Dion Graus, echt, in hemelsnaam, hoe is die gast in de politiek verzeild geraakt. Ik zou hem eerder zien als accountmanager bij de keukengroothandel, of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:36 schreef Nautilus_ het volgende:
Ik wilde het Born under a bad sign noemen en een plaatje van Dion Graus gebruiken, maar dat leek me zo flauw. Uithuilen doe je in Groenland, niet bij Pauw & Witteman had ook gekund (met plaatje van Vogelaar!), maar die schoot me pas te binnen toen ik dit al geopend had.
Zo'n kermisbaasje, achter het loket van de rups.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dion Graus, echt, in hemelsnaam, hoe is die gast in de politiek verzeild geraakt. Ik zou hem eerder zien als accountmanager bij de keukengroothandel, of iets dergelijks.
Tjoep tjoep tjoep tjoep! Drrieeeee ritten voor de prijs van twee. Ik heb tenslotte geen Alzheimer!1!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:52 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Zo'n kermisbaasje, achter het loket van de rups.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dion Graus, echt, in hemelsnaam, hoe is die gast in de politiek verzeild geraakt. Ik zou hem eerder zien als accountmanager bij de keukengroothandel, of iets dergelijks.
Hij weet tenminste nog waar die het over heeft. Daar heb ik Dion Graus nog niet op kunnen betrappen.quote:
...en ook al doet mijn lever zeer, en zijn mijn longen zwart van teer, het is okeeeheee. Doe mij er nog maar tweequote:
Zo denk ik ook over die Hero Brinkman. Hij lijkt precies op degene die mij mijn auto heeft verkocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat waren de gebreken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over die Hero Brinkman. Hij lijkt precies op degene die mij mijn auto heeft verkocht.
Waar kom je zo op enen vandaan?quote:
Laat naar bed gaan helptquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb een biologische wekker die in het weekend niet is af te zetten
Dan moet ik wel heel laat naar bed gaan, zeg maar 5 uur ofzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat naar bed gaan helpt. Al merk ik dat het bij mij ook lastiger wordt om uit te slapen, als je teveel in een werkritme komt
Ik lag er tegen een uurtje of 4 in en was tegen 10 uur wakker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat naar bed gaan helpt. Al merk ik dat het bij mij ook lastiger wordt om uit te slapen, als je teveel in een werkritme komt
Dat is een uitstekend idee, ik slinger het koffiezetapparaat even aan.quote:
Als ik niet op tijd koffie drink krijg ik zonder uitzondering hoofdpijn....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:58 schreef Autodidact het volgende:
Eerst dronk ik in het weekend bijna nooit koffie, maar het arbeidsleven maakt je afhankelijk. Alsof het een doordeweekse dag is staat het apparaat aan voor de eerste gaap.
Ik ben De Wederkerer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar kom je zo op enen vandaan?
http://www.nrc.nl/binnenl(...)eshop_is_bendeleiderquote:‘Houder grote coffeeshop is bendeleider’
Terneuzen, 14 maart. Eigenaren van grote coffeeshops geven volgens het Openbaar Ministerie per definitie leiding aan een criminele organisatie. Dit valt af te leiden uit de aanklacht tegen coffeeshop Checkpoint in Terneuzen.
Doordat de coffeeshop grote hoeveelheden softdrugs nodig had, stimuleerde eigenaar Meddy Willemsen de illegale wietteelt, zo redeneert het Openbaar Ministerie (OM) volgens ingewijden. Om die reden wordt hij verdacht van het „leiden van een criminele organisatie”, zoals in het strafdossier staat. Een woordvoerder van het OM wil niet vooruitlopen op de strafzaak.
Een tijdbom.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb een biologische wekker die in het weekend niet is af te zetten
quote:
Teevenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Fred Teeven bij het OM?
[..]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)eshop_is_bendeleider
Wat kan die jongen ouwehoeren, zeg.quote:Ik ben een atheist wat betreft een eventuele religieuze god maar denk wel dat bijvoorbeeld reïncarnatie kan bestaan, misschien zelfs met het oog op een efficïent universum dat het evolutionair voordelig zou zijn om zoiets te hebben, in dat geval zijn mensen nog niet uitgeëvolueerd omdat we niet de herinnering hebben van vorige levens maar het kan wel zo zijn dat we nu al bepaalde inherente meningen hebben warvan we niet weten waarom we die hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |