SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
En jij bent een boer, dus homo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:14 schreef gers het volgende:
maar nasi is dus Indonesisch dus nederlands
IK BEN VUR HELMOND SPORT IK BEN VUR HELMOND SPORT!quote:
IIK BEN VUER HELMOND SPURTquote:
Kankerkind is dat, echt waar, mijn kots kan ze krijgen.quote:
quote:
Nou zeg, dat is niet aardig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kankerkind is dat, echt waar, mijn kots kan ze krijgen.
Indonesië is van nederlandquote:
Falert.quote:
Ho eens even. Ze is stoer!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kankerkind is dat, echt waar, mijn kots kan ze krijgen.
DAGDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Op welke planeet?quote:
Nog steeds dus?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een kut TT, ik vond dat kind al irritant toen ik zelf nog een kind was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nog steeds dus?Moet jij niet leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer -ik- wist- niet- dat- elektronen- niets- wogen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
In het land van ooit! Ligt in Nederland!quote:
Dat wist ik wel hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet jij niet leren?
Meneer -ik- wist- niet- dat- elektronen- niets- wogen.
Ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
In het land van ooit! Ligt in Nederland!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nog steeds dus?Ik ben terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Jij bent perfectie in optima Deckers. Volmaaktheid van tennisracket. Daphne's meesterwerk. Het magnum opus van de bangers. Jij compenseert gejengel, daar wij niet Engels zijn. Jij bent alles wat wij willen zijn en meer dan boegbeeld.'
En is nu failliet, en das goed ook, kloontje het kankerkind.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
In het land van ooit! Ligt in Nederland!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor
Ik wist alleen niet hoe je aan de hand van het massagetal de hoeveelheid elektronen kon berekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Leg eens uit dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Je weet het nu toch?quote:
Oke, weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn username is een verbastering van mijn voor en achternaam
Chill.quote:
Ja, je kan toch lezen?quote:
Heeejjjjjjjjjj. (K) (L)quote:
De user.quote:
Stoer hoor, je weet zelf niet eens waar je over praat man.quote:
Ooh. vind je BW niet lief?quote:
Boswachter en/of Breahttaking zijn coowler, 2 in 1 is kut.quote:
Ps. het is maar fok.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Stoer hoor, je weet zelf niet eens waar je over praat man vrouw.
Verschrikkelijk nummer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:28 schreef de_Breathwachter het volgende:
IT FEELS LIKE INSOMNIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ik vind het een heerlijk nummer.quote:
Link...quote:
Waarschijnlijk wel.quote:
GA WEG.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Jij bent perfectie in optima Deckers. Volmaaktheid van tennisracket. Daphne's meesterwerk. Het magnum opus van de bangers. Jij compenseert gejengel, daar wij niet Engels zijn. Jij bent alles wat wij willen zijn en meer dan boegbeeld.'
Nou zeg, beetje aardig, aso! Ga lekker terug naar je probleemwijk.quote:
OJA!quote:
?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:38 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nou zeg, beetje aardig, aso! Ga lekker terug naar je probleemwijk.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:38 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
En zo leuk vind ik 'm:Hij heeft wel een mooie stem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Top Oss in de Eredivisie!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:39 schreef gers het volgende:
BIJNA DE PERIODE BINNEN EIZNSE TEWEINSZ!
Nee!quote:
Ach een jaartje en dan zijn ze weer terug bij af.quote:
quote:
Check dit eens, hij heeft echt een hele mooie stem. Jammer, dat ie tegenwoordig zulke 'muziek' maaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:44 schreef Bresh het volgende:
[..]
Is weer wat anders dan de stoere rappers van tegenwoordig.
HAHAHHAHAHHAHHAHAHHA!quote:
Tis daar mee dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Check dit eens, hij heeft echt een hele mooie stem. Jammer, dat ie tegenwoordig zulke 'muziek' maakt
Wat nou weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:54 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ik word omringd door domme mensen.
Bedankt, ik zal nog eens op msn met je pratenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:54 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ik word omringd door domme mensen.
Die stem, dat heb ik niet vaak gehoord, zo'n prachtige stem.quote:
Homo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die stem, dat heb ik niet vaak gehoord, zo'n prachtige stem.
Gast.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
HIER HEB IK ZOLANG OP GEWACHT HÈ, DAT DE_ANANAS TERUGKWAM EN IK DIT KON POSTEN! MENG IK VOEL ME GOEOEOEOOEOED!
quote:
Jij niet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal nog eens op msn met je praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |