abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67034620
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Niks verrassends toch? Dit had al veel eerder moeten gebeuren.
Ik had toch wel een bedrag van 40-60 miljoen oid verwacht na al die verhalen.
Als je 21 miljoen schuld hebt en ze investeren 30 miljoen kun je nog nauwelijks wat...
Cause nobody likes rock anymore!
pi_67034680
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:49 schreef Crane het volgende:

[..]

Als je 21 miljoen schuld hebt en ze investeren 30 miljoen kun je nog nauwelijks wat...
Daarom hoop ik nog steeds dat iemand de Guzman wil kopen ook al is het maar voor 3/4 miljoen.
pi_67034721
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:52 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Daarom hoop ik nog steeds dat iemand de Guzman wil kopen ook al is het maar voor 3/4 miljoen.
En dat spelers als Landzaat en Lucius optiefen en plaats maken voor jongere spelers. Scheelt je gewoon 3 miljoen per jaar...
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:55:58 #29
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67034763
quote:

[..]

Je had toch met een beetje verstand zelf wel kunnen bedenken dat door de kredietcrisis mensen wat minder snel hun kapitaal zo willen investeren..
-
pi_67034859
gister wel een leuk stukje met Jon Dahl Tomasson in Feyenoord tv.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:01:16 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67034872
quote:

[..]

Het betekent niet dat wanneer de investeerders 30 miljoen investeren alles wordt gebruikt om schulden af te lossen. Dat zal voornamelijk in maandeljkse termijnen zijn. Dat geld wat eventueel vrijkomt wordt puur gebruikt voor het investeren in de selectie.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67034930
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je had toch met een beetje verstand zelf wel kunnen bedenken dat door de kredietcrisis mensen wat minder snel hun kapitaal zo willen investeren..
Klopt, maar als je 20 man hebt die per persoon meer dan 50 miljoen euro hebben, sommigen zelfs meer dan 200 miljoen (zoals in het AD stond) in combinatie met de bedragen die overal genoemd werden in de kranten etc. dan was 60 miljoen niet extreem geweest ofzo. Het lijkt wel of er mensen geschrokken zijn van de financiele situatie van de club.
pi_67034954
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Het betekent niet dat wanneer de investeerders 30 miljoen investeren alles wordt gebruikt om schulden af te lossen. Dat zal voornamelijk in maandeljkse termijnen zijn. Dat geld wat eventueel vrijkomt wordt puur gebruikt voor het investeren in de selectie.
Logisch ja. Maar dan moet je wel zo goed investeren dat je binnen nu en anderhalf jaar serieus meedoet voor CL-voetbal en niet in een selectie die de komende 4 seizoenen de strijd aanmoet met FC Utrecht en NEC. Anders blijf je in de rode cijfers de komende 10 jaar.
pi_67035165
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:04 schreef Crane het volgende:

[..]

Logisch ja. Maar dan moet je wel zo goed investeren dat je binnen nu en anderhalf jaar serieus meedoet voor CL-voetbal en niet in een selectie die de komende 4 seizoenen de strijd aanmoet met FC Utrecht en NEC. Anders blijf je in de rode cijfers de komende 10 jaar.
Binnen 1,5 jaar meedoen voor CL-voetbal (dus 1 of 2e plaats) gaat denk ik heel moeilijk worden. Structureel bij de bovenste 5 lijkt me beter.
Als we dit seizoen gewoon van Heracles, Willem 2 2x, Sparta en De graafschap hadden gewonnen = 14 punten had je gewoon bij de bovenste 6 gestaan. Want met alle respect maar van deze teams moet je gewoon winnen.
pi_67035329
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:14 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Binnen 1,5 jaar meedoen voor CL-voetbal (dus 1 of 2e plaats) gaat denk ik heel moeilijk worden. Structureel bij de bovenste 5 lijkt me beter.
Als we dit seizoen gewoon van Heracles, Willem 2 2x, Sparta en De graafschap hadden gewonnen = 14 punten had je gewoon bij de bovenste 6 gestaan. Want met alle respect maar van deze teams moet je gewoon winnen.
AZ werd vorig jaar 12e en wordt nu kampioen. Dan is het echt niet onrealistisch dat wij van een 10e plek binnen 1,5 jaar meedoen om de 2e plek. Beetje ambitie mag wel. Been moet met deze selectie sowieso al bij de eerste 6 eindigen, en dan krijgt ie er nog veel versterkingen bij ook. Sowieso hadden we 6e of 7e gestaan als Tomasson niet geblesseerd was geraakt.
pi_67035390
Perridon heeft wel een punt. Volgens mij kun je het halve Maasgebouw wegsaneren, als je ziet wat daar rondloopt op een wedstrijddag. Er wordt echt geld over de balk gegooid al jaren.

Met de helft van het personeel hadden we echt geen plek lager gestaan.
  Moderator zaterdag 14 maart 2009 @ 12:26:45 #37
42184 crew  DaMart
pi_67035441
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:54 schreef Crane het volgende:

[..]

En dat spelers als Landzaat en Lucius optiefen en plaats maken voor jongere spelers. Scheelt je gewoon 3 miljoen per jaar...
Het contract van Lucius loopt na dit seizoen toch af? Voor 1 april hoort hij wat Feyenoord met hem doet na dit seizoen. Lijkt me na deze berichten niet logisch om zijn contract een jaar te verlengen tegen hetzelfde salaris.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:28:01 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67035476
Ik ga niet weer die discussie met je aan Crane. Komt weer op hetzelfde geneuzel aan, waar ik -natuurlijk - gelijk heb en jij niet.
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:24 schreef dill het volgende:
Perridon heeft wel een punt. Volgens mij kun je het halve Maasgebouw wegsaneren, als je ziet wat daar rondloopt op een wedstrijddag. Er wordt echt geld over de balk gegooid al jaren.
Klopt.

Ging toch ook een verhaal dat de onlangs vertrokken fysiotherapeut vertrok, omdat de mensen die er al zaten niet mee wensten te gaan in de 'benodigde' vernieuwingen die hij wilde doorvoeren. Door mensen die niet willen veranderen wordt een club als Feijenoord onbedoeld verder terug geworpen.

Spelers schijnen ook gewoon naar die vertrokken fysio te gaan i.p.v. de eigen medische staf.
Elite
Tegen TTIP
pi_67035496
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:26 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het contract van Lucius loopt na dit seizoen toch af? Voor 1 april hoort hij wat Feyenoord met hem doet na dit seizoen. Lijkt me na deze berichten niet logisch om zijn contract een jaar te verlengen tegen hetzelfde salaris.
Het lijkt me uberhaupt niet nodig om hem te behouden als je er op vooruit wilt.
pi_67035528
Wie gaan er eigenlijk soweiso weg aan het einde van het seizoen? Mols, Timmer en Van dijk toch en Hopelijk ook Lucius
pi_67035534
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:28 schreef Happel het volgende:
Ik ga niet weer die discussie met je aan Crane. Komt weer op hetzelfde geneuzel aan, waar ik -natuurlijk - gelijk heb en jij niet.
Dit is een andere discussie met dit rampjaar en de investeerders. Zoals ik al zei: Feyenoord presteert zwaar ondermaats dit seizoen, het is niet zo dat volgend jaar 9e worden opeens goed is omdat het nu zo extreem klote gaat.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:32:23 #42
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67035589
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:30 schreef Crane het volgende:

[..]

Dit is een andere discussie met dit rampjaar en de investeerders. Zoals ik al zei: Feyenoord presteert zwaar ondermaats dit seizoen, het is niet zo dat volgend jaar 9e worden opeens goed is omdat het nu zo extreem klote gaat.
Hmm, dan ben ik waarschijnlijk de enige met een deja-vu.
Elite
Tegen TTIP
pi_67035624
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Hmm, dan ben ik waarschijnlijk de enige met een deja-vu.
Zoals ik al zeg: dit is een totaal andere situatie. Volgend jaar zal Feyenoord toch echt bij de eerste 5 moeten eindigen om te kunnen zeggen dat er goed gepresteert is. Dit seizoen moet je vergeten, door alle blessures en randzaken om de club heen moet je er straks niet teveel op terugkijken maar de selectie evalueren vanaf 0.

Overigens wel typisch dat je denkt dat je gelijk hebt. Volgens mij was jij tot een half jaar terug nog redelijk tevreden over Bosz en was volgens jou het beleid prima.
pi_67035683
Op basis van wat dan? Heeft Been gefaald wanneer hij 6de of 7de wordt volgend seizoen?

Met geld koop je geen prestaties hoor, Crane.
pi_67035748
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op basis van wat dan? Heeft Been gefaald wanneer hij 6de of 7de wordt volgend seizoen?
Misschien wel, misschien niet. Hangt van het verloop van het seizoen af.
quote:
Een garantie heb je nooit, maar wanneer je goed beleid voert dan zullen de goede prestaties waarschijnlijk wel volgen.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:46:33 #46
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_67035934
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

Precies, het zal nog steeds moeten renderen als team, en dat kost tijd...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_67035946
En daar heb je wel tijd voor nodig.

Ik verwacht dat Been een hoop om gaat gooien. Dat betekent ook wijzigingen in de as van het veld. Daar sleep je niet zomaar automatisme in en op dit moment zijn spelers als Van Der Gun, El Akkadinges en Dudek versterkingen, maar die gaan jou niet structureel over een hele competitie in de top 5 schieten.

Denk dat je nu beter rustig kan opbouwen en met jeugd en directe goedkope versterkingen (met een restwaarde) je terugwerken naar de top 5, dan enorm investeren in de zomer en na twee jaar weer opnieuw kan beginnen.

De inhaalrace die je op Heerenveen, Twente, Ajax, PSV en AZ moet doen is groot hoor. In alle opzichten.
pi_67036153
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
En daar heb je wel tijd voor nodig.

Ik verwacht dat Been een hoop om gaat gooien. Dat betekent ook wijzigingen in de as van het veld. Daar sleep je niet zomaar automatisme in en op dit moment zijn spelers als Van Der Gun, El Akkadinges en Dudek versterkingen, maar die gaan jou niet structureel over een hele competitie in de top 5 schieten.
Ik weet dat jij als Ajacied zijnde Feyenoord graag zal zien spartelen om in het linkerrijtje te komen maar 9e is gewoon te laag voor deze selectie en deze club. Tenzij je Hofland, Gio, Makaay, Lucius, Landzaat en al die andere grootverdieners eruit tieft en met een hele jonge selectie verder gaat, dan kan ik dat nog accepteren. Maar van bovengenoemde spelers genoegen nemen met een 9e plek is te achterlijk voor woorden.
quote:
Denk dat je nu beter rustig kan opbouwen en met jeugd en directe goedkope versterkingen (met een restwaarde) je terugwerken naar de top 5, dan enorm investeren in de zomer en na twee jaar weer opnieuw kan beginnen.
Enorm investeren moeten ze sowieso niet doen. Maar dat 'opbouw'-verhaaltje hoor ik al jaren. Koeman zou gaan bouwen, Van Marwijk zou gaan bouwen, Verbeek zou gaan bouwen...
quote:
De inhaalrace die je op Heerenveen, Twente, Ajax, PSV en AZ moet doen is groot hoor. In alle opzichten.
De achterstand die AZ vorig jaar op iedereen had was minstens even groot. Die hebben echter met goed beleid een elftal draaiende gekregen en dat moet Been ook gaan doen. En kampioen worden is onmogelijk, maar 5e of 6e is gewoon heel realistisch. Dat waren we dit seizoen ook geworden zonder alle randzaken en blessures. Alleen al Tomasson had 2 plekken verschil kunnen maken.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:05:09 #49
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67036397
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:56 schreef Crane het volgende:
De achterstand die AZ vorig jaar op iedereen had was minstens even groot. Die hebben echter met goed beleid een elftal draaiende gekregen en dat moet Been ook gaan doen. En kampioen worden is onmogelijk, maar 5e of 6e is gewoon heel realistisch. Dat waren we dit seizoen ook geworden zonder alle randzaken en blessures. Alleen al Tomasson had 2 plekken verschil kunnen maken.
AZ heeft gebouwd aan een elftal...net zoals Koeman, Van Marwijk en Verbeek wilde doen, die hebben echter nooit hun werk af kunnen maken, vanwege alle financiėle ellende en de daarbij behorende randzaken. Been moet ook bouwen en dat zal ook een tijdje duren...
Elite
Tegen TTIP
pi_67036519
Ze moeten gewoon Been zeker 3 jaar laten zitten. Ook al gaat het super slecht Van Marwijk, Verbeek hebben nooit de tijd gehad om te bouwen omdat ze al binnen een seizoen weg waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')