abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:30:50 #51
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67034258
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:40 schreef Emoticons het volgende:

Ik begrijp wel dat jullie gefrustreerd en jaloers zijn, omdat hij wel een jong meisje kan krijgen én seks. En jullie geen van beiden.
Ja we willen allemaal door een 33 jarige moedervrezende kerel in ons aarske genoikt worden

Succes ermee he.
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:33:39 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67034322
ik had het niet voor niets opgeschoond he... op een beetje normaal niveau reageren naar elkaar is echt niet zo moeilijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 14-03-2009 11:55:21 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_67034357
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Als ik er een man van zou moeten overtuigen om toch vooral onze relatie te behouden, zou het voor mij al niet meer hoeven Misschien wel als we al jaren bij elkaar waren en er was een kwestie waarvan ik dacht dat we er wellicht nog uit zouden komen, maar niet na een paar maanden als mijn vriend klaarblijkelijk de mening van anderen véél te belangrijk vindt. Je iets aantrekkelijk van andermans mening is prima, heel sociaal zelfs, maar deze meneer draaft daarin wel heel erg ver door hoor.
En jij (TS) bent al allerlei excuses en uitvluchten voor hem aan het verzinnen waaróm hij dat doet (moeilijk moeilijk, bla bla, vorige relatie, moeilijk bla) terwijl jullie toch oud genoeg zijn - ja ook jij ja - om op een nette manier voor jezelf te kiezen. Zijn ouders zijn belangrijk, daar moet hij niet op al teveel tenen gaan staan en dus tegen ze zeggen dat hij gelukkig met jou is en dat hij hoopt dat zij hem zijn geluk gunnen... maar ik denk wel dat hij nodig eens nieuwe vrienden moet gaan zoeken als die zo veroordelend zijn.
Ik heb nog altijd de energie om voor deze relatie te gaan. Dus het zelf afkappen, dat zal ik nog niet zo snel doen.
En die uitvluchten die ik voor hem verzin. Tja, het zijn misschien uitvluchten, maar in mijn ogen heeft het toch veel invloed op zijn gedrag nu.
En nog een bijkomend probleem, als onze relatie niets meer wordt, dan blijven we nog altijd beste vrienden.
Hoe moeilijk is dat dan niet als je beiden nog verliefd bent, maar het mag niet omwille van de buitenwereld!!! Om zot van te worden! En veel kans dat als de omgeving het niet ziet, we toch nog met elkaar omgaan als een koppel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 maart 2009 @ 11:46:26 #54
163650 Greys
pi_67034551
Dus van 'de omgeving' mogen jullie wél beste vrienden zijn, maar geen koppel.
Dat gaat toch nergens over?
Heb het idee dat jullie het zelf een beetje overdramatiseren.
Nu ga ik een gekke vraag stellen hoor, maar is het niet stiekem ook een beetje die spanning dat het voor jou interessant maakt? We mogen niet bij elkaar zijn!!!!! De omgeving is het er niet mee eens!! Zijn ouders weten van niets!!! Het lijkt wel een film...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67034683
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
Dus van 'de omgeving' mogen jullie wél beste vrienden zijn, maar geen koppel.
Dat gaat toch nergens over?
Heb het idee dat jullie het zelf een beetje overdramatiseren.
Nu ga ik een gekke vraag stellen hoor, maar is het niet stiekem ook een beetje die spanning dat het voor jou interessant maakt? We mogen niet bij elkaar zijn!!!!! De omgeving is het er niet mee eens!! Zijn ouders weten van niets!!! Het lijkt wel een film...
In het begin is die spanning er wel leuk aan. Daarom dat ik het ook pas heel laat tegen mijn ouders gezegd heb. Maar nu wil ik echt graag zijn vrienden en familie leren kennen.

En inderdaad, vrienden zouden we gewoon mogen zijn, dat is geen probleem, maar een koppel, neen dan staat alles op stelten!:(
Ik weet zeker dat ik als gewone vriendin wel geaccepteerd zou worden. Maar als DE vriendin niet, te jong.

En dat dramatiseren, ik vind dat mijn vriend het dramatiseert. Alhoewel ik kan begrijpen dat het een soort 'complex' is zoals elcastel zegt.
pi_67034768
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:40 schreef Emoticons het volgende:
Sjongejonge, moest hij het alleen voor de seks doen, dan zou hij allesbehalve met de relatie willen kappen. Want de seks is super.
Ik begrijp wel dat jullie gefrustreerd en jaloers zijn, omdat hij wel een jong meisje kan krijgen én seks. En jullie geen van beiden.

Maar ik zoek dus tips om hem te overtuigen!!!
Want dat ik wil doorgaan met deze relatie is zeker.
Ja, ik wil ook graag een ADHD'er met alcohol probleem zijn.
ADHD-er afhelpen van alcoholverslaving
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_67034815
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:56 schreef PP. het volgende:
Ja, ik wil ook graag een ADHD'er met alcohol probleem zijn.
ADHD-er afhelpen van alcoholverslaving
Dat probleem is opgelost dus heeft er niets meer mee te maken. :-)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 maart 2009 @ 11:59:23 #58
163650 Greys
pi_67034830
En je weet wel echt zeker - sorry, het is geen aanval of lelijk bedoeld - dat hij wel echt voor jou wil gaan? Dat hij ook een toekomst voor jullie samen ziet?
Er is geen mogelijkheid dat hij het allemaal zo dramatiseert (en overdrijft?) zodat hij dat als reden kan noemen om de relatie te beëindigen? Dat hij, zolang hij de eerste maanden jou nog een beetje letterlijk en figuurlijk aan het aftasten is, het er op houdt dat zijn ouders tegen het leeftijdsverschil zijn en daarom jou niet kunnen/willen ontmoeten en dat ook zo met zijn vrienden. Je weet wel zeker dat dat echt wáár is allemaal? En niet een excuus dat hij eventueel later weer wat makkelijker van je af kan zonder dat je het hem erg kwalijk neemt omdat het tenslotte andermans schuld is?

Oh en hoe had hij het bedacht dan - als hij nu de relatie wil beëindigen - dat jullie beste vrienden blijven? Dan zie je zijn vrienden toch ook op feestjes enzo? Dezelfde vrienden die het nu onmogelijk maken dat jullie een relatie krijgen? Gezellige boel zal dat worden!

Disclaimer: nee, niet alle mannen zijn klootzakken en leugenaars. Maar ze zijn er wel. Net als vrouwen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67034962
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
En je weet wel echt zeker - sorry, het is geen aanval of lelijk bedoeld - dat hij wel echt voor jou wil gaan? Dat hij ook een toekomst voor jullie samen ziet?
Er is geen mogelijkheid dat hij het allemaal zo dramatiseert (en overdrijft?) zodat hij dat als reden kan noemen om de relatie te beëindigen? Dat hij, zolang hij de eerste maanden jou nog een beetje letterlijk en figuurlijk aan het aftasten is, het er op houdt dat zijn ouders tegen het leeftijdsverschil zijn en daarom jou niet kunnen/willen ontmoeten en dat ook zo met zijn vrienden. Je weet wel zeker dat dat echt wáár is allemaal? En niet een excuus dat hij eventueel later weer wat makkelijker van je af kan zonder dat je het hem erg kwalijk neemt omdat het tenslotte andermans schuld is?

Oh en hoe had hij het bedacht dan - als hij nu de relatie wil beëindigen - dat jullie beste vrienden blijven? Dan zie je zijn vrienden toch ook op feestjes enzo? Dezelfde vrienden die het nu onmogelijk maken dat jullie een relatie krijgen? Gezellige boel zal dat worden!

Disclaimer: nee, niet alle mannen zijn klootzakken en leugenaars. Maar ze zijn er wel. Net als vrouwen
Dat hij een toekomst voor ons samen ziet is heel duidelijk, en daar bestaat geen twijfel over.
Als ik al wat dat doet blijken hier moet neerzetten, dan ben ik morgen nog bezig.
Dus zijn actie is zeker geen verborgen manier om de relatie te beëindigen.

En hoe dat dan zit als we gewoon vrienden blijven. Niet te voorspellen.
Of we moeten elkaar nooit meer zien. (geen uitvoerbare optie)
Of we zien elkaar af en toe, maar dan wordt het gegarandeerd een soep waarbij we de ene keer wel, de andere keer geen relatie hebben.
En voor dat laatste heb ik schrik.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 maart 2009 @ 12:08:10 #60
163650 Greys
pi_67035038
Oh, nu ik dat andere topic lees ben ik ineens nog meer gesterkt in het feit dat je hem maar eens niets moest gaan overtuigen van het feit dat hij bij jou moet blijven. Jij loopt aan alle kanten voor hem te zorgen (smsjes sturen als hij uit met zijn vrienden dat hij zijn bier moet ruilen voor cola). Jakkie! Kappen! Je bent zijn moeder niet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:13:39 #61
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67035157
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
smsjes sturen als hij uit met zijn vrienden dat hij zijn bier moet ruilen voor cola
Ik krijg er rode vlekken van.

Ga eens op zoek naar iemand die zich enigszins gedraagt naar zijn leeftijd. Deze vent heeft namelijk een moeder nodig en geen (13 jaar jongere) vriendin.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67035195
Is het dezelfde jongen als uit dat andere topic?
Want op het einde van dat topic was het toch uit?
pi_67035200
quote:
Veroordeelde: Leeftijdsgrens seks moet 16 jaar blijven
vrijdag 13 maart 2009 18:26

De 27-jarige man die vorige week vrijdag werd veroordeeld voor seks met een veertienjarige meisje, vindt dat de wettelijke leeftijdsgrens van zestien jaar voor seks moet blijven. In de strafzaak tegen hem opperden de officier van justitie en de rechter in Leeuwarden dat de man eigenlijk vrijgesproken moest worden, omdat de jongeman en het meisje een liefdesrelatie hebben.

De leeftijdsgrens voor seks is 16 jaar
Dat zegt de jongeman zaterdag in een interview met de Leeuwarder Courant.

De jongeman kreeg van de rechter de minimale werkstraf van twintig uur voorwaardelijk. In de Leeuwarder Courant zegt hij: ‘De wet beschermt meisjes tegen misbruik. Dat moet zo blijven. Misbruik moeten ze hard afstraffen.'

Geliefde
Desondanks vindt hij niet dat hij iets verkeerds heeft gedaan door met zijn 14-jarige geliefde gemeenschap te hebben. 'Wij deden het uit wederzijdse verliefdheid. Echte liefde kun je toch niet bestraffen?'

Alle fracties in de Tweede Kamer zijn tegen het verlagen van de leeftijdsgrens waarop mensen seks met elkaar mogen hebben.

De relatie tussen de jongeman en het meisje duurt nog steeds voort. De moeder van het meisje had aangifte gedaan tegen de jongeman. Zij is tegen de relatie.

Door Jelte Wiersma
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 maart 2009 @ 12:18:27 #64
163650 Greys
pi_67035264
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is het dezelfde jongen als uit dat andere topic?
Want op het einde van dat topic was het toch uit?
Ze is 7 maanden met deze meneer.
En dat andere topic was van november vorig jaar. Moet wel dezelfde zijn toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67035282
Laat maar, lees dat dit dezelfde jongen/man is.

Lijkt me iemand die niet volwassen gaat worden. En TS, daar ga jij ook niks aan veranderen. Jij bent 13 jaar jonger maar veel volwassener. Zoek iemand anders, deze kerel is je niet waard. Met zo iemand kun je niet serieus iets opbouwen. En ook jij kunt hem niet veranderen, als hij het zelf allemaal niet zo ziet.
pi_67035315
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:15 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]
En, wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:28:57 #67
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67035498
Ow als die gozer geen zuivere koffie is (ik ken dat andere topic niet), dan trek ik mijn advies in !
.
Ik richtte me puur op de TS en haar verhaal in dit topic natuurlijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 maart 2009 @ 12:32:11 #68
163650 Greys
pi_67035580
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:28 schreef elcastel het volgende:
Ow als die gozer geen zuivere koffie is (ik ken dat andere topic niet), dan trek ik mijn advies in !
.
Ik richtte me puur op de TS en haar verhaal in dit topic natuurlijk.
Bekijk dat andere topic even dan! De eerste paar posts is genoeg, linkje staat hierboven ergens
Ben wel benieuwd of jij, als man zijnde, dat ook anders ziet. Kan natuurlijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67035741
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En, wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
Ik zag enige overeenkomsten, en ik snap wel waarom die 27 jarige vriend van mevrouw zich enigszins beschroomd voelt om de leeftijd van zijn vriendin te openbaren.
pi_67035984
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik zag enige overeenkomsten, en ik snap wel waarom die 27 jarige vriend van mevrouw zich enigszins beschroomd voelt om de leeftijd van zijn vriendin te openbaren.
Ik ben bang dat dat er niks mee te maken heeft en dat die 33-jarige vriend van binnen nog een klein kind is (lees anders ook even het andere topic over hem).
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:59:47 #71
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67036254
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Bekijk dat andere topic even dan! De eerste paar posts is genoeg, linkje staat hierboven ergens
Ben wel benieuwd of jij, als man zijnde, dat ook anders ziet. Kan natuurlijk!
Ik heb alleen de OP gelezen, conclusie : meneer laat zich graag verzorgen en mevrouw heeft medelijden en wil hem helpen. Maar wat heb je aan hulp bieden als meneer er zelf niet aan werkt ? Als hij echt het probleem wou oplossen (in dat topic), dan had hij de testresultaten en vriendin serieus genomen (qua serieus nemen, dus niet seriéus némen !!).

Ik heb geen verstand van ADHD, dus misschien is zijn patroon begrijpelijk, maar als ik die vriendin was (TS opletten !!) had ik hem in zijn sop laten gaarkoken, want je hangt de hulpverlener uit die je niet kunt zijn. En zoals het daar staat ook niet wil zijn. Wees eerlijk naar jezelf en gebruik je middelvinger waar hij voor bedoeld is.

(dit was een serieus advies)

Greys you owe me one, ik had haast en was al laat !
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:04:45 #72
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67036388
wil niet lullig doen of zo maar wat hier dus ook geval is..... vriend van 33 met geen verantwoordelijkheidsgevoel en het ergste van allemaal nog, hij maakt zich nog druk om de reacties in zijn omgeving. Lijkt wel of die vriend van jou nog in de puberteit zit

volgens mij heeft ts puur uit wanhoop die vriend van 33 ofzo.... hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet?
pi_67037276
Wat mijn vorige topic betreft, dat probleem is nu helemaal weg.
3 dagen nadat het uit was waren we al terug samen, en sindsdien zijn er totaal geen problemen meer geweest. Dus ik denk niet dat jullie zich daar op moeten baseren om te zeggen van kap er mee.
Dat topic is verleden tijd.
pi_67037325
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
Spanning, drama en aanstellerij: het vrouwenleven in een notendop.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 maart 2009 @ 14:02:02 #75
163650 Greys
pi_67038062
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:37 schreef Emoticons het volgende:
Wat mijn vorige topic betreft, dat probleem is nu helemaal weg.
3 dagen nadat het uit was waren we al terug samen, en sindsdien zijn er totaal geen problemen meer geweest. Dus ik denk niet dat jullie zich daar op moeten baseren om te zeggen van kap er mee.
Dat topic is verleden tijd.
Dat weet ik wel en het is ook niet helemaal eerlijk dat 'we' dat er bij betrekken, maar het zegt natuurlijk wel een beetje (boel) over wat voor type het is. Jij stuurt hem aan alle kanten en hij is een beetje een ongeleid projectiel zonder een rugge(n?)graat en zonder eigen mening. Zo komt hij wel over in elk geval
Ik snap niet dat je er ondertussen niet al lang genoeg van hebt eerlijk gezegd, ik zou er doodmoe van worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')