min de eierkoeken en mit sde kiw's zespri gold zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:02 schreef BrandX het volgende:
mijn inet wel
Ontbijten met 2 eierkoeken, 3 kiwi's en koffie... mmm life is good!
okquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gebruik van die completa oploskoffiemelk in de koffie. Maar eigenlijk is dat best troep.![]()
Maar koffie zwart is alleen lekker indien binnen de minuut gedronken. Anders is het gewoon Teer.
Je hebt heel wat bij te lezen, Lennyquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
1282
ik geloof dat ik wat gemist heb
Bengeltjequote:
De Amsterdamse Waterleidingduineen bij Zandvoort. Prachtig natuurgebied. Als je daar een paar honderd meter in loopt, dan hoor je alleen nog maar water stromen, vogels fluiten, de wind door de bomen blazen... heerlijk rustig dus. Het is ook het stilste gebied in de Randstad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Sjow.
DaMart waar ben je geweest?
christus hee zoveel postsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:09 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gooit een taart de KSC in...
[ afbeelding ]
Want dit is mijn 40.000e post op FOK!![]()
.
Die hertjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
Voor Pien nog een drietal foto's van gisteren!
Konijn:
[ afbeelding ]
Vos:
[ afbeelding ]
Herten:
[ afbeelding ]
Ik ken geen Lennyquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
1282
ik geloof dat ik wat gemist heb
Gefeliciteerd Martquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:09 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
.
get a room you twoquote:
okquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Cool
Edit, dit was mijn 4.600ste post![]()
Veel hier langs komenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe krijgen jullie het voor elkaar om zoveel te posten joh
Hoi, wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:00 schreef crossover het volgende:
Ik sta niet meer in de OP met m'n icon!Wie heeft me eruit gehaald?
Ik had 4 posts geleden 55000quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:09 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik hoor bij de oude garde, maar ik heb tegenwoordig nog maar weinig tijd om te fokkenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik hoor bij de oude garde, maar ik heb tegenwoordig nog maar weinig tijd om te fokken
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik hoor bij de oude garde, maar ik heb tegenwoordig nog maar weinig tijd om te fokken
Jij weerquote:
hoiquote:
Sociaal? Hier?quote:
Zoals moi.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sociaal? Hier?![]()
![]()
en ja, er zijn uitzonderingen, maar![]()
Ow, vaarwel danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus met reden.Kom alleen als er meer gezellige mensen zijn.
Primagoed hoorquote:
Marc en ik zijn heel gezellig, dus zit je hier nu goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En die gezellige mensen komen alleen als jij er bent... dilemma dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
bwehehehequote:
Ik kom speciaal voor jou.quote:
Beterschap.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Primagoed hoorBeetje ziek alleen
[..]
Marc en ik zijn heel gezellig, dus zit je hier nu goed
Het ligt aan mij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die gezellige mensen komen alleen als jij er bent... dilemma dus.
Ik toch ook?quote:
Dankjewelquote:
Hahaha, niet goed gevallen, of gewoon teveel gedronken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dankjewel't Komt wel goed
Denk stiekem nog steeds dat de wijn van gisteren niet helemaal goed is gevallenn
Die wijn ook weer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dankjewel't Komt wel goed
Denk stiekem nog steeds dat de wijn van gisteren niet helemaal goed is gevallenn
Had maar 3 wijntjes op, dus dat kan het niet zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, niet goed gevallen, of gewoon teveel gedronken?
Dat heet niet ziek, dat is een kater! eigen schuld
quote:
quote:
quote:
whehehe, dat kan bij mij voldoende zijn hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Had maar 3 wijntjes op, dus dat kan het niet zijn![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik na 2 wijntjes behoorlijk aangeschoten ben... En dat derde wijntje zat het ene moment nog helemaal vol, en 2 seconde later wassie leegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe, dat kan bij mij voldoende zijn hoor.
drankorgelquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik na 2 wijntjes behoorlijk aangeschoten ben... En dat derde wijntje zat het ene moment nog helemaal vol, en 2 seconde later wassie leeg
quote:
3x gaan slapenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]Volgens mij vond je mij wel grappig, half dronken op MSN
Nou de derde keer is het toevallig wél geluktquote:
ja bij jou wel jahquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou de derde keer is het toevallig wél gelukt
Jij kon de slaap niet vatten op de bank?quote:
nee, zolang ik met pien msn mag ik niet in bed van mijn vrouwquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kon de slaap niet vatten op de bank?
Beweer je nou dat ik niet genoeg post of wat?quote:
Sja, wat kies je dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:00 schreef PeZu het volgende:
nee, zolang ik met pien msn mag ik niet in bed van mijn vrouw
Ja!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik niet genoeg post of wat?
ja ik koos pien dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sja, wat kies je dan?![]()
Pien
of eoa geflipte jaloerse haaibaai
Ik geef je groot gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |