hoiquote:
Sociaal? Hier?quote:
Zoals moi.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sociaal? Hier?![]()
![]()
en ja, er zijn uitzonderingen, maar![]()
Ow, vaarwel danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus met reden.Kom alleen als er meer gezellige mensen zijn.
Primagoed hoorquote:
Marc en ik zijn heel gezellig, dus zit je hier nu goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En die gezellige mensen komen alleen als jij er bent... dilemma dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
bwehehehequote:
Ik kom speciaal voor jou.quote:
Beterschap.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Primagoed hoorBeetje ziek alleen
[..]
Marc en ik zijn heel gezellig, dus zit je hier nu goed
Het ligt aan mij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die gezellige mensen komen alleen als jij er bent... dilemma dus.
Ik toch ook?quote:
Dankjewelquote:
Hahaha, niet goed gevallen, of gewoon teveel gedronken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dankjewel't Komt wel goed
Denk stiekem nog steeds dat de wijn van gisteren niet helemaal goed is gevallenn
Die wijn ook weer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dankjewel't Komt wel goed
Denk stiekem nog steeds dat de wijn van gisteren niet helemaal goed is gevallenn
Had maar 3 wijntjes op, dus dat kan het niet zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, niet goed gevallen, of gewoon teveel gedronken?
Dat heet niet ziek, dat is een kater! eigen schuld
quote:
quote:
quote:
whehehe, dat kan bij mij voldoende zijn hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Had maar 3 wijntjes op, dus dat kan het niet zijn![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik na 2 wijntjes behoorlijk aangeschoten ben... En dat derde wijntje zat het ene moment nog helemaal vol, en 2 seconde later wassie leegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe, dat kan bij mij voldoende zijn hoor.
drankorgelquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik na 2 wijntjes behoorlijk aangeschoten ben... En dat derde wijntje zat het ene moment nog helemaal vol, en 2 seconde later wassie leeg
quote:
3x gaan slapenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]Volgens mij vond je mij wel grappig, half dronken op MSN
Nou de derde keer is het toevallig wél geluktquote:
ja bij jou wel jahquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou de derde keer is het toevallig wél gelukt
Jij kon de slaap niet vatten op de bank?quote:
nee, zolang ik met pien msn mag ik niet in bed van mijn vrouwquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kon de slaap niet vatten op de bank?
Beweer je nou dat ik niet genoeg post of wat?quote:
Sja, wat kies je dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:00 schreef PeZu het volgende:
nee, zolang ik met pien msn mag ik niet in bed van mijn vrouw
Ja!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik niet genoeg post of wat?
ja ik koos pien dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sja, wat kies je dan?![]()
Pien
of eoa geflipte jaloerse haaibaai
Ik geef je groot gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |