1 |
OP is ondertussen wel een beetje outdated, ik wil hem binnenkort nog updaten met pbs-info enzo. Maar toch bedanktquote:
Het werd ook eens tijd. OpenTTD begint onderhand meer naamsbekendheid te krijgen dan Transport Tycoon, geen reden om nog de naam uit 1994 te blijven hanteren.quote:
Maar dan zou je TTDPatch ook moeten noemen in de TTquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Het werd ook eens tijd. OpenTTD begint onderhand meer naamsbekendheid te krijgen dan Transport Tycoon, geen reden om nog de naam uit 1994 te blijven hanteren.
Wie van de fokkers gebruikt dat dan ???quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dan zou je TTDPatch ook moeten noemen in de TT
Oh, er zijn er vast wel twee, drie te vindenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wie van de fokkers gebruikt dat dan ???
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:34 schreef renwan het volgende:
Ben dankzij een vriend ook maar eens begonnen met spelen, m'n progress tot nu toe:![]()
Mjah... volgens mij speelt 90% van dit topic OpenTTD. Als dat anders blijkt te zijn zien we wel weer verderquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:52 schreef Bart het volgende:
Maar dan zou je TTDPatch ook moeten noemen in de TT
Lelijk is in TTD voor ervaren spelers definieerbaar als: "Bochtjes die te klein zijn".quote:
Ik gok zo dat er niet al te veel mensen zijn die OpenTTD gaan spelen als ze vroeger het origineel niet gespeeld hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Het werd ook eens tijd. OpenTTD begint onderhand meer naamsbekendheid te krijgen dan Transport Tycoon, geen reden om nog de naam uit 1994 te blijven hanteren.
Hier wel een!quote:Op zondag 15 maart 2009 15:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik gok zo dat er niet al te veel mensen zijn die OpenTTD gaan spelen als ze vroeger het origineel niet gespeeld hebben.
Dan is dat zeker een van de eerste versies voor de mac?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:18 schreef Nobu het volgende:
Over de OP: ik heb hier zelfs nog een versie liggen die onder geen enkele vorm van Windows wenst te draaien.
Ergens in de patches moet je "gebruik verbeterd laadalgoritme" inschakelen, staat onder stations en dan vrachtafhandeling.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:16 schreef BraveDribbel het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn treinen een voor een volgeladen worden?
Nu gebeurt het vaak dat er 3 treinen op full load staan ingesteld, maardat ze dan alledrie 50% vol zitten bij t station, terwijl er dus al 1 weghad kunnen zijn indien ze per trein inladen.
Welke settings moet ik hiervoor aanpassen en waar staat dat
Nee, een versie van TTDLX die alleen onder DOS draait. Kon het dus altijd wel spelen, maar moest eerst uit Windows.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan is dat zeker een van de eerste versies voor de mac?
Dan werkt ie dus prima onder Windows 95...quote:Op zondag 15 maart 2009 17:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, een versie van TTDLX die alleen onder DOS draait. Kon het dus altijd wel spelen, maar moest eerst uit Windows.
Versie 7.2? Je bedoelt 0.7.0 beta 2? Die nieuwe seinen zijn dan PBS. Kijk hier eens voor meer info.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:14 schreef armmoetzaaier het volgende:
ik heb nou versie 7.2 er op staan mar nu zijn er volgens mij 2 stoplichten bij gekomen
maar ik kan niet helemaal achter komen waar die voor zijn.
1 stoplicht met 2 rode lichten
en eentje met 2 rode lichten met een wit rood bord er onder ???
kan iemand me uitlegen waar die voor zijn.
Onder die toetsenbordtoets met de letters D, E en L erop.quote:
PBS zou denk ik al aardig wat oplossen. Maar plaats eens een savegame hierquote:Op zondag 15 maart 2009 17:41 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mji helpen deze kruising te verbeteren? Er is dus een 4baansingang die naar 4 verschillende punten moet.
Nope, ben zojuist een van servers op gegaan met RC1 en OpenGFX draaiende.... geen probleem.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:12 schreef DarconNL het volgende:
Hebben meer mensen last van het volgende?
Ik heb OpenTTD 0.7.0-RC1 er opgezet maar krijg de OpenGFX.Alpha 4.2 er niet werkend mee.
Doe ik iets fout? Heb het .tar bestand gewoon in de data map staan.
Hmm vreemd, ik heb zelf in de singelplayer geen andere grafix meer. Heb ook niks zitten doen met 32 bpp dus dat kan het niet zijn. Heb hem ook al geïnstalleerd op andere PC maar daar heb ik ook zelfde probleem. Snap niet wat ik fout doe. Heeft altijd gewerkt met de voorgaande versies.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Nope, ben zojuist een van servers op gegaan met RC1 en OpenGFX draaiende.... geen probleem.
Ik zit met smart te wachten op een update voor de missende graphics!
Kijk.... dat snap ik nou niet he. Heb je treinen die 643 km/u kunnen, en dan ga je bochtjes maken die je trein afremmen tot 88 km/u..... voorbeeld, links van Wendingstone, net onder Dendingworth, linksboven van Punninghall, eigenlijk te veel om op te noemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:10 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa, mijn Maglev netwerk
Release Candidate.quote:
Dat 88km/pu is iets waar je pas na een potje of 2 achterkomt. In ieder geval, dat was zo bij mij. (Werd uitgelegd door iemandquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Kijk.... dat snap ik nou niet he. Heb je treinen die 643 km/u kunnen, en dan ga je bochtjes maken die je trein afremmen tot 88 km/u..... voorbeeld, links van Wendingstone, net onder Dendingworth, linksboven van Punninghall, eigenlijk te veel om op te noemen.
Waarom doen mensen dat? Ik zie dat op mijn servers ook wel eens.... heel lang richt stuk, 90 graden bocht (2x 45 graden achter elkaar, dan weer een lang stuk. Komt die trein aan met 643 km/u, moet ie als een zieke stoomtrein met 88 km/u de bocht om.....
Een pluspuntje: Je speelt zoals een echte Transport Tycoon fan het doet in Engelse Ponden.![]()
[..]
Release Candidate.
Euh, die 90-graden bochten zijn langer, dus duurder en minder compact. En waarom zou het makkelijker zijn? Autorail maakt net zo makkelijk schuine rails als rechte rails hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef Jamiroquai het volgende:
maar de afweging tussen "makkelijk, goedkoop en compact bouwen" en "snelheid" is snel gemaakt.
quote:Die nieuwe stoplichten zijn trouwens een geschenk uit de hemel, moet daar niet iets over in de OP?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:03 schreef Bart het volgende:
[..]
OP is ondertussen wel een beetje outdated, ik wil hem binnenkort nog updaten met pbs-info enzo.
Niet als je weinig ruimte hebt of niet goed vooruit hebt gedacht(wat volgens mij nogal makkelijk voorkomt bij iemand die net begint). Dan zijn die 90graden bochtjes het meest voor de hand liggendquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh, die 90-graden bochten zijn langer, dus duurder en minder compact. En waarom zou het makkelijker zijn? Autorail maakt net zo makkelijk schuine rails als rechte rails hoor
[..]
[..]
Onzin. Een bochtje zoals de onderste in dit plaatje is echt niet goedkoper dan de bocht in het plaatje hieronder. Als het wat scheelt, is het misschien 48 pond of zoiets.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef Jamiroquai het volgende:
Niet als je weinig ruimte hebt of niet goed vooruit hebt gedacht(wat volgens mij nogal makkelijk voorkomt bij iemand die net begint). Dan zijn die 90graden bochtjes het meest voor de hand liggend
Verbeter eens Maartenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:39 schreef maartena het volgende:
Onzin. Een bochtje zoals de onderste in dit plaatje is echt niet goedkoper dan de bocht in het onderste plaatje. Als het wat scheelt, is het misschien 48 pond ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |