Pfff schoenen, die prijzen!!
Maar 75% van de kinderen schijnt op slecht passende schoenen te lopen. Aangezien een maat 6mm is en de aanbevolen hoeveelheid ruimte in de schoen 1-1,5cm is, zijn schoenen als de tenen de voorkant raken dus ruim 2 maten te klein....
Op mijn werk is het ook zo'n ramp, heel veel ouders weten niet dat precies passend dus eigenlijk veel te klein is. Kindervoetjes krijg je met gemak in schoenen die 3-4 maten te klein zijn
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef DaviniaHR het volgende:DF, wat grappig dat chris zijn vingers in je neus stopt. vandaag kon ik ook een vinger uit mijn hersenen trekken zo ongeveer

eerst door de neus daarna door de oren

we zijn et op schoenenjacht geweest, en tot mijn grote verbazing geeft eli maar een maatje 21!

Ik had veel groter verwacht! zeker gezien het feit dat andere schoenen "grote 22" krap bleken te zitten...
het zal wel...
ik heb 2 mevrouwen laten meten, en ook toen hij schoenen mt 21 aanhad twee keer laten controleren dat het echt goed zat, dus het zal wel goed zijn zo

40 euro voor een paar schoenen

gelukkig was de tweede halve prijs. dus sandaaltjes maat 22 gekocht
Wat apart davinia, want Eli's voeten lijken echt veel groter dan die van Pepijn, en Pepijn heeft ook (net) maat 21. Wel bij een schoenen winkel geweest neem ik aan.
Bij de van haaren hier had Pepijn vorig jaar maat 16 ipv de maat 19 die hij volgens de andere winkels had

Memmel, het is normaal dat kindjes rond de 2e verjaardag wat X benen krijgen en hun voetjes dus iets naar binnen gaan staan. Kinderen worden geboren met O benen, dan slaan ze na het leren lopen door naar X benen, om vervolgens pas recht te gaan staan. Maar er naar laten kijken kan nooit kwaad.