Welkom in het U2-topic!quote:Dan is Bono weer te oud, dan is de rest dat opeens ook, dan zijn het opeens een stel hypocriete Ieren die vrede en saamhorigheid prediken, maar ondertussen wel even met een milieuvervuilend vliegtuig op-en-neer vliegen om een paar liedjes op te nemen. Dan is het weer zo dat ze zo monotoom zijn en nooit origineel, dat ze nooit vernieuwend zijn en ons altijd weer "verrassen" met dezelfde hapklare brokken, slechts veranderd middels een ander piepje of bliepje. Dan is het weer zo dat ze te veel op Coldplay willen lijken om het jonge publiek te bereiken of dat ze Mary J. Blidge of hoe je die naam ook moet schrijven en/of uitspreken nodig hebben om hun uitgeleefde lijven en geesten eigentijds te doen laten lijken. En dan hebben we het nog niet eens over die tenenkrommende bijnamen, daar zou je een heel nieuwe topicreeks aan kunnen wijden!
Niets van dat alles, al die meningen van cultuurbarbaren, van wereldvreemden en neurotische zuurpruimen. In de bijna dertig jaar dat de band bestaat, is het uitgegroeid tot een begrip. U2 is een grote inspiratiebron, een band met een eigen geluid dat keer op keer weer terugkeert in hun muziek. Gelukkig smaken verschillen altijd, ook onder de fans. En zeg nou zelf: ook Renault brengt wel eens modellen op de markt waar niet iedereen voor valt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:54 schreef MissJ het volgende:
zijn jullie ook al bezig om te kijken of je al kan bestellen?
ik ga gewoon voor kaartenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:56 schreef Cee het volgende:
Heb ook al een printje voor m'n neus van de arena-indeling en de verschillende kleuren genummerd op voorkeur.
Hey!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hey Roel, jij ook hierAl iets vernomen over Gelsenkirchen?
mn buren zijn al gewaarschuwdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:57 schreef alors het volgende:
ikheb het raam maar dichtgezet, kan ik ongeneerd gillen en schreeuwen
Jammerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey!
Nope, nog geen info tegengekomen.
Topicsluiter opent een nieuwequote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:57 schreef Exterminator het volgende:
Ohw, had ook al topic aangemaakt. Hier maar verder dan.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:00 schreef Murray het volgende:
ik begin steeds weer overnieuw met die 30 seconden..
en vervolgens kan ik geen kaarten boekenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:00 schreef Dandelion het volgende:
haha eerst 30 sec wachten, dan klik hier en net zo hard weer wachten!
jaloersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:01 schreef LeNeHe het volgende:
OMG OMG OMG!! Het is gelukt!!![]()
Ik zat helemaal te shaken
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:00 schreef Murray het volgende:
joepie ik kan kaarten kopen voor het 1e concert... DIE WIL IK NIET!!
Ik ga pas ontstressen als ik ze daadwerkelijk in handen heb....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:03 schreef Young_David het volgende:
Heerlijk om die stress te lezen met een kopje koffie en al 3 dagen in het bezit van tickets
ja heel graagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:04 schreef Ternerito het volgende:
Ik kon er ook maar 2, toen liep die vast...
Ik wilbest iemand helpen hier...iemand kaarten nodig, als ik erin kom geef ik het wel door..
Hoewel deze opmerking natuurlijk een beetje kwetsend is voor de mensen die nu zitten te stressen.. kan ik me er helemaal bij aansluiten!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:03 schreef Young_David het volgende:
Heerlijk om die stress te lezen met een kopje koffie en al 3 dagen in het bezit van tickets
Volgens mij maken ze al gebruik van akamai. Veel beter kan niet echt, geloof ik...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:04 schreef borisz het volgende:
Ze moeten eens wat meer servers installeren
Hij gaat de ene keer niet over, de andere keer zegt ie dat het gekozen nummer onjuist is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand al gebeld? Al denk ik dat het weinig uitmaakt
Hier ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:05 schreef Murray het volgende:
ik kom al helemaal niet meer in een wachtrij.
ben er 1x half in geweest dat ik tickets kon krijgen maar toen knalde hij mij er weer uit..
Als die 2e in de verkoop is/gaat wel ja..quote:
Ja, maar dar had je zéker in de rij gestaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:06 schreef Ternerito het volgende:
altijd hetzelfde gezeik met die online verkoop...
Postkantoor is speciaal en nostalgisch
Awquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
tranen rollen nu echt over mn wangen
gewoon kopen, die kaarten raak je toch wel kwijt..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:09 schreef Ternerito het volgende:
Ik kan max 2 veldkaarten kopen extra buiten wat ik zelf voor 2e concert nodig heb...wie zou ze willen als het mij lukt?
had ik ook jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:08 schreef Ternerito het volgende:
Ik kwam tot het scherm van veldkaarten kiezen, daarna error
jaaaaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:09 schreef Ternerito het volgende:
Ik kan max 2 veldkaarten kopen extra buiten wat ik zelf voor 2e concert nodig heb...wie zou ze willen als het mij lukt?
en dan weer zelfde gemier..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:10 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ow wacht, nu weer 30 sec. wachtrij ......
TOFquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:11 schreef Maraca het volgende:
Uw betaling is succesvol verwerkt.
Druk op “Bestelling afronden“ om het bestelproces af te ronden bij uw leverancier.
U kunt daar ook terecht met vragen over uw aankoop.
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:11 schreef Maraca het volgende:
Druk op “Bestelling afronden“ om het bestelproces af te ronden bij uw leverancier.
Hoe heb je betaald zo snel, ik heb dit scherm nog voor mequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:11 schreef Maraca het volgende:
Vraag je zus bij het postkantoor... stumper!quote:
dat heb ik ook al een kwartier staan!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:07 schreef Flugel83 het volgende:
Een ogenblik geduld a.u.b. uw bestelling wordt verwerkt.
Bepaalde verwerkingsstappen, zoals de contactopname met creditcardorganisaties, kunnen enige tijd duren.
Blijf op deze pagina terwijl uw bestelling wordt verwerkt,
druk niet op terug- of annuleerknoppen en sluit uw browser niet af.
Nadat uw bestelling is verwerkt verschijnt er op het beeldscherm een aankoopbewijs dat u kunt printen.
Bovendien sturen we u per e-mail een bevestiging.
Afhankelijk van uw e-mailprovider kan het enige tijd voordat u die ontvangt.
wat is dit aaaah
dat kan je later ook altijd nog doen..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat heb ik ook al een kwartier staan!!!
maar kon net op mijn eventim inloggen en dan zie ik wel staan dat ik betaald heb enzo!!! Maar kan nergens de kaarten printen
Hoezo betaald heb, ik heb nog niets betaald, alleen iDeal aangevinkt en doorgegaan nu heb ik al kwartier dat kloteschermquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat heb ik ook al een kwartier staan!!!
maar kon net op mijn eventim inloggen en dan zie ik wel staan dat ik betaald heb enzo!!! Maar kan nergens de kaarten printen
Dat was ook mijn ideequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:15 schreef FireFoz het volgende:
volgensmij komt er wel een 2e concert, als je zoekt op u2, staat er begin 20 juli einde 21 juli
maar als je dan op kaarten klikt, kun je alleen voor de 20e kiezen
helemaal uitverkocht al binnen 16 minuten???quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zat er in en veld is al uitverkocht!!!!!
dat werkte nog beter ook.. want toen ik daar eenmaal bij het bestellen was aangeland ging er niks meer mis. Nu maken ze je eerst 5 keer blij met een dooie musquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij werkt dit systeem hetzelfde als bij AC/DC alleen met een ander jasje
zo ver kom ik niet eensquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:18 schreef Dandelion het volgende:
net tich keer de mogelijkheid gehad om te bestellen, steeds weer foutmelding en nu weer in de wachtrij...
Een geintje is leuk, maar na een kwartier wordt ik toch een beetje chagerijnig
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:18 schreef Dandelion het volgende:
net tich keer de mogelijkheid gehad om te bestellen, steeds weer foutmelding en nu weer in de wachtrij...
The Killers #12 Even geen Midnight Show...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:17 schreef CoExist het volgende:
Eehj Leon, hoe was The Killers?
Zei Brandon nog iets over afgelopen donderdag ?
Ik kon juist voor veld meerdere bestellen en voor zitplaatsen maar 1.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:18 schreef tinyboots het volgende:
Veld was om 9:54 al "uitverkocht". Kreeg toen al schermen te zien, kon maart 1 kaart selecteren (meer voor de andere rangen) en werd er uitgeknikkerd. Da's nu al 7 keer gebeurd!
had ik in milaan ook...toch goed gekokmenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:18 schreef Dandelion het volgende:
om 10.10 kon je gewoon 6 veldkaarten selecteren hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik kon juist voor veld meerdere bestellen en voor zitplaatsen maar 1.
volgens mij hebben een aantal dat bij AC/DC ook gehad. maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dat werkte nog beter ook.. want toen ik daar eenmaal bij het bestellen was aangeland ging er niks meer mis. Nu maken ze je eerst 5 keer blij met een dooie mus
Dat vind ik toch zo erg he!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marktplaats wordt al overspoeld met schandalig dure kaarten. Val dood
.
Agree, echte fans vissen dan achter net door dat soort (*&$@^$quote:
Nope.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:20 schreef roediej het volgende:
maar postkantoor is dus ook een optie? aangezien dit niet via ticketmaster gaat?
net gedaan: dit nummer is niet in gebruikquote:
heb het er nog wel voor over ookquote:
Precies! Ben in staat om ze stuk voor stuk op te bellen en de huid vol te schelden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:21 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Agree, echte fans vissen dan achter net door dat soort (*&$@^$
Ik heb geen poppetje gezien met bestellenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:20 schreef Ternerito het volgende:
weet iemand wat de achtergrond bij die kut poppetjes betekent? oranje blauw groen?
Zit niets anders op als dit niks wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb het er nog wel voor over ook
Walgelijk inderdaad. Die handelaren is al erg, maar dat er gewoon nog mensen zijn die dit doen om een centje bij te verdienen en zich ondertussen muziekliefhebber noemen. Muziekliefhebbers stelen niet van elkaar!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marktplaats wordt al overspoeld met schandalig dure kaarten. Val dood
.
En dat is nou net het probleemquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb het er nog wel voor over ook
Ja dat dus.. Het is toch een kwestie van vraag&aanbodquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat is nou net het probleem. Mensen die dat soort oplichters ook nog steunen door die kaarten tegen die schandalige prijzen te kopen
.
Inderdaad. Mensen trappen daar nog steeds in.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat is nou net het probleem. Mensen die dat soort oplichters ook nog steunen door die kaarten tegen die schandalige prijzen te kopen
.
ik wil dan welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:25 schreef steve-urkel het volgende:
Heb 4 kaartjes (88 euro per stuk)... waarvan op 2 verschillende plekken
Noord A en Zuid H
de veldplaatsen kon ik niet eens bestellen, en het was 9:58.. kreeg alsmaar een error..
nu even beslissen welke plaatsen het beste zijn, dan kan ik dat presenteren als verrassingen die andere verkopen. Wel voor een normale prijs.
Dus jij hebt er belachelijk veel geld voor over om U2 te zien, terwijl die de komende jaren zeker nog terug gaan komen? Jammer.. je houdt zo de zwarthandel in stand....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
sorry maar ik wil zo graag heen
alternatieven iddquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:26 schreef GeekyMe het volgende:
Woot!
Plaatsen voor he eerste concert
Maar wat een drama, geef mij maar de oude manier terug! Succes iedereen met het halen van kaarten!
Ik ben dan wel niet Leon, maar the Killer sgisteren in Düsseldorf waren te gek!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:17 schreef CoExist het volgende:
Eehj Leon, hoe was The Killers?
Zei Brandon nog iets over afgelopen donderdag ?
yupquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:27 schreef Ronaldsen het volgende:
de kaartverkoop is uitsluitend via internet en telefonisch btw?
Nooit opgeven, vertigo brussel heeft me een uur toen geduurd. milaan gisteren ook...toch kaartenquote:
ja dat werkt lekker héquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:29 schreef alors het volgende:
Ik kan steeds 1 tot 5 kaarten bestellen wel, soms zijn bepaalde catergorien eve nuitverkocht, maar daarna komt die foutmelding
Yep! Lang leve de vooruitgang!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 @ 10:27 schreef Ronaldsen het volgende:
de kaartverkoop is uitsluitend via internet en telefonisch btw?
kon altijd maar 1tjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:29 schreef alors het volgende:
Ik kan steeds 1 tot 5 kaarten bestellen wel, soms zijn bepaalde catergorien eve nuitverkocht, maar daarna komt die foutmelding
Je bent iig erbijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:29 schreef Flugel83 het volgende:
yess kaarten binnen 3 stuks , wel de goedkoopste maja
Heb ik ondertussen al 20 keer gedaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:28 schreef Timo20 het volgende:
heb ik kaarten in m`n mandje geflikkerd, krijg je een error. Rot toch op![]()
echt ik heb inmiddels waarschijnlijk al 50 kaarten in mijn winkelwagentje gegooid die er alleen meteen weer uitgegooid zijnquote:
En moet je na gaan dat ze hebben geroepen dat de HMH hun beste show moet gaan wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:27 schreef Bartjuh1981 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet Leon, maar the Killer sgisteren in Düsseldorf waren te gek!
Goeie setlist, meteen dr in knallen met Human en Somebody told me. Daarna ff wat down tempo, maar richting 't einde toe weer knallen. Heb niet gehoord dat ie nog wat over de HMH zei.
indd ook al een aantal keer gehad, ga je er vanuit dat je de kaarten kan bestellen, heb je ditquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:28 schreef Timo20 het volgende:
heb ik kaarten in m`n mandje geflikkerd, krijg je een error. Rot toch op![]()
mensen ik heb via de site ticketservice staanplaatsen (voor een belachelijke prijs) besteldquote:
Oh dat had ik niet moeten zeggenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Sta nooit in die wachtrij maar dit is ook niet leuk nee
wow.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:31 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, kaarten binnen !!!!!!!
Nice, hadden die niet een veiling?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mensen ik heb via de site ticketservice staanplaatsen (voor een belachelijke prijs) besteld
je staat nu wel helemaal vooraanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mensen ik heb via de site ticketservice staanplaatsen (voor een belachelijke prijs) besteld
Ja in de presalequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:30 schreef DrowningMan het volgende:
is er iemand in geslaagd staanplaatsen te bemachtigen?
2 graag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:32 schreef CoExist het volgende:
Ik kan nu weer gewoon veld tickets bestellen voor 20 juli...
kies je ze, dan reserveer je ze vaak, crashed het, komen ze paar minuten later weer in algemene verkoop...gebeurt vaker bij online verkoop...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:32 schreef CoExist het volgende:
Ik kan nu weer gewoon veld tickets bestellen voor 20 juli...
dat valt mij nog meequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
dan nu het volgende probleem:
mn vriend gaan uitleggen dat ik 211 euro heb betaald voor 1 ticket
Welke sitequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent hartstikke gek! Bedankt voor het in stand houden van de zwarthandel!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe heb je dan precies op ticketservice.nl gewone kaarten besteld? Naar ik weet hebben ze alleen die veilig voor de (RED) zones en die veiling is nog bezig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |