jaloersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:01 schreef LeNeHe het volgende:
OMG OMG OMG!! Het is gelukt!!![]()
Ik zat helemaal te shaken
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:00 schreef Murray het volgende:
joepie ik kan kaarten kopen voor het 1e concert... DIE WIL IK NIET!!
Ik ga pas ontstressen als ik ze daadwerkelijk in handen heb....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:03 schreef Young_David het volgende:
Heerlijk om die stress te lezen met een kopje koffie en al 3 dagen in het bezit van tickets
ja heel graagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:04 schreef Ternerito het volgende:
Ik kon er ook maar 2, toen liep die vast...
Ik wilbest iemand helpen hier...iemand kaarten nodig, als ik erin kom geef ik het wel door..
Hoewel deze opmerking natuurlijk een beetje kwetsend is voor de mensen die nu zitten te stressen.. kan ik me er helemaal bij aansluiten!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:03 schreef Young_David het volgende:
Heerlijk om die stress te lezen met een kopje koffie en al 3 dagen in het bezit van tickets
Volgens mij maken ze al gebruik van akamai. Veel beter kan niet echt, geloof ik...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:04 schreef borisz het volgende:
Ze moeten eens wat meer servers installeren
Hij gaat de ene keer niet over, de andere keer zegt ie dat het gekozen nummer onjuist is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand al gebeld? Al denk ik dat het weinig uitmaakt
Hier ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:05 schreef Murray het volgende:
ik kom al helemaal niet meer in een wachtrij.
ben er 1x half in geweest dat ik tickets kon krijgen maar toen knalde hij mij er weer uit..
Als die 2e in de verkoop is/gaat wel ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |