Die zijn lekker, ja! Echter, de Lidl is een teringend om te lopen en m'n fiets is kaput.quote:
Haha, regel een busje en haal gelijk een pallet op!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die zijn lekker, ja! Echter, de Lidl is een teringend om te lopen en m'n fiets is kaput.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
Opkankeren met al die merken te posten. Dan gaat het weer zo'n topic worden met allemaal mijn-bier-is-beter-dan-de-jouneeeuhhh-retards
Mag, maar da's andersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mag ik je eraan herrineren dat jij zelf al 3 merken in je OP zette....
met je tokkiebierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
Opkankeren met al die merken te posten. Dan gaat het weer zo'n topic worden met allemaal mijn-bier-is-beter-dan-de-jouneeeuhhh-retards
Deze?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
TS heeft nu toch Vaandel omdat 'ie een cheapass is...
Yup, maar dan halve liters.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
En hoe smaakt ie?
Dan vraag ik hat straks nog een keerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, maar dan halve liters.
En geen idee hoe ze smaken, ik heb er nog geen op![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:25 schreef remlof het volgende:
Ow ik moet zo nog even naar de C1000, zal er ook een paar meenemen
Als ze nog Jaeger hebben jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zou een vaandel halen en een jaeger, ken je een vergelijkend warenonderzoek doen!
Weet je wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef boskameel het volgende:
KOM ALLEMAAL LATEN WE ALLEMAAL ONS FAVORIETE MERK POSTEN!!!!111![]()
;D
: !!!!!!111EINZ!!!111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ga nu checken!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Idd, zaterdagavond na 1900 uur, weinig kans!
Gewoon een paar kratten Oettinger halen inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Haha, regel een busje en haal gelijk een pallet op!
Wat zei je ookalweer net over vitesssquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon aan de Grolsch hoor
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:54 schreef remlof het volgende:
Ja gofferdegoffer, bij mijn C1000 hebben ze dat Vaandel nog helemaal niet. Wel enorm veel Jaeger nog, dus heb ik er daar maar vier van meegenomen.
Die kosten wel 0,54 per stuk trouwens
Subklacht: Vites staat achter tegen NAC
Bosch is dicht he?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga drinken
Fijne avond en nacht allen
Nooit geweest, is dat wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:01 schreef -skippybal- het volgende:
Helaas wel.
Ik ga denk ik naar Purple. Lekker Minimal en gratis biertjes van de barchick
iddquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
FUCK ME, DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
PARDON?!
Gaat BARON PILS () WEG?! OMFG
Toch was dit een beter logo!!!!!quote:Op zondag 15 maart 2009 00:21 schreef remlof het volgende:
Ik zit nu aan die Jaeger, het is niet eens slecht. Wel wat laffer van smaak dan Grolsch, maar dat vind ik van Heineken en Amstel ook en dit is veel goedkoper.
Zeker wel value for money dus.
Heb helaas geen Vaandel om te proberen
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
FUCK ME, DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND.
Hebben ze het logo veranderd? Pics?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Toch was dit een beter logo!!!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:
was me niet eens opgevallen dat die jager met z'n trouwe viervoeter niet meer op het blik stond..quote:Op zondag 15 maart 2009 00:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat jaeger (iig in mijn c1000) al jaren dit logo heeft:
[ afbeelding ]
Ik sowieso.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
FOK INZAMELINGSACTIE12!@!@@!1212!@!@12
LAATSTE PALLETS OPKOPEN@!@!@21!@!@@!
WIE DOET ER MEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, daar staat gewoon "BIER" opquote:Op zondag 15 maart 2009 00:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
was me niet eens opgevallen dat die jager met z'n trouwe viervoeter niet meer op het blik stond..![]()
wellicht nog op het krat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Idd, maar dat neemt niet weg dat ie qua prijs/kwaliteit best redelijk scoort!quote:
Man, man, wat een briljant user was dat zeg. Daar hoef je alleen maar z'n topics voor te checken!quote:Op zondag 15 maart 2009 05:17 schreef TheZapster het volgende:
Benieuwd wanneer BaronPils hier komt posten
Bitburger is daarentegen gewoon lekker bier.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:43 schreef genakt het volgende:
Baron pils
dan is mijn bitburger nog beter
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie geen geld voor lekker bier?
Nou vind ik het kut dat ik dat Baron pils niet gekend hebquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
Met fuckin' Vaandel ofzo![]()
Ik wil:
[ afbeelding ]
en niet die neppe wannabee-Heineken blikken 'biere de luxe'
Klacht: TS heeft nu toch Vaandel omdat 'ie een cheapass is...
Ik neem aan nu je ex-vriendin ?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Mijn vriendin heeft Jaeger gehaald, dus kan nog niet oordelen over de vaandel...
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:45 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik neem aan nu je ex-vriendin ?
Jaeger
Wat heeft de categorie er nu weer mee te maken.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jaeger is qua cat. II bieren absoluut een goeie!
Het is niet eerlijk om Jaeger met (duurdere) Cat. I bieren te vergelijken.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat heeft de categorie er nu weer mee te maken.
Idd, je moet Jaeger niet met HJ gaan vergelijken ofzo...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk om Jaeger met (duurdere) Cat. I bieren te vergelijken.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk om Jaeger met (duurdere) Cat. I bieren te vergelijken.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef Aaargh! het volgende:
[..]![]()
Waar gaat dit over ? Categorie (stamwortgehalte) heeft niets met de kwaliteit te maken.
Omdat het idd slechtere kwaliteit bier isquote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan, ik zie bij export, vaandel, best, jaeger en baron altijd cat II staan?
Nee, de de categorie slaat op de accijns categorie waar het bier in valt. Welke categorie dit dan is is afhankelijk van het stamwortgehalte , m.a.w de hoeveelheid suiker voor het gisten (meer suiker is vaak meer alcohol).quote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Omdat het idd slechtere kwaliteit bier is![]()
De belasting tarieven kan je hier vinden : http://download.belasting(...)jst_acc0552z45pl.pdfquote:1 1 t/m 4
2 7 t/m 9.5
3 11 t/m 13.5
S 15.5 en hoger
Dat zal dan vrij sterk bier zijn, maar zegt helemaal niks over de kwaliteit. Meeste goeie speciaalbieren zijn cat III of Cat S.quote:trouwens bij de IKEA hebben ze Cat. III bier
quote:Het probleem met de baron is van tijdelijke aard, er zijn n.l. problemen met de leverancier van het blik.
als deze er niet meer zijn, hebben wij weer baronbier.
Inderdaad godverdomme, eerst zag het er fokking pro uit, en nu echt zo'n kut logo alsof het kinderspeelgoed is ofzoquote:Op maandag 1 juni 2009 12:43 schreef VaderVanJezus het volgende:
Baron is terug, helaas is het blik fucking lelijk geworden
Spijtige zaak jaquote:Op maandag 1 juni 2009 13:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad godverdomme, eerst zag het er fokking pro uit, en nu echt zo'n kut logo alsof het kinderspeelgoed is ofzo
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Het is nu echt official: Warsteiner is beter dan euroshopper pils!
die halve liters.. heb er een paar meegenomen vanwege de aanbieding (SLOEBERR!11 HAHAHAHAHa).quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef arj1o1 het volgende:
Ja en in de kratjes jaeger zit voortaan ook Baron. Kratjes Jaeger worden ook c1000
Moet ik je idd gelijk in geven, hoe graag ik ook vasthield aan de baron en jaeger vind ik het een goede zet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef 16meter het volgende:
Dat C1000 pils is wel te doen.
Beter dan Jaeger. En dat zegt een hoop.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
baron ':') Koop gewoon Heineken dwazen.
En idd, Jaeger is er helemaal uit, waar je het nog vind zijn het de laatste partijen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:45 schreef VaderVanJezus het volgende:
Jaeger is niet vervangen door dat huismerk, maar door dat baron.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:40 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
En idd, Jaeger is er helemaal uit, waar je het nog vind zijn het de laatste partijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |