Dion Graus, echt, in hemelsnaam, hoe is die gast in de politiek verzeild geraakt. Ik zou hem eerder zien als accountmanager bij de keukengroothandel, of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:36 schreef Nautilus_ het volgende:
Ik wilde het Born under a bad sign noemen en een plaatje van Dion Graus gebruiken, maar dat leek me zo flauw. Uithuilen doe je in Groenland, niet bij Pauw & Witteman had ook gekund (met plaatje van Vogelaar!), maar die schoot me pas te binnen toen ik dit al geopend had.
Zo'n kermisbaasje, achter het loket van de rups.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dion Graus, echt, in hemelsnaam, hoe is die gast in de politiek verzeild geraakt. Ik zou hem eerder zien als accountmanager bij de keukengroothandel, of iets dergelijks.
Tjoep tjoep tjoep tjoep! Drrieeeee ritten voor de prijs van twee. Ik heb tenslotte geen Alzheimer!1!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:52 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Zo'n kermisbaasje, achter het loket van de rups.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dion Graus, echt, in hemelsnaam, hoe is die gast in de politiek verzeild geraakt. Ik zou hem eerder zien als accountmanager bij de keukengroothandel, of iets dergelijks.
Hij weet tenminste nog waar die het over heeft. Daar heb ik Dion Graus nog niet op kunnen betrappen.quote:
...en ook al doet mijn lever zeer, en zijn mijn longen zwart van teer, het is okeeeheee. Doe mij er nog maar tweequote:
Zo denk ik ook over die Hero Brinkman. Hij lijkt precies op degene die mij mijn auto heeft verkocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat waren de gebreken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over die Hero Brinkman. Hij lijkt precies op degene die mij mijn auto heeft verkocht.
Waar kom je zo op enen vandaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |