Of de supporters natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
57,50Anders doe je er lekker wat vanaf. Als een wedstrijd als deze nog niet is uitverkocht mag de directie zich schamen.
Misschien wilden ze gaan vechten met Ajaxsupportersquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze een afspraak met Cohen maken om een kop thee te drinken, maar was z'n secretaresse steeds in gesprek...
Wat zouden ze willen doen denk je?
Als de wedstrijd al een half uur bezig is nog kaartjes kopen. Wat een stunt ben je danquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
57,50Anders doe je er lekker wat vanaf. Als een wedstrijd als deze nog niet is uitverkocht mag de directie zich schamen.
Gewoon ook via een stream te zien via www.nos.nlquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef Duder het volgende:
is er een stream bekend waar ik kan kijken
Als medewerker van Ajax tot een half uur na aanvang van de wedstrijd nog buiten zitten... Wat een stunt ben je danquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Als de wedstrijd al een half uur bezig is nog kaartjes kopen. Wat een stunt ben je dan
Ach in Frankrijk liepen die gasten ook met honkbalknuppels en stiletto's te zwaaien. Schijnt nogal normaal te zijn in Frankrijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:07 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vindt het zeer vreemd dat de bus met Franse fans die vanmiddag is aangehouden vol lag met wapens :S
Gasbussen, steek en slagwapens.... de hele bus was er vol mee.
Ik ben benieuwd wat dat volk van plan was ?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Als medewerker van Ajax tot een half uur na aanvang van de wedstrijd nog buiten zitten... Wat een stunt ben je dan
Bekerwedstrijd tegen NAC een keer stond ik ruim een half uur in de rij voor de ingang toen de aftrap begon. Die rij was nog steeds gigantisch lang. Ben toen de eerste helft in het supp. home gaan kijken en in de rust wandelde ik op m'n dooie gemak naar m'n vakkie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Als de wedstrijd al een half uur bezig is nog kaartjes kopen. Wat een stunt ben je dan
Same here. Welke kroeg is leuk om te kijken? Ik was ook te laat voor (betaalbare) kaarten. Ik kan natuurlijk thuis kijken maar met andere lotgenoten/armen lijkt me leukerquote:
Ga maar thuis kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Luco het volgende:
Iemand die nog een leuke kroeg in Groningen weet om zo te kijken?
Om er gerookt te verdwijnen? Kachel lijkt me niet het soort kroeg in Groningen waar men Ajax-minded is...quote:
Hmmmquote:Met 2 barkeerpers die hun hele leven al supporter van FC Groningen zijn geweest
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Om er gerookt te verdwijnen? Kachel lijkt me niet het soort kroeg in Groningen waar men Ajax-minded is...
Haha.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Luco het volgende:
Nope, nog niet bekend. Alleen de vermoedelijke van Ajaxquote:
Nee hoor, realismequote:
Het is een wakker schud post.quote:
Ik juich maar voor een club en dat is Ajax. Ik hoop altijd wel dat Nederlandse clubs het goed doen maar ik zal er geen seconde van wakker liggen als het niet zo is.Vind het wel beter dat Twente niet door is. Anders had je een beetje een verkapte competitiewedstrijd gehad.quote:
En dus veeeeel minder sfeerquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik juich maar voor een club en dat is Ajax. Ik hoop altijd wel dat Nederlandse clubs het goed doen maar ik zal er geen seconde van wakker liggen als het niet zo is.Vind het wel beter dat Twente niet door is. Anders had je een beetje een verkapte competitiewedstrijd gehad.
't Pleidooiquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Luco het volgende:
nos.nlquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
ook een goeie stream? heb geen zin om van de PC af te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |