SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
En jij bent een boer, dus homo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:14 schreef gers het volgende:
maar nasi is dus Indonesisch dus nederlands
IK BEN VUR HELMOND SPORT IK BEN VUR HELMOND SPORT!quote:
IIK BEN VUER HELMOND SPURTquote:
Kankerkind is dat, echt waar, mijn kots kan ze krijgen.quote:
quote:
Nou zeg, dat is niet aardig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kankerkind is dat, echt waar, mijn kots kan ze krijgen.
Indonesië is van nederlandquote:
Falert.quote:
Ho eens even. Ze is stoer!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kankerkind is dat, echt waar, mijn kots kan ze krijgen.
DAGDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Op welke planeet?quote:
Nog steeds dus?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een kut TT, ik vond dat kind al irritant toen ik zelf nog een kind was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nog steeds dus?Moet jij niet leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer -ik- wist- niet- dat- elektronen- niets- wogen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
In het land van ooit! Ligt in Nederland!quote:
Dat wist ik wel hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet jij niet leren?
Meneer -ik- wist- niet- dat- elektronen- niets- wogen.
Ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
In het land van ooit! Ligt in Nederland!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nog steeds dus?Ik ben terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Jij bent perfectie in optima Deckers. Volmaaktheid van tennisracket. Daphne's meesterwerk. Het magnum opus van de bangers. Jij compenseert gejengel, daar wij niet Engels zijn. Jij bent alles wat wij willen zijn en meer dan boegbeeld.'
En is nu failliet, en das goed ook, kloontje het kankerkind.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
In het land van ooit! Ligt in Nederland!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor
Ik wist alleen niet hoe je aan de hand van het massagetal de hoeveelheid elektronen kon berekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Leg eens uit dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Je weet het nu toch?quote:
Oke, weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn username is een verbastering van mijn voor en achternaam
Chill.quote:
Ja, je kan toch lezen?quote:
Heeejjjjjjjjjj. (K) (L)quote:
De user.quote:
Stoer hoor, je weet zelf niet eens waar je over praat man.quote:
Ooh. vind je BW niet lief?quote:
Boswachter en/of Breahttaking zijn coowler, 2 in 1 is kut.quote:
Ps. het is maar fok.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Stoer hoor, je weet zelf niet eens waar je over praat man vrouw.
Verschrikkelijk nummer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:28 schreef de_Breathwachter het volgende:
IT FEELS LIKE INSOMNIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ik vind het een heerlijk nummer.quote:
Link...quote:
Waarschijnlijk wel.quote:
GA WEG.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Jij bent perfectie in optima Deckers. Volmaaktheid van tennisracket. Daphne's meesterwerk. Het magnum opus van de bangers. Jij compenseert gejengel, daar wij niet Engels zijn. Jij bent alles wat wij willen zijn en meer dan boegbeeld.'
Nou zeg, beetje aardig, aso! Ga lekker terug naar je probleemwijk.quote:
OJA!quote:
?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:38 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nou zeg, beetje aardig, aso! Ga lekker terug naar je probleemwijk.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:38 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
En zo leuk vind ik 'm:Hij heeft wel een mooie stem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Top Oss in de Eredivisie!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:39 schreef gers het volgende:
BIJNA DE PERIODE BINNEN EIZNSE TEWEINSZ!
Nee!quote:
Ach een jaartje en dan zijn ze weer terug bij af.quote:
quote:
Check dit eens, hij heeft echt een hele mooie stem. Jammer, dat ie tegenwoordig zulke 'muziek' maaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:44 schreef Bresh het volgende:
[..]
Is weer wat anders dan de stoere rappers van tegenwoordig.
HAHAHHAHAHHAHHAHAHHA!quote:
Tis daar mee dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Check dit eens, hij heeft echt een hele mooie stem. Jammer, dat ie tegenwoordig zulke 'muziek' maakt
Wat nou weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:54 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ik word omringd door domme mensen.
Bedankt, ik zal nog eens op msn met je pratenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:54 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ik word omringd door domme mensen.
Die stem, dat heb ik niet vaak gehoord, zo'n prachtige stem.quote:
Homo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die stem, dat heb ik niet vaak gehoord, zo'n prachtige stem.
Gast.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
HIER HEB IK ZOLANG OP GEWACHT HÈ, DAT DE_ANANAS TERUGKWAM EN IK DIT KON POSTEN! MENG IK VOEL ME GOEOEOEOOEOED!
quote:
Jij niet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal nog eens op msn met je praten
En hoi Maus.quote:
Nee, gewoon niet veel zin meer in FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:01 schreef leetzors het volgende:
De_Ananas!!!!!!! Had je ban ofzo?
heb je nog wel zin in frituurquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet veel zin meer in FOK!
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:01 schreef leetzors het volgende:
De_Ananas!!!!!!! Had je ban ofzo?
JE REAGEERT OOK IN DE VERKEERDE VOLGORDE!quote:
Ik moest hier zo hard om lachenquote:
Een kutsukkelnerdhoofdnewbiebaaswannabequote:
Verwachtte al zo een reactie....quote:
IQM?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:01 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Jij niet hooriemand anders op msn daarentegen.
en morgen moet ik weer naar mn werk toe.. Het is gewoon heel naar om te moeten luisteren naar je supervisor als diegene vragen stelt als, 'wat is 3.5+1.5?'
En dan durf je mij bij m'n naam te noemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef leetzors het volgende:
[..]
Verwachtte al zo een reactie....
Lees al tijdje mee met af en toe posts. Maar begin nu wat vaker te posten en SC is wel leuk:)
-_-quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een kutsukkelnerdhoofdnewbiebaaswannabe
Nee, dat is dus helegaar niet leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef leetzors het volgende:
[..]
Lees al tijdje mee met af en toe posts. Maar begin nu wat vaker te posten en SC is wel leuk:)
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan durf je mij bij m'n naam te noemen?
Beetje stiekem, JA!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
IQM is niet domquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
IQM?
En is die supervisor van Lowlands dan?[ afbeelding ]
je kent de newbie regels hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef leetzors het volgende:
[..]
Huilie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, dat is dus helegaar niet leuk.
Wie is de baas daar?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:01 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Jij niet hooriemand anders op msn daarentegen.
en morgen moet ik weer naar mn werk toe.. Het is gewoon heel naar om te moeten luisteren naar je supervisor als diegene vragen stelt als, 'wat is 3.5+1.5?'
Geen zusje..het enige wat ik voor je kan doen is wat jailbait posten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef gers het volgende:
[..]
je kent de newbie regels he
tieten posten van je zusje of aufrotten
Moeder dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:08 schreef leetzors het volgende:
[..]
Geen zusje..het enige wat ik voor je kan doen is wat jailbait posten.
Ze heet Mariskaquote:
Tvoje Maminka.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ze heet Mariska! En ze vertelt ook te pas en te onpas wanneer ze seks heeft gehad, en dat ze dik is geworden, en ze eet wel elke pauze 2 marsen (met een blikje Cola light).
En een man zei laatst aan de telefoon tegen haar dat hij verstandelijk gehandicapt was, waarop zij zei:
'Weet u dat zeker? U klinkt wel als een directeur ofsoooo! U praat veel beter Nederlands als mij!!'
Mariska, wat een paupernaamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ze heet Mariska! En ze vertelt ook te pas en te onpas wanneer ze seks heeft gehad, en dat ze dik is geworden, en ze eet wel elke pauze 2 marsen (met een blikje Cola light).
En een man zei laatst aan de telefoon tegen haar dat hij verstandelijk gehandicapt was, waarop zij zei:
'Weet u dat zeker? U klinkt wel als een directeur ofsoooo! U praat veel beter Nederlands als mij!!'
Nou, wat jailbait om het goed te maken, en pics van me moeder komen der niet.quote:
IK HOUD GODVERDOMME VAN AZIATEN JA.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nou, wat jailbait om het goed te maken, en pics van me moeder komen der niet.
[ afbeelding ]
Jij was toch weg?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
IK HOUD GODVERDOMME VAN AZIATEN JA.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
IK HOUD GODVERDOMME VAN AZIATEN JA.
Sadnessquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat ze mij dus uitleggen hoe ik dingen moet doen.. Ja ik wil niet gemeen zijn ofzo maar ik kan daar niet mee omgaanquote:
Wat voor een wilde fantasieen denk jij aan bij één emoticon?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gast, je hoeft niet in m'n kont te kruipen. Ga maar weer weg.
Join the club !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:15 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat ze mij dus uitleggen hoe ik dingen moet doen.. Ja ik wil niet gemeen zijn ofzo maar ik kan daar niet mee omgaan [ afbeelding ]..
Ga heen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat voor een wilde fantasieen denk jij aan bij één emoticon?
Pics?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:19 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga, heb een feest waar een mênnus leuk meisje komt
Er is een clubquote:
Ja, jij en ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:22 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Er is een club? Ik voel me zo geaccepteerd
! Mn moeder vond me intolerant toen ik ditzelfde verhaal aan haar vertelde
!
Mijn mama is te lief voor deze wereldquote:
Mijn mama nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:27 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Mijn mama is te lief voor deze wereldeerlijk.
En nouja, jij en ik lijkt me een prima club.
Ja.quote:
Chillquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn mama niet
Dat dacht ik, mag jij de voorzitster zijn
Penningmeesteres.quote:
Mooie baan heb je danquote:
Ik kom door deuren die voor anderen altijd gesloten zullen blijvenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kom door deuren die voor anderen altijd gesloten zullen blijven
Hahahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kom door deuren die voor anderen altijd gesloten zullen blijven
Jetk zer, mas pierdo.quote:
Jawel hoor, linkerhand wel.quote:
Met welke hand veeg je je kont af?quote:
Rechts, maar ik kan me wel even aanleren dat nu met links te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:46 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Met welke hand veeg je je kont af?
Kom ik ook nog eens ergens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rechts, maar ik kan me wel even aanleren dat nu met links te doen.
Wat lach je!quote:
maar een anderquote:
dat klinkt meer extreemquote:
Die is vet.quote:
Géén idee.quote:
Calvin Harris.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Calvin Harris.![]()
![]()
The girls is ook heel vet.
Schattig.quote:
klinkt wel keequote:
You know me.quote:
Dat siert je.quote:
quote:
Ik vind dit zo'n nietszeggende uitspraak he.quote:
Hahaha, IQM zegt het altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n nietszeggende uitspraak he.
Ga anders de copycat van IQM uithangen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Hahaha, IQM zegt het altijdik vind het wel lief klinken.
Wat is er nietszeggend aan? Iets kan toch gewoon een persoon leuker maken?
neinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef Bresh het volgende:
Performance van Slipknot nu op MTV
Vette show.
Kom op zeg, ik ben veel leuker dan IQM.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga anders de copycat van IQM uithangen.1 IQM is al genoeg.
Verlaag jezelf dan ook niet tot IQM niveau met die uitspraken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ben veel leuker dan IQM.
Breshquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Bera ofzo met je blauwe usericon ben je Tsjechisch?
Het heeft voor mij weinig betekenis. Je kunt mijns inziens beter zeggen: en dat is nu juist zo leuk aan je. Komt praktisch op hetzelfde neer, maar ik vind het beter klinken. That's just my opinion.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Hahaha, IQM zegt het altijdik vind het wel lief klinken.
Wat is er nietszeggend aan? Iets kan toch gewoon een persoon leuker maken?
Nee, te idioot.quote:
Je brabbelde wat tegen me, ik dacht dat het Tsjechisch was.quote:
Was Pools, heb alleen geen idee wat ik eigenlijk zeiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je brabbelde wat tegen me, ik dacht dat het Tsjechisch was.
kurwa is toch pools?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je brabbelde wat tegen me, ik dacht dat het Tsjechisch was.
Noes.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Bresh het volgende:
[..]
Was Pools, heb alleen geen idee wat ik eigenlijk zei
dat is al veel beter!quote:
Geen idee, kijk niet zo vaak tv/MTVquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is al veel beter!
sinds wanneer heeft tmf ''metal'' op zaterdagen![]()
dacht dat die zooi altijd in de duistere uurtjes van dinsdag en woesndag op tv kwam
klopt, al is het leuker er zelf bij te zijn natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Bresh het volgende:
[..]
Geen idee, kijk niet zo vaak tv/MTV
Vind het sowieso frapant dat ze al metal draaienMaar vind het wel leuk zo af en toe
Vooral zulke live dingen, wel vette shows altijd.
Nah, veel te leip dat publiek altijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt, al is het leuker er zelf bij te zijn natuurlijk!
quote:
Mja zijn niet echt goede plaatjes van te vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel de oude, nieuwe zijn nog vetter!
Dan zoek je niet goed!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:39 schreef Bresh het volgende:
[..]
Mja zijn niet echt goede plaatjes van te vinden
Nou nee.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:36 schreef meneerjansen het volgende:
Ben vandaag weer achter gekomen waarom de politie niet je vriend is
Was jij niet weg?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed!
[ afbeelding ]
Heb die film al zo fucking vaak gezienquote:
Ik zit em nu in m'n eentje te kijken met het geluid super zacht..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:45 schreef Bresh het volgende:
Heb die film al zo fucking vaak gezienZat in zo'n pack met Signs, allebei dik vaak gezien
Tofjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed!
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit em nu in m'n eentje te kijken met het geluid super zacht..
Enge films 's avonds.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit em nu in m'n eentje te kijken met het geluid super zacht..
Vandaag wel, want ik deed niksquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Het is altijd de politie die het doet he?
Omdat ze dan minder eng zijn.quote:
Wat deed je niet dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze dan minder eng zijn.
ik wou net zeggen, kenkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef Bresh het volgende:
Wtf is Dirty Sanchez op MTV voor ziek programma
Ik ben alleen thuis, laat mequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze dan minder eng zijn.
Full frontal male nudity?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef Bresh het volgende:
Wtf is Dirty Sanchez op MTV voor ziek programma
Wel grappig dat niks gecensureerd isquote:
Ja, ik luister dan altijd met m'n headset in m'n eentje. Surround enzoquote:
Vinden je onderburen dat fijn?quote:
Hehequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar dan is slaap wel nog mogelijk!
Naakt skydivenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
vishaak door oor en dan eruit trekken
Ik ben blij dat ik nooit in een huis heb gewoond met maar 1 wc.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef Bresh het volgende:
Ja, ik luister dan altijd met m'n headset in m'n eentje. Surround enzo
En dan moet je naar de wc...
wij hebben een echt huis.. zonder onderburenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vinden je onderburen dat fijn?
Bohh.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
vishaak door oor en dan eruit trekken
Donkere gang, naar beneden...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit in een huis heb gewoond met maar 1 wc.
Beneden ofzo ...
Auwquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
ze knipten ook een keer een vingertopje eraf met zoeen sigarending..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
wij hebben een echt huis.. zonder onderburen
Dan maar even een nachtje niet naar de wc.quote:
Nah, k ben nooit zo bang van horrorfilmsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan maar even een nachtje niet naar de wc.![]()
Ik vond The Ring ook niet zo tof.
Ik zat, volgens de politie, op verboden terrein. Maar na mijn weten was dit niet aangegeven op de weg ik reed. Meneer schreef mijn gegevens op een kladbklokje en belde mij erna en zei dat die boete ging versturenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat deed je niet dan?![]()
Eigenlijk heb ik nog nooit een bekeuring gehad voor iets.
Schijnt een kutfilm te zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:03 schreef Krentenbol. het volgende:
Iemand al naar die 3D horror geweest? Ik durf niet.
heeft danni filth alweer een aids film uitgebracht?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:03 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ben een angsthaas, maar ik vind die films wel leuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:00 schreef Bresh het volgende:
[..]
Nah, k ben nooit zo bang van horrorfilms
Moet eigenlijk altijd nog een echte enge film kijken.
zullen we samengaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:03 schreef Krentenbol. het volgende:
Hoeveel is de boete?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:03 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Ik zat, volgens de politie, op verboden terrein. Maar na mijn weten was dit niet aangegeven op de weg ik reed. Meneer schreef mijn gegevens op een kladbklokje en belde mij erna en zei dat die boete ging versturen.
Als in slecht, of niet eng?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:04 schreef Bresh het volgende:
[..]
Schijnt een kutfilm te zijn
Ben niet van plan om te gaan though.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:07 schreef de_Breathwachter het volgende:
Krentenbol is er!
* de_Breathwachter meldt!
* Uw rechterhand meldt zichquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:07 schreef de_Breathwachter het volgende:
Krentenbol is er!
* de_Breathwachter meldt!
Hoiquote:
Je bent vrij vanavondquote:
8quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:09 schreef Devvie het volgende:
Hey kop, hoeveel kaarten heb je weten te bemachtigen voor MJ?
GT en ik willen er ook heen, maar we hebben niemand om te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |