat ook, Alicia ging dan lief en zoet spelen op haar kamer, Jayden nam het ervan en ging op onderzoek uit, met een spoor van chaos achterlatend. Zijn kamer ging dan ook op de haak, waardoor de chaos beperkt bleef op zijn kamer (kasten leegtrekken, alle kleren door de kamer heen ('dat is een spoor mama'), speelgoed kisten op zijn kop, bed uit elkaar slopen ('ik wilde een tent bouwen'), voor het raam gaan staan (en de overbuurvrouw laten schrikken) plassen in de kast, deur barricaderen etc etc etc) Zijn kamer hoeft tegenwoordig niet meer op de haak, hij weet dat ie op zijn kamer moet blijven, de chaos maakt ie nog steeds.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef YPPY het volgende:
[..]
Die wil mijn man ook, maar ik niet... Mijn god, ik moet er niet aan denken... zoonlief moet dat bed gewoon nooit tegenkomen, dan weet hij er niks van en kan hij mijn man niet stiekem ompraten om die te kopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef Meimeltje het volgende:
Kyllian slaapt nu nog in zijn ledikant....
Maar nieuwe bed (200x90) staat hier al klaar en gaat hij na de verhuizing (over 2,5 maand) in slapen:
[ afbeelding ]
Hihi ik vond autobedden vroeger afschuwelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Die wil mijn man ook, maar ik niet... Mijn god, ik moet er niet aan denken... zoonlief moet dat bed gewoon nooit tegenkomen, dan weet hij er niks van en kan hij mijn man niet stiekem ompraten om die te kopen.
Maar goed dat mijn man dit niet leest, straks gaat hij nog denken dat er nog hoop is op een autobed en dat moet nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi ik vond autobedden vroeger afschuwelijkAlles voor jongens trouwens, vreselijk die jongensthema's, doe mij maar de meidendingen....maar ik ben geloof ik nu wel helemaal in to de jongensdingen gekomen
er staan er nu maar 70 opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Maar goed dat mijn man dit niet leest, straks gaat hij nog denken dat er nog hoop is op een autobed en dat moet niet![]()
Laatst had hij al op marktplaats zitten zoeken
Die vanMP? Wilde pas de foto's nog eens kijken maar kon ze helaas niet vindenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het is een uniek zelfgemaakt Pluk van de Petteflet bedje.
Sofie schuift door naar de nieuwe baby.
Ja die!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Die vanMP? Wilde pas de foto's nog eens kijken maar kon ze helaas niet vinden
Ik ben blij dat dit hier niet zo gaat, wat erg om zoiets mee te maken. Het doet me denken aan die programma's met zo'n Nanny die bij heel lastige kinderen langs gaat. Ik hoop echt dat mijn zoon dit niet gaat doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef knorretje het volgende:
Zijn kamer ging dan ook op de haak, waardoor de chaos beperkt bleef op zijn kamer (kasten leegtrekken, alle kleren door de kamer heen ('dat is een spoor mama'), speelgoed kisten op zijn kop, bed uit elkaar slopen ('ik wilde een tent bouwen'), voor het raam gaan staan (en de overbuurvrouw laten schrikken) plassen in de kast, deur barricaderen etc etc etc) Zijn kamer hoeft tegenwoordig niet meer op de haak, hij weet dat ie op zijn kamer moet blijven, de chaos maakt ie nog steeds.
Be, hoe bevalt je Pluk bedjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja die!
Ik kan je de foto's evt. wel mailen als je nog eens wil kijken? Wat is je adres?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |