Ik haat vrouwen niet, zoals met alles heb je favoriete en minder favoriete/plussen en minnen aan iets zitten. Dat je iets niet mooi of leuk vind, betekend niet dat je alles haat.quote:
Misschien namen die wel een voorbeeld aan/bezaten die wel de genen van hun mishandelende/ stelende/ verkrachtende vaderquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Sorry, ik had rekening moeten houden met het domme brein van een vrouw. Die van jou dus.
Gevangenissen zitten vol met zonen van alleen staande moeders. Begrijp je het nu wel vrouw?
Wederom een aanduiding waarom mannen beter zijn dan vrouwen, mannen denken na voordat ze hun mening uiten. Het resultaat is een gefundeerde reactie, iets wat bij vrouwen per definitie mist.
Hij is nu 5 dagen bij zn moeder maar wel tussendoor 3 keer een uurtje geweest voor de kids...Wel fijn dat hij even daar is want dat geeft mij de rust om goed na te denken..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef THEFXR het volgende:
Hoe lang is de man van de TS al bij zijn moeder?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Misschien namen die wel een voorbeeld aan/bezaten die wel de genen van hun mishandelende/ stelende/ verkrachtende vader
En nu weer een beetje lief doen jij
Dankjewel, en daar ben ik er dus een van!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:51 schreef Elfy het volgende:
[..]
Voel ik hier frustratie dat een ander dacht een goed leven te hebben opgebouwd op jonge leeftijd terwijl jij als 40-jarige maagd nog savonds voor 12en thuis moet zijn van moeders ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind je een beetje een kwal om andermans moeilijkheden zomaar af te doen als niets. Het is wel vroeg, maar dat soort mensen die dat op een verantwoorde manier doen en zich helemaal kunnen redden bewonder ik alleen maar.
Hoe lang moet hij nog daar blijven?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:44 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Hij is nu 5 dagen bij zn moeder maar wel tussendoor 3 keer een uurtje geweest voor de kids...Wel fijn dat hij even daar is want dat geeft mij de rust om goed na te denken..
Tsjiaaa, geen idee,...op deze manier kunnen we ook niet met elkaar praten als hij daar is en ik hier, maar t heeft al wel even goed gedaan dat hij gewoon even een paar dagen pleite was en ik even rust had zodat ik nu weer met een afgekoeld hoofd met hem kan praten..quote:
Jeetje wat een verhaal maar tenminste een serieuze reactie!! En ik denk dat we dit ook echt gaan doen, dat van het hotel enz.dan ben je ook even in een andere omgeving en inderdaad, stel dat het uiteindelijk nog niet goed komt hebben we in ieder geval fatsoenlijk met elkaar gepraat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef klusfoobje het volgende:
En waar denkt TS over na, hoe ze het gaat afronden of gaat opstarten ?
Het naast de pot pissen keur ik ook als kerel gewoon af. Een maat van me stons met zijn auto op een afwerkplek terwijl zijn vriendin zwanger thuis zat. Die kreeg van me in de kroeg een knal van me toen hij het vertelde...
MAARRRR
it takes two to tango.
Ik geloof gewoon niet dat iemand zonder reden ergens anders de olie gaat peilen. De ware reden kan wel erg vervelend zijn. Je hoeft niet op een doorstart te hopen als je aangeeft dat de liefde weg is, dus vertel je als kerel dat het je overkwam...
Aan de andere kant.... je gaat pas buiten de deur eten als je thuis de prak niet krijgt of lekker vind.
Heb de hele handel doorgelezen en er word wel erg cliche gereageerd hoor. Flikker hem eruit.... doe dit , doe zus en zo...
Wellicht dat je een andere optie kunt proberen dan dat hij nu weg is... Als hij weg is vind er geen communicatie plaats en het lijkt me dat je daar wel wat van kunt gebruiken nu.
Jij zegt dat je vol woede zit ? Nah, breng je kinderen eens ff een weekeinde bij opa en oma.
Ga ergens samen heen, elke een eigen eenvoudig hotelletje. maak er eventueel een lang weekeind van en spreek elke dag ergens af. Stille plek weet ik veel wat maar iig waar je zonder gene vrijuit kunt praten.
Flikker het er maar uit. scheld elkaar ff de huid vol, zeg EXACT WAT je WAAROM dwars zit. Hij een uurtje kankeren, Jij een uurtje kankeren. Wel je mond houden als het zijn beurt is, alleen maar luisteren he! das misschien nog wel het moeilijkste.
Probeer na zo'n uurtje nu maar es samen te vatten wat je nu eigelijk gehoord hebt. Ook niet eenvoudig kan ik je beloven.
Doe dan voor de verandering eens ff een uurtje elkaar vertellen waarom je bij elkaar bent en laat die kids ff geen reden zijn. En hopuhthee, weer elkaar dan ff vertellen wat je nu gehoort hebt...
Je zult het misschein KLINKLARE KOLDER vinden, maar het werkt wel! en na dat gewouwehoer, ga je gewoon alleen terug naar je hotel, je eet in je uppie, in een leuk tentje, whatever, maar gewoon ff zonder de ander nadenken wat er gezegt is...
Als je dit echt serieus en oprecht doet mwah, zou ik er wel een krat bier op durven te zettenTrek je dan alsnog de stekker eruit... ach, ook niet erg, waar moet die krat heen ?
maar dan neem je je beslissing iig met de wetenschap dat je naar elkaar hebt geluisterd en niet elkaars zinnen hebt ingevuld.
Tering, ik wilde maar een kleine opmerking maken
Heb je echt geen idee? of weet je het al wel,maar weet nog niemand dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:11 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Tsjiaaa, geen idee,...op deze manier kunnen we ook niet met elkaar praten als hij daar is en ik hier, maar t heeft al wel even goed gedaan dat hij gewoon even een paar dagen pleite was en ik even rust had zodat ik nu weer met een afgekoeld hoofd met hem kan praten..
Nee heb echt geen idee, maar denk niet dat het verder veel nut heeft als hij nog veel langer daar blijft.....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb je echt geen idee? of weet je het al wel,maar weet nog niemand dat?
Hij woont toch bij zijn ouders?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet de eerste zijn die daar zou intrappen, daar heb je gelijk in.
En hoe ik dat zo zeker weet, is omdat als hij niet op zijn werk is, hij nu altijd thuis is, en ja , ik weet ook zeker dat hij op zijn werk is, hij mailt me vaak op een dag met zijn werkmail (hij kan alleen inloggen op zijn werk met die mail) en hij belt me regelatig met het nummer van zijn werk.
gelukkig, dan heb ik iig niet voor jan doedel zitten tikken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:14 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Jeetje wat een verhaal maar tenminste een serieuze reactie!! En ik denk dat we dit ook echt gaan doen, dat van het hotel enz.dan ben je ook even in een andere omgeving en inderdaad, stel dat het uiteindelijk nog niet goed komt hebben we in ieder geval fatsoenlijk met elkaar gepraat.
Thanks voor je reactie en je tips
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders, de meeste schoolverlaters zijn kinderen van alleenstaande moeders. Vrouwen zijn ongeschikt om kinderen op te voeden, het probleem met vrouwen is namelijk dat ze niet luisteren en een man nodig hebben die hun dat duidelijk maakt. Wat dat betreft zijn mannen beter dan vrouwen, omdat mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren.
Hillary Clinton schreef een boek genaamd “It takes a Village to Raise a Child”, of iets in die trant. Het was iig niet belangrijk genoeg om te onthouden. Maar het punt is dat vrouwen een kind niet alleen kunnen opvoeden. Ze hebben hulp nodig, en nog belangrijker: Ze hebben mannen nodig bij het opvoeden.
Vrouwen zijn slecht in het opvoeden van kinderen. Mannen kunnen kinderen opvoeden, een fulltime baan hebben, hobbies hebben zoals drinken met vrienden en naar de sportschool gaan en nog genoeg tijd hebben om met vrouwen te flirten. De reden? Omdat we mannen zijn. We zijn betere opvoeders en als het er op aan komt zijn we net een inktvis aan de speed: We hebben overal een vinger in de spreekwoordelijke pap.
Voorbeeld van kinderen uit single moeder opvoedingen?
Hitler werd in zijn tienerjaren opgevoed door zijn moeder na de dood van zijn vader.
Charles Manson heeft zijn vader nooit gekend.
Zoals bekend heeft Lynn Spears de grootste vinger in de pap gehad van de opvoeding van Britney Spears en die andere huppelkut van een dochter, we zien ook hier de vernietigende effecten door de opvoeding van een vrouw.
[ afbeelding ]
Zo, even veranderd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders, allochtonen, de meeste schoolverlaters zijn kinderen van alleenstaande moeders. allochtonen. Vrouwen zijn ongeschikt om kinderen op te voeden, het probleem met vrouwen is namelijk dat ze niet luisteren en een man nodig hebben die hun dat duidelijk maakt. Wat dat betreft zijn mannen beter dan vrouwen, omdat mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren.
Hillary Clinton schreef een boek genaamd “It takes a Village to Raise a Child”, of iets in die trant. Het was iig niet belangrijk genoeg om te onthouden. Maar het punt is dat vrouwen een kind niet alleen kunnen opvoeden. Ze hebben hulp nodig, en nog belangrijker: Ze hebben mannen nodig bij het opvoeden.
Vrouwen zijn slecht in het opvoeden van kinderen. Mannen kunnen kinderen opvoeden, een fulltime baan hebben, hobbies hebben zoals drinken met vrienden en naar de sportschool gaan en nog genoeg tijd hebben om met vrouwen te flirten. De reden? Omdat we mannen zijn. We zijn betere opvoeders en als het er op aan komt zijn we net een inktvis aan de speed: We hebben overal een vinger in de spreekwoordelijke pap.
Voorbeeld van kinderen uit single moeder opvoedingen?
Hitler werd in zijn tienerjaren opgevoed door zijn moeder na de dood van zijn vader.
Charles Manson heeft zijn vader nooit gekend.
Zoals bekend heeft Lynn Spears de grootste vinger in de pap gehad van de opvoeding van Britney Spears en die andere huppelkut van een dochter, we zien ook hier de vernietigende effecten door de opvoeding van een vrouw.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:53 schreef cmck het volgende:
[..]
Zo, even veranderd.![]()
Lees ik hier de frustratie van een jongen die zelf eens belazerd is door zijn vriendin?![]()
Leg me dan eens uit waarom de moeder bij een scheiding altijd de voogdij over de kinderen krijgt. (Tenzij feitelijk is bewezen dat zij een slechte moeder is doordat ze haar kinderen mishandelt, verslaafd is e.d)
Ik ben trouwens ook opgevoed door mijn moeder. En raad eens, ik heb HBO-gediplomeerd, heb een eigen huis, een vaste baan bij een van grootste IT-detacheringsbedrijven ter wereld, (en ik ben trouwens nog maar 24 maar dat terijde), een hoop normen en waarden waar ik me ook streng aan houd en een doel in mijn leven.
En ik weet zeker dat er honderden andere mensen zijn ook kunnen zeggen dat ze het goed voor mekaar hebben ondanks dat ze gescheiden ouders hebben.
De basis van de opvoeding van een kind zit tussen de 0 en de 4 jaar. Als je dat niet doorhebt en je voedt in die periode je kind niet goed op is je kind verpest. TS weet dit, want doordat ze haar vriend het huis uit heeft gezet maar papa af en toe wel laat langskomen merken die kinderen het minst van de onstabiele gezissituatie.
Ik denk trouwens ook dat TS best haar kinderen alleen op kan voeden. Ze komt bij mij vrij zelfstandig en stabiel over en ze denkt goed na over wat ze doet.
Je projecteert je eigen discriminatie op anderen vrind. Heb medelijden met jouw vrouw/vriendin. Echt waar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:01 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ondanks je HBO diploma ben je vrij racistisch, niet echt een teken van intelligentie. Misschien toch iets te veel vrouw meegekregen tijdens je opvoeding.
Vrouwen staan in de rij om mannen als mij te daten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:10 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Je projecteert je eigen discriminatie op anderen vrind. Heb medelijden met jouw vrouw/vriendin. Echt waar.
vast. tot je je mond opendoet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vrouwen staan in de rij om mannen als mij te daten.
Als je wat vaker naar de sportschool zou gaan, zou je weten hoe het is om met mannen als mij te daten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:13 schreef simmu het volgende:
[..]
vast. tot je je mond opendoet.
ah well: kerels als jij maken meestal hun eigen profetie waar en eindigen idd met een draak van een wijf als ze er al blijvend eentje te pakken krijgen
ik date niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:15 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als je wat vaker naar de sportschool zou gaan, zou je weten hoe het is om met mannen als mij te daten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |