min de eierkoeken en mit sde kiw's zespri gold zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:02 schreef BrandX het volgende:
mijn inet wel
Ontbijten met 2 eierkoeken, 3 kiwi's en koffie... mmm life is good!
okquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gebruik van die completa oploskoffiemelk in de koffie. Maar eigenlijk is dat best troep.![]()
Maar koffie zwart is alleen lekker indien binnen de minuut gedronken. Anders is het gewoon Teer.
Je hebt heel wat bij te lezen, Lennyquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
1282
ik geloof dat ik wat gemist heb
Bengeltjequote:
De Amsterdamse Waterleidingduineen bij Zandvoort. Prachtig natuurgebied. Als je daar een paar honderd meter in loopt, dan hoor je alleen nog maar water stromen, vogels fluiten, de wind door de bomen blazen... heerlijk rustig dus. Het is ook het stilste gebied in de Randstad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Sjow.
DaMart waar ben je geweest?
christus hee zoveel postsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:09 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gooit een taart de KSC in...
[ afbeelding ]
Want dit is mijn 40.000e post op FOK!![]()
.
Die hertjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
Voor Pien nog een drietal foto's van gisteren!
Konijn:
[ afbeelding ]
Vos:
[ afbeelding ]
Herten:
[ afbeelding ]
Ik ken geen Lennyquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
1282
ik geloof dat ik wat gemist heb
Gefeliciteerd Martquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:09 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
.
get a room you twoquote:
okquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Cool
Edit, dit was mijn 4.600ste post![]()
Veel hier langs komenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe krijgen jullie het voor elkaar om zoveel te posten joh
Hoi, wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:00 schreef crossover het volgende:
Ik sta niet meer in de OP met m'n icon!Wie heeft me eruit gehaald?
Ik had 4 posts geleden 55000quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:09 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik hoor bij de oude garde, maar ik heb tegenwoordig nog maar weinig tijd om te fokkenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik hoor bij de oude garde, maar ik heb tegenwoordig nog maar weinig tijd om te fokken
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik hoor bij de oude garde, maar ik heb tegenwoordig nog maar weinig tijd om te fokken
Jij weerquote:
hoiquote:
Sociaal? Hier?quote:
Zoals moi.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sociaal? Hier?![]()
![]()
en ja, er zijn uitzonderingen, maar![]()
Ow, vaarwel danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus met reden.Kom alleen als er meer gezellige mensen zijn.
Primagoed hoorquote:
Marc en ik zijn heel gezellig, dus zit je hier nu goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En die gezellige mensen komen alleen als jij er bent... dilemma dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
bwehehehequote:
Ik kom speciaal voor jou.quote:
Beterschap.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Primagoed hoorBeetje ziek alleen
[..]
Marc en ik zijn heel gezellig, dus zit je hier nu goed
Het ligt aan mij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die gezellige mensen komen alleen als jij er bent... dilemma dus.
Ik toch ook?quote:
Dankjewelquote:
Hahaha, niet goed gevallen, of gewoon teveel gedronken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dankjewel't Komt wel goed
Denk stiekem nog steeds dat de wijn van gisteren niet helemaal goed is gevallenn
Die wijn ook weer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dankjewel't Komt wel goed
Denk stiekem nog steeds dat de wijn van gisteren niet helemaal goed is gevallenn
Had maar 3 wijntjes op, dus dat kan het niet zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, niet goed gevallen, of gewoon teveel gedronken?
Dat heet niet ziek, dat is een kater! eigen schuld
quote:
quote:
quote:
whehehe, dat kan bij mij voldoende zijn hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Had maar 3 wijntjes op, dus dat kan het niet zijn![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik na 2 wijntjes behoorlijk aangeschoten ben... En dat derde wijntje zat het ene moment nog helemaal vol, en 2 seconde later wassie leegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe, dat kan bij mij voldoende zijn hoor.
drankorgelquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik na 2 wijntjes behoorlijk aangeschoten ben... En dat derde wijntje zat het ene moment nog helemaal vol, en 2 seconde later wassie leeg
quote:
3x gaan slapenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]Volgens mij vond je mij wel grappig, half dronken op MSN
Nou de derde keer is het toevallig wél geluktquote:
ja bij jou wel jahquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou de derde keer is het toevallig wél gelukt
Jij kon de slaap niet vatten op de bank?quote:
nee, zolang ik met pien msn mag ik niet in bed van mijn vrouwquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kon de slaap niet vatten op de bank?
Beweer je nou dat ik niet genoeg post of wat?quote:
Sja, wat kies je dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:00 schreef PeZu het volgende:
nee, zolang ik met pien msn mag ik niet in bed van mijn vrouw
Ja!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik niet genoeg post of wat?
ja ik koos pien dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sja, wat kies je dan?![]()
Pien
of eoa geflipte jaloerse haaibaai
Ik geef je groot gelijk
De dag is al te ver onderweg om nu nog te gaan trappenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja!
Tegenwoordig moet je soms al bijna 100 posts hebben om überhaupt vermeld te worden in de top 100.
mja dat was me laatst ook al opgevallen, ik heb gezegd sla die slag er maar weer in dat kan ik zelf ook wel voor dat geldquote:
Ik welquote:
Wil jij soms ook een naamtopic?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
OA is maar net donkerblauw of hij heeft al een naamtopic in FB!
Waarom nou gelijk sluiten, OA?
Mjah, er moest wel heel veel gebeuren. Rijdt wel weer heel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dat was me laatst ook al opgevallen, ik heb gezegd sla die slag er maar weer in dat kan ik zelf ook wel voor dat geld
Ik moet geloof ik nieuwe buitenbanden en jasbeschermers hebben binnenkort.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, er moest wel heel veel gebeuren. Rijdt wel weer heel goed
Dat valt nog wel meequote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet geloof ik nieuwe buitenbanden en jasbeschermers hebben binnenkort.
Laat 'm maar omruilen met de mijnequote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:00 schreef crossover het volgende:
Ik sta niet meer in de OP met m'n icon!Wie heeft me eruit gehaald?
Jij hebt iig een kettingkastquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en mijn ketting moet gespannen worden... die rammelt in de kettingkast.
Ik heb m ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Want ik heb een boekenweekgeschenkeoa lomp boek gekocht, want dat boeit me verder niet natuurlijk
Ik ben je aankoop anders nog niet hier tegengekomen:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb er wel een boek voor moeten kopen, maar dat boek wilde ik toch al hebben
Ja, die gaf het zelfs aan mijn moeder mee, zodat die het aan mij kon geven. Gewoon zomaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een vrijgevige boekhandelaar?.
Man, ik ben net thuis, kan niet heksenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben je aankoop anders nog niet hier tegengekomen:
[BOEK] Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel IV
Ik moest er een heel boek voor kopen... wel eentje die me qua inhoudsbeschrijving aanspreekt... alleen is nu mijn stapel nog te lezen boeken weer wat uitgebreidquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die gaf het zelfs aan mijn moeder mee, zodat die het aan mij kon geven. Gewoon zomaar
Ik ga geen foute grap over een toverstaf makenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Man, ik ben net thuis, kan niet heksen
Mja, ik heb gewoon een dagkaart voor 12,50quote:
1-1-2 Daar red je levens mee, verhalen uit de meldkamer - Mickelle Haestquote:
Zullen wel bizarre anekdotes in staanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1-1-2 Daar red je levens mee, verhalen uit de meldkamer - Mickelle Haest
geen hongerquote:
De patat met frikandel en kipfingers is ook al opquote:
Dat is overal wel waar je veel interactie met mensen hebtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen wel bizarre anekdotes in staan
Ja, nu willen wij meelachen ook, natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is overal wel waar je veel interactie met mensen hebtIk heb ook eens een bloemlezing gemaakt van uitspraken van klanten in de 10 jaar dat ik bij de Efteling in een friettent gestaan heb
Tranen in je ogen soms
![]()
Volgend jaar maart bij de Bruna, 11,95quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu willen wij meelachen ook, natuurlijk!
posten danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is overal wel waar je veel interactie met mensen hebtIk heb ook eens een bloemlezing gemaakt van uitspraken van klanten in de 10 jaar dat ik bij de Efteling in een friettent gestaan heb
Tranen in je ogen soms
![]()
Ik wil nu meelachen, niet volgend jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar maart bij de Bruna, 11,95
quote:
Ik ben ook van voor de euro hoor!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
jamaar een heleboel dingen zijn nu niet meer leuk want het was voor de Euro![]()
En zo.
hoax, je was gewoon een laaf en geen patatbakkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
jamaar een heleboel dingen zijn nu niet meer leuk want het was voor de Euro![]()
En zo.
Bek houwe met je nepvrouwquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoax, je was gewoon een laaf en geen patatbakker
Heel erg jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen wel bizarre anekdotes in staan
quote:
dit klopt niet, het komt uit de film cold hand luke, guns sampelde het voor civ warquote:
“What we’ve got here is
failure to communicate”
(Guns n’ Roses 1991)
Oh okee, nooit gewetenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:33 schreef PeZu het volgende:
dit klopt niet, het komt uit de film cold hand luke, guns sampelde het voor civ war
Hij is leukquote:
quote:
quote:
vrouwenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik krijg alleen een handje... Wat is dat nu PeZu? Ben ik afgewerkt bij je?
![]()
[..]
Het is best wel hartstikke goed eigenlijk. Je zult mij niet horen klagen iig.
Met jullie?
Hier wel ok hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik krijg alleen een handje... Wat is dat nu PeZu? Ben ik afgewerkt bij je?
![]()
[..]
Het is best wel hartstikke goed eigenlijk. Je zult mij niet horen klagen iig.
Met jullie?
wat krijgen we nu weer, muiterijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier wel ok hoorBeetje ziekjes maar dat gaat wel weer over
Van mij dan eenvoor je, omdat PeZu je zomaar aan de kant heeft gezet
Hmz. Nou ja, beter dan dat lamme handje van straks iig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen_!
nee hoor droompje *dikke knuf van mij*
Nog steeds? Dan is het geen kater geweest dus. In dat geval: dikke knuf voor jouquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier wel ok hoorBeetje ziekjes maar dat gaat wel weer over
Van mij dan eenvoor je, omdat PeZu je zomaar aan de kant heeft gezet
Mogen wij ff wat privacy alsjeblieft?quote:
Jaquote:
Jep, nog steeds, wel wat beter dan vanmorgen, maar echt goed nog nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Nou ja, beter dan dat lamme handje van straks iig.
[..]
Nog steeds? Dan is het geen kater geweest dus. In dat geval: dikke knuf voor jou
Oeh, wat gaan we doen dan?quote:[..]
Mogen wij ff wat privacy alsjeblieft?
ik doe ook nooit wat goed hehquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Nou ja, beter dan dat lamme handje van straks iig.
[..]
Nog steeds? Dan is het geen kater geweest dus. In dat geval: dikke knuf voor jou
[..]
Mogen wij ff wat privacy alsjeblieft?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jep, nog steeds, wel wat beter dan vanmorgen, maar echt goed nog niet
[..]
Oeh, wat gaan we doen dan?
Nou, wat je zegt. Vanochtend weer geneuk in de badkamertquote:
whehehe, rijstepap!quote:
Jou in bed stoppen denk ik, je bent immers ziek?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jep, nog steeds, wel wat beter dan vanmorgen, maar echt goed nog niet
[..]
Oeh, wat gaan we doen dan?
Ow, PeZu wil ook meehelpen?quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wat je zegt. Vanochtend weer geneuk in de badkamert
Ik dacht aan andere dingen in een bedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jou in bed stoppen denk ik, je bent immers ziek?
Kopje thee?
Ik weet heel goed wie het wasquote:
Ja echt heel erg jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou is iedereen zwaar aan het fappen, getuige de stilte. Okee
Oh dat maakt me niet echt uit hoorquote:
Dr_Flash vindt Pien85 een mooi meisjequote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:14 schreef PeZu het volgende:
dus we gaan er nu vanuit dat ik op pien fap
oh nou dankjewelquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash vindt Pien85 een mooi meisje![]()
Duidelijker wordt het niet hoor, als je dit niet begrijpt stop ik ermee
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Blijkbaar
Maar hey, wie fapt er niet op mij??![]()
Je doet maar wat je niet laten kunt, ik hoef het alleen niet te wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kunt, ik hoef het alleen niet te weten
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef PeZu het volgende:
Een lege spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool
![]()
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ahum, ik meen me een uitspraak van jou van vorige week te herinneren, ahum...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat zou ook wel een beetje overdreven zijn
"Hee pien, ik ga nu rukken op je"
![]()
![]()
Ahum welke ahum?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ahum, ik meen me een uitspraak van jou van vorige week te herinneren, ahum...
Ga 's doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga 's dood
ik ook van jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
tietenquote:
Dat zou wel ideaal zijn voor sommige mannenquote:
biertieten tijdens het voetbalquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zou wel ideaal zijn voor sommige mannen
ik heb wel schnitzelsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het vandaag steak and blowjob day is?
http://www.steakandbjday.com/
C/Penquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was begonnen aan een record-multiquote, maar ben na 3 gestopt toen ik zag dat ik nog 2 pagina's te gaan had. Dat lukt me nu heul nie..
quote:
och armequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was begonnen aan een record-multiquote, maar ben na 3 gestopt toen ik zag dat ik nog 2 pagina's te gaan had. Dat lukt me nu heul nie..
alleen met pet opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het vandaag steak and blowjob day is?
Game ON!quote:Emergency services are responding to reports that at least 6 people have been injured at the America's Next Top Model audition in Manhattan
wattuh?quote:
Jah. Heb de rest ook niet meer teruggelezen.quote:
\quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Game ON!
Ik denk dat iemand een nagel kwijt is
copy paste / knippen plakken / kopieren en schnitzels bakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wattuh?
Sorry, ben niet helemaal helder meer..
quote:
Ahum ik schrok wel toen, ahumquote:
Kopiëren en plakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wattuh?
Sorry, ben niet helemaal helder meer..
jamaar.. dat copypaste is niet eens nodig met de quickquotebutton. Hooguit 1x bij het wissenlen van de pagina's.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
copy paste / knippen plakken / kopieren en schnitzels bakken
hik
Wel als je van meerdere pagina's wilt quotenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaar.. dat copypaste is niet eens nodig met de quickquotebutton. Hooguit 1x bij het wissenlen van de pagina's.
waarom kwam ik zelf niet op dat copypaste trouwens? Ik noem het zelf ook altijd c-p..
Ik ga naar bed, ben op.. welteruten
ik word wakker gehoudenquote:
is het al zondagquote:
Jazeker. En mijn to-do lijstje voor vandaag:quote:
mijn to do list:quote:Op zondag 15 maart 2009 11:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jazeker. En mijn to-do lijstje voor vandaag:
* 3 machines was draaien, drogen en opvouwen c.q. strijken
* stofzuigen want dat heb ik gisteravond niet meer gedaan
* koken voor vandaag en voor morgenavond
* naar de kinderboerderij, relaxen!
* kijken voor vrijkomende huurwoningen
* zoektocht naar autootje voortzetten op internet
* als er tijd over is misschien nog wat werken, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet.![]()
Laten we alvast beginnen met een machine was aanzetten en stofzuigen. Dan naar de kinderboerderij en de rest kan vanavond wel weer.
quote:
Succes droomquote:Op zondag 15 maart 2009 11:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jazeker. En mijn to-do lijstje voor vandaag:
* 3 machines was draaien, drogen en opvouwen c.q. strijken
* stofzuigen want dat heb ik gisteravond niet meer gedaan
* koken voor vandaag en voor morgenavond
* naar de kinderboerderij, relaxen!
* kijken voor vrijkomende huurwoningen
* zoektocht naar autootje voortzetten op internet
* als er tijd over is misschien nog wat werken, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet.![]()
Laten we alvast beginnen met een machine was aanzetten en stofzuigen. Dan naar de kinderboerderij en de rest kan vanavond wel weer.
Da's best relaxedquote:
quote:
nee voetbal kijken is spannend juistquote:Op zondag 15 maart 2009 11:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's best relaxed
Tsja, het is weekend hè.. ik moet het toch ooit doen. Doordeweeks 's avonds ben ik blij als de kids in bed liggen, ik afgewassen en gekookt heb voor de volgende dag, dat ik nog een uurtje voor mezelf heb
wat was het ontbijt?quote:
quote:
Kut! Is dat zo snel alquote:
Ik sta er met welgeteld 1 post ook niet inquote:
Daar is niet veel meer voor nodig tegenwoordigquote:
Klonkquote:
quote:
Longontsteking is wel weg ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
OA
Je longontsteking al helemaal weg? En conditie weer terug?
Kan je ondertussen al wel weer wat? En mag je al weer werken?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef OA het volgende:
[..]
Longontsteking is wel weg ja.![]()
Conditie duurt nog wel even. Dat is een maandenplan...
Heb jij daar wel tijd voor?quote:
Jah, hier is het ook al donkerquote:
Kloptquote:
Gelukkig kan ik wel weer eea! Boodschapje doen, afwassen, etc..quote:Op zondag 15 maart 2009 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je ondertussen al wel weer wat? En mag je al weer werken?
Nu welquote:
oh noes, dat dat zomaar kan in nederlandquote:
quote:
Gaat de goede kant op dusquote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik wel weer eea! Boodschapje doen, afwassen, etc..![]()
Ik ben van plan om volgende week maandag weer te beginnen. Eerst een aantal halve dagen om te kijken hoe het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |