Is zij die met dat korte rode haar? Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:13 schreef Chell het volgende:
Ik vind ze idd aardig opgeknapt! Vind dat haar van Clara ook leuk hoor, wat hipper dan wat ze had en dat kan ze wel gebruiken
Ja, da's natuurlijk wel essentieel.... Dat je helemaal als nieuw 'n rondje om dat zwembad paradeert (goeie belichting!!) en dat zo'n leuke knakker dan heel subtiel ende zwoel Isn't she looooooooooooooovly zingt.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
En dan Roan die ons komt bepotelentoezingen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk wel essentieel.... Dat je helemaal als nieuw 'n rondje om dat zwembad paradeert (goeie belichting!!) en dat zo'n leuke knakker dan heel subtiel ende zwoel Isn't she looooooooooooooovly zingt.....
Het is eeuwig zonde dat hij wel degelijk kan zingen en dus wsl. ook nog doorgaat ook.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Karina het volgende:
Rob vind ik niet leuk, beetje een zeikerd.
Ik vond hem in het vorige topic ook nog een beetje eng, maar dit vond ik eigenlijk best oké!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:23 schreef Leonoor het volgende:
Ik vind deze kerel dus echt zo eng! En een zeikerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |