abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67165320
hihi piglet, hij blijft zijn koosnaampje eer aandoen

Hoe gaat het trouwens met het tandjes/kiezen gedoe bij jullie?
pi_67165516
Na 1,5 maand gezeik bij de bovenste 2 kiezen, hebben we nu hetzelfde gezeik voor de onderste 2

Ik heb me d'r maar bij neergelegd en zodra hij na een paar minuten voeden weer gewoon in zijn eigen bed verder slaapt gaat het op zich best. Maar 3x per nacht wakker en echt niet met een slokje water verder slapen is best veel.

En meneer vind dat 12 uur slaap per dag ruim voldoende is als je 20 maanden oud bent. 2 uur 's middags en maar 10 uur 's nachts... van 9-7... Das best weinig vind ik.

Niet alleen papa en mama zijn aan vakantie toe, maar Pepijn ook...
Mama na vandaag nog maar 4dagen onderzoek, Pepijn na vandaag nog maar 4 dagen naar zijn huidige KDV. Maandag 30 mrt zijn afscheidsfeestje daar. M
Moet nog maar eens wat leuks bedenken. Iemand nog snelle tips?
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:04:29 #103
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67165627
Hier ook een schoonmaak"hulpje". De vloer, de tafelpoten, de bank, mama d'r broek, papa z'n voeten... alles wordt met concentratie schoongeboend!

En Memmel, zo wil Devin altijd mijn benen insmeren met bodylotion, of ze nou ontbloot zijn of niet! Vanmorgen had ik mijn fles haarcreme per ongeluk laag laten staan. Zit hij ineens mijn blote benen in te smeren terwijl ik een broodje voor hem aan het smeren was. Huh, wat doe jij nou? Bleek hij de halve fles haarcreme op zijn handjes te hebben zitten
.... met gevoel voor drama....
pi_67165896
Piglet, dat klink pittig, zeker als je zelf ook druk bent. Gelukkig is het eind in zicht!
12 uur slaap per dag helpt dan vast ook niet...
Hier halen we 's nachts van half 9 tot half 8. En overdag meestal nog 2,5 uur. Dus 13,5 uur.

Toen Chris overging naar de volgende KDV groep, hebben we op badspeeltje getrakteerd bij de baby's en op rozijntjes bij de dreumessen. Wel simpel, maar in ieder geval geen zoete troep voor dat kleine grut.

Oja, over gekke dingen: Chris wijst tegenwoordig vaak zijn neus, mond, ogen en oren aan. En dan ook bij ons.. En dan vooral die vinger in mijn neus zien te steken. Eergisteren was hij me te snel af. Hij had eerst zijn vinger al in zijn snotterige neus gehad, daarna in die van mij, en toen ik een doekje van achter me pakte, had ik die vinger in mijn mond zitten
pi_67169626
Wat heerlijk om al die dreumes-streken en avonturen te lezen!
Mirte wil zichzelf graag zelf afdrogen, ik vind dat ze daar toch nog enige hulp bij nodig heeft (maar zij dus niet altijd... meestal...).
Ze gooit zelf dingen weg, dan heeft ze iets vast, zegt ze bah en loopt vastberaden naar de prullenbak (als ze daar rondhangt begin ik altijd bah te roepen, dus dat zal het wel zijn) om het weg te gooien. Gisteren lag er al een knuffel in... ;-).
We hebben leuke schoentjes gekocht, alweer maat 21. Ze is 20 bijna uit namelijk. Nog een paar weekjes oefenen op deze en dan mag ze haar nieuwe aan (iets minder flexibele zool, maar ze stapte er zo op weg)
Fake it till you make it...
pi_67169798
Jen haar nieuwe schoenen zijn echt opeens te klein. Ze zijn echt pas 2 weken oud. In de winkel gepast en maat 19 was toen echt nog te groot. Maar ik kreeg ijn twijfels gister of de schoentjes nog wel goed zaten. Ze zit echt voorin met haar grote teen. Ik had ook nog schoenen maat 19 voor haar (voor haar verjaardag) en die blijken opeens goed te passen terwijl die op haar verjaardag echt nog te groot waren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:36:15 #107
156412 hestria
erg gastvrij
pi_67170576
grappig al die verhalen en heel herkenbaar!!

Hier een mannetje met de 6de ziekte. Heeft echt giga hoge koorts gehad, zelfs met om de 4 uur een zetpil kwam ie niet onder de 39,8.
Verder is ie nu wel lief en gezellig nu de koorts weg is.
poetsen doen ze hier heel graag, mies en ik met een poetsdoekje en dennis met een billendoekje/snoetendoekje omdat ie na het poetsen vaak het doekje probeert op te eten. Zelfde als stofzuigen, was opvouwen, kat voeren en toilet poetsen helaas zijn dat nu net de karweitjes die mama nu net niet wil.
met kleding heb ik echt een beertje, heeft nu maat 86 aan en zijn zomerkleding is al maat 92. sommige dingen passen al niet meer in maat 86. broeken heeft ie nu ook maat 80(met verstelbare taille) maatje 74 past wel om zijn pamper maar is dan echt hoogwater, wat dan weer geen gezicht is.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_67171159
Ticootje, die heeft een flink groeispurtje gehad dan..
Hier nu maat 22.. Ik vind het alleen moeilijk te schatten wanneer zo'n schoentje te klein in. Er is nu nog ruimte voor zijn tenen, maar hoeveel moet dat minimaal zijn?

Hestria, dat is een flinke dan! En wat naar die 6e ziekte. Hopelijk is het snel weer achter de rug.
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:02:55 #109
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67171441
http://www.telegraaf.nl/v(...)gaat_het_goed__.html

Hier staan nog wat handige tips
pi_67171716
Ah kijk, die 1a 1,5 cm voor zijn tenen wordt wel krap denk ik. Mogen we weer lekker gaan shoppen
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:13:53 #111
249028 echtemuts
geen roddels
pi_67171767
Hoi hoi allemaal
Ik kom een kleine update geven over Rachel

Het gaat inmiddels wel wat beter, we zitten nog op de uitslag te wachten van de biopsie die is ingestuurd.
Koorts is inmiddels wel weg, antibiotica kuur loopt nog. In de tussentijd mogen we de komende kleine 3 weken nog 3 maal daags spoelen met vloeistof1 en na elke poepluier met vloeistof 2 ( als 1 niet aan de beurt is) namen zijn me te ingewikkeld dus noem ze ook 1 en 2 hier in huis
Het was dus oprecht een vrijdag de 13e in huize maffemuts
Tot overmaat van ramp zijn hier nu ook nog eens de kiezen aan het doorbreken onder, vorige week voelde ik kies 1 al met zn scherpe venijnige randjes, gisterochtend voelde ik nummer 2, arm kind
Anyway ik hou jullie vanaf nu op de hoogte met dit account. zie voor uitleg depressief door hormonen maar in een aantal minuten
Ja ik ben het, geen twijfel mogelijk, twijfel je dan toch? stuur me maar een private message ;)
pi_67171947
zo, die 1 a 1,5 cm halen wij ook niet hoor. Dat vind ik wel erg veel. Dat loopt toch niet lekker?

Ik zal straks wel even haar voetje opmeten en haar andere schoentje.

Ik heb ook nog een heel erg leuk paar maat 20... dus schoenen over hier.
pi_67172808
Tip die onze schoenenverkoopster gaf was dat je zijn/haar voetje onderop de zool moest zetten en dat er dan voor en achter het voetje een volwassen duim nog geplaatst kon worden.
Uhhh snappie?
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:19:21 #114
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67175850
DF, wat grappig dat chris zijn vingers in je neus stopt. vandaag kon ik ook een vinger uit mijn hersenen trekken zo ongeveer
eerst door de neus daarna door de oren

we zijn et op schoenenjacht geweest, en tot mijn grote verbazing geeft eli maar een maatje 21! Ik had veel groter verwacht! zeker gezien het feit dat andere schoenen "grote 22" krap bleken te zitten...
het zal wel...
ik heb 2 mevrouwen laten meten, en ook toen hij schoenen mt 21 aanhad twee keer laten controleren dat het echt goed zat, dus het zal wel goed zijn zo
40 euro voor een paar schoenen
gelukkig was de tweede halve prijs. dus sandaaltjes maat 22 gekocht
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_67176035
Ik had van die leuke teva's gezien. Maar heb ze nog maar even in de winkel laten staan...
Kind was enthousiaster over een ander bandje en niet die die ik zo leuk vind, hahaha. En omdat ik ook gewoon geen idee heb van de maat, dus we wachten nog wel een paar maandjes. Ik durfde het niet aan en wie weet wat er tegen die tijd weer voor ander leuks te krijgen is...
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:32:42 #116
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67176166
Ik heb gisteren gemerkt dat Anna een beetje naar binnen loopt op haar goede schoenen. Is dat al erg? Ik wilde toch al naar de schoenenwinkel zaterdag, maar ik vraag me af of ik ook een ander daar naar moet laten kijken?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67176693
Pfff schoenen, die prijzen!!
Maar 75% van de kinderen schijnt op slecht passende schoenen te lopen. Aangezien een maat 6mm is en de aanbevolen hoeveelheid ruimte in de schoen 1-1,5cm is, zijn schoenen als de tenen de voorkant raken dus ruim 2 maten te klein....
Op mijn werk is het ook zo'n ramp, heel veel ouders weten niet dat precies passend dus eigenlijk veel te klein is. Kindervoetjes krijg je met gemak in schoenen die 3-4 maten te klein zijn
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef DaviniaHR het volgende:
DF, wat grappig dat chris zijn vingers in je neus stopt. vandaag kon ik ook een vinger uit mijn hersenen trekken zo ongeveer
eerst door de neus daarna door de oren

we zijn et op schoenenjacht geweest, en tot mijn grote verbazing geeft eli maar een maatje 21! Ik had veel groter verwacht! zeker gezien het feit dat andere schoenen "grote 22" krap bleken te zitten...
het zal wel...
ik heb 2 mevrouwen laten meten, en ook toen hij schoenen mt 21 aanhad twee keer laten controleren dat het echt goed zat, dus het zal wel goed zijn zo
40 euro voor een paar schoenen
gelukkig was de tweede halve prijs. dus sandaaltjes maat 22 gekocht
Wat apart davinia, want Eli's voeten lijken echt veel groter dan die van Pepijn, en Pepijn heeft ook (net) maat 21. Wel bij een schoenen winkel geweest neem ik aan.
Bij de van haaren hier had Pepijn vorig jaar maat 16 ipv de maat 19 die hij volgens de andere winkels had

Memmel, het is normaal dat kindjes rond de 2e verjaardag wat X benen krijgen en hun voetjes dus iets naar binnen gaan staan. Kinderen worden geboren met O benen, dan slaan ze na het leren lopen door naar X benen, om vervolgens pas recht te gaan staan. Maar er naar laten kijken kan nooit kwaad.
  woensdag 18 maart 2009 @ 18:04:48 #118
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67176935
Davinia het kan ook nog erg schelen per merk schoenen hoor. De Shoesme's van Linde waren maat 20 maar die schelen zeker 2,5 cm met de maat 20 schoenen die ze nu heeft
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:35:27 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67180361
Ze gaat idd een beetje met x-benen lopen. Maar laat ik dat bij een arts nakijken, of kan dat bijv ook bij Loos (in DH op Goudenregenplein, P_iglet weet wel wat ik bedoel)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67182883
http://www.kinderorthoped(...)thopedie/x-benen.asp

het is dus echt normaal op peuter leeftijd, je kunt altijd bij Loos navragen of haar voetjes ook scheef staan of dat dit vanuit haar benen is.
En dan de volgende keer op het CB ook even vragen ofzo.
pi_67195824
Vannacht vond Maarten het leuk om van half 4 tot 5 uur te gaan babbelen

Gisteren vieze poep en rode billen. Zijn al 2 kiezen door en er komen volgens mij nog meer.

Nu loopt hij heerlijk rond met een mondharmonica te spelen en nog lekker in z'n pyama
pi_67197058
nou nu twijfel ik helemaal over Jen haar schoenen. Ik had gister dus schoentjes aangedaan met 1,5 cm ruimte en dan valt ze steeds opzij en voorover omdat ze niet meer kan stappen.

Ik ga wel even langs een goede schoenenzaak om de boel even goed te laten meten en meteen een paar goed passende schoenen te halen.

Mijn tenen raken altijd de neuzen, maar bij kinderen hoort dat dus niet?
pi_67197193
Ardenly, gezellig zo'n nacht-kletser .

Ticootje, even op laten meten kan nooit kwaad natuurlijk!
Mijn tenen raken niet de neuzen, ik heb een klein beetje ruimte over in mn eigen schoenen. Lijkt me ook niet lekker zitten als je tenen de neuzen raken eigenlijk...
pi_67197248
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:29 schreef Nijna het volgende:
Ardenly, gezellig zo'n nacht-kletser .

Ticootje, even op laten meten kan nooit kwaad natuurlijk!
Mijn tenen raken niet de neuzen, ik heb een klein beetje ruimte over in mn eigen schoenen. Lijkt me ook niet lekker zitten als je tenen de neuzen raken eigenlijk...
het ligt eraan of ik een tijdje mn nagels niet heb geknipt, als het pijn begint te doen wordt het idnerdaad hoog tijd dat ze geknipt worden
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:39:13 #125
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67197440
Tico, ga even naar Loos op het Goudenregenplein. Ik heb geen aandelen in deze zaak hoor, maar ik krijg er altijd deskundig advies. Het is echt een kinderschoenenwinkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')