quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef huuphuup het volgende:
mijn ouders hadden het vroeger ook altijd over de schoenenboer en de sigarenboervolgens mij is dat iets zuid-hollands ofzo om overal boer achter te gooien.
Toen ik het bij mn schoonouders over de patatboer had sloeg mn schoonvader nog net niet mn hersens inBrabanders en hun frietten
Oh ja, dit zat er onder mijn ctrl-c.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef innepin het volgende:
Knap van je BE, ik heb vandaag DRIE (!!) donuts op, is toch een stuk minder gezond dan komkommer
ja maar jij bent een grensgeval... letterlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef pinquit het volgende:
ik zeg ook friet
[edit] en ik ben een echte geborengetogen zuidhollandermoge dat even duidelijk zijn
haha idd grensgevalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:
ja maar jij bent een grensgeval... letterlijkW
ik zeg inmiddels ook frieten want anders krijg ik het iedere keer met die brabo hier in huis aan de stoken die zachte g heb k ook al overgenomen... hahaha mn oma herkent me niet meer.
Ja joh, zo gezellig met mezelf!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:25 schreef Vicky het volgende:
whaha zit je gewoon weer door het slotje heen te posten BE
Dusssss...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Memmel kom maar langsDan weet je meteen waar het is voor als we de volgende keer gaan naaien
Ach, op zich, tabak is dan wel weer een plant enzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
Oooh Innepin het is dus wijderverspreid! ik dacht dat alleen wij hier die afwijking hadden![]()
"ik ga ff sigaren zaaien"![]()
Omdat patatten in het Bels aardappels zijn en frietjes zijn frietjes. Of patat-frites zoals vlamingen zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha idd grensgeval![]()
maarreuh, waarom maken ze zo'n groot probleem van frietpatat
ja okay das wel waar maar toch het klinkt wel erg eh... vergezochtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Ach, op zich, tabak is dan wel weer een plant enzo.
mjaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:32 schreef pinquit het volgende:
en als je tegen ze zegt dat brabant in belgië ligt worden ze boos
Awww lief aanbod!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja okay das wel waar maar toch het klinkt wel erg eh... vergezocht
zeg hoe ga jij morgen komen? heb je n toto of moet k je oppikken van station rijswijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |