Wat apart davinia, want Eli's voeten lijken echt veel groter dan die van Pepijn, en Pepijn heeft ook (net) maat 21. Wel bij een schoenen winkel geweest neem ik aan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef DaviniaHR het volgende:
DF, wat grappig dat chris zijn vingers in je neus stopt. vandaag kon ik ook een vinger uit mijn hersenen trekken zo ongeveer
eerst door de neus daarna door de oren
we zijn et op schoenenjacht geweest, en tot mijn grote verbazing geeft eli maar een maatje 21!Ik had veel groter verwacht! zeker gezien het feit dat andere schoenen "grote 22" krap bleken te zitten...
het zal wel...
ik heb 2 mevrouwen laten meten, en ook toen hij schoenen mt 21 aanhad twee keer laten controleren dat het echt goed zat, dus het zal wel goed zijn zo
40 euro voor een paar schoenen
gelukkig was de tweede halve prijs. dus sandaaltjes maat 22 gekocht
het ligt eraan of ik een tijdje mn nagels niet heb geknipt, als het pijn begint te doen wordt het idnerdaad hoog tijd dat ze geknipt wordenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:29 schreef Nijna het volgende:
Ardenly, gezellig zo'n nacht-kletser.
Ticootje, even op laten meten kan nooit kwaad natuurlijk!
Mijn tenen raken niet de neuzen, ik heb een klein beetje ruimte over in mn eigen schoenen. Lijkt me ook niet lekker zitten als je tenen de neuzen raken eigenlijk...
In de boogaart zit volgens mij ook een echte kinderschoenen zaak... elephanten heb ik alleen nog maar bij van haren gezien, en die schoentjes zitten gewoon erg goed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:39 schreef Memmel het volgende:
Tico, ga even naar Loos op het Goudenregenplein. Ik heb geen aandelen in deze zaak hoor, maar ik krijg er altijd deskundig advies. Het is echt een kinderschoenenwinkel.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier vanochtend weer naar de kruipgroep geweest. Was gezellig, alleen Chris hangt steeds aan mijn broekspijpenWe hadden als thema driftbuien. En dat kwam dan vooral vanaf de 2 jaar.. Nou als ik het hier zo hoor kunnen dreumessen er ook wel wat van. In ieder geval de mijne
Hmm dat is beter dan de versie van Tomas. Die zingt stug 'visje visje in het water, visje visje in de pan'quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:22 schreef Stiemie het volgende:
Ha Memmel dat is ook Linde's favorietLinde's versie gaat als volgt:
Visje visje in e water
visje visje visje kooooooommmmmmmmmm
visje visje visje HAAAAAAP
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hmm dat is beter dan de versie van Tomas. Die zingt stug 'visje visje in het water, visje visje in de pan'
Naast de gebruiksaanwijzing?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef Troel het volgende:
Hebben jullie enig idee waar ik Rubens groeiboekje verstopt heb?
Nopes, die staat namelijk gewoon opgeslagen in de computerquote:
Thomasquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef TearSong het volgende:
Hmm dat is beter dan de versie van Tomas. Die zingt stug 'visje visje in het water, visje visje in de pan'
Gefeliciteerd met je dochter dan! He, ben ik nu de eerste?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:12 schreef k_i_m het volgende:
Zo, daar ben ik dan. Ik kon niet langer meer wachten.
Het ging me voornamelijk om die kaarten jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier staan in het groene boekje alleen de gewichten en de nieuwe afspraken. En ergens nog wat tips voor wat voedingsschema (die niet werkten bij Chris). En de inentingskaarten zitten er ook in. Ik heb wel eens stukjes gelezen, maar echt nieuwe dingen heb ik er niet in gezien.
Het staat hier naast de fotoboeken. Of soms ligt het op de kast..
Ah, maneki.. Die aantekening van de wijkverpleegkundige (met het 2 weken bezoek) van temperamentvol klopt dus goed..![]()
Chris is ook nog steeds into de liedjes. En hij kan nu de beweging van "zo gaat de molen" maken. En bij hoofd-schouders, raakt hij zijn tenen en het puntje van zijn neus op de goede momenten aan.
En het laatste stukje bewegingen van visje-visje in het water (de handen terugvouwen, dan plons zeggen en een duik nemen).
Nou, dat vond ik dus ook. En ik moest echt boekjes hebben met dieren zoals ze waren, dus geen roze olifantenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:29 schreef Nijna het volgende:
Waarom persé dierengeluiden... als hij toch meer interesse heeft in bv een auto....
Stoer dat hij wel even die blokkenstoof demonstreerde, hahaha.
Mirte doet alle vogels met 1 geluid, telt dat ook.... "Kuku" is zo ongeveer alles wat vliegt. Alhoewel eenden wel "kahkah" doen...
Lilah, van harte en welkom hier samen met mama. Laat je maar lekker verwennen je wordt immers maar 1 keer 1
Ik was vorige week op kraambezoek bij een vriendin, en haar oudste zoontje is van december 2007. En die kon gewoon al maneschijn zeggen. En nog veel meer overigens. Deze jongen kon uitzonderlijk veel zeggen voor zijn 15 maanden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha probeert heel schattig mee te doen met 'in de maneschijn'
Zo lief, dat gepruts met die kleine vingertjes en handjes.
Dankje!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:31 schreef Stiemie het volgende:
Oh hij heeft prikken gehad? Ja dan kan het een reactie op de prikken zijn. Kreeg Linde ook vaak koorts van. Zetpilletje geven inderdaad en er verder maar gewoon aan toegeven (bankhangen enzo) en verder zorgen dat hij wel genoeg blijft drinken. Beterschap!
Ik durf het ze bijna niet te vertellen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef Stiemie het volgende:
Tss dus jouw kind weet niet eens wat een zoetwatermossel is?Laat het cb het maar niet horen Memmel!
quote:Op zondag 22 maart 2009 08:36 schreef Memmel het volgende:
Toch weer een verschil tussen jongens en meiden. Anna werpt zich nl heel dramatisch tegen de lade aan waar de koekjes in liggen en begint dan een hysterisch 'koekjeeeee....haappuuuhhhh'
Dat is helaas ook de versie die we hier hebben. Met zo'n blik erbij alsof ze al jaaaaaren niks gekregen heeft...quote:Op zondag 22 maart 2009 08:36 schreef Memmel het volgende:
Toch weer een verschil tussen jongens en meiden. Anna werpt zich nl heel dramatisch tegen de lade aan waar de koekjes in liggen en begint dan een hysterisch 'koekjeeeee....haappuuuhhhh'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |