En je petje half op je kop liggend.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:40 schreef Pompiedompie het volgende:
Supertje friet + frikandel speciaal + blikje bavaria in de OV![]()
Het liefst met Ali B op m'n mobiel en m'n voeten op de bank.
Terwijl ik sissende geluiden maken naar minderjarige meisjes aan de andere kant van de coupé.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik eet wel eens een snoepje in de trein.
Ksst, heul wel. Bigmacquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS kan zich geen fastfood veroorloven
Neen. Daar zat ik niet in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
Lollerpwn ts zaten wij net in dezelfde trein nabij Utrecht CS.
Daar zat ook zo'n klojo de meest ranzige broodjes naar binnen te werken in de 2e klas coupé.
Maar smerig was het gok ik.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Stichting Regenboog in de trein is ook geen pretje hoor
Jij weet niet wie KIP is, anders zou je er maar al te graag mee in de trein/metro zitten....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:56 schreef msnk het volgende:
Langs Bijlmer station moeten (of erheen), het zal je maar gebeuren.
Heb je allemaal van die negers met saté fricandeaus. Stinkt als de pest.
Of met KIP in de metro
Dat is dus dom, want in de trein doe je toch geen ruk. En dan is vreten best lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ksst, heul wel. Bigmacmaar dat eet ik op vóórdat ik de trein in ga
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wie KIP is, anders zou je er maar al te graag mee in de trein/metro zitten....
Ik gebruik het als wapen tegen patatluchtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef Mendeljev het volgende:
Mensen die fruit pellen/schillen in de trein vind ik soms irritanter. Dat geeft ook zo'n walm die veel te gezond ruikt!
Smerig wijf, jwz.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wie KIP is, anders zou je er maar al te graag mee in de trein/metro zitten....
Die geur van die smullers zooi, mijn godquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:50 schreef ThomP het volgende:
Wat ik vaak irritant vind is mensen met patat, dat geeft een geur zeg.
Inderdaad, de joggingbroekenbende van het CIOS.. staat in de top 5 van meest irritante medereizigersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd die fucking CIOS (sportopleiding) mensen die de trein binnen kwamen met hun bak friet![]()
![]()
![]()
Lig er nu nog wakker van![]()
![]()
Grappig dat het zo'n bekend fenomeen is, ik ken ze ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Inderdaad, de joggingbroekenbende van het CIOS.. staat in de top 5 van meest irritante medereizigers![]()
![]()
Trein van 18 uur op leiden, IC naar r'dam? Beetje achterin?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:10 schreef destrovel het volgende:
Ik had in de trein naar leiden dus een of ander chinees vrouwtje (zo'n bejaarde) die met een tas vol chinees aan komt zetten en dat gaat opvreten. Maar delen, ho maar!
Nee, gelukkig heb jij het gedaan loller!!!1!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:52 schreef Adidah het volgende:
Is deze opmerking al gemaakt? TS gaat met OV.
Dat jah, the horrorrquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:09 schreef Ccake het volgende:
Vind het opzich niet zo erg, zolang het geen rijstwafels zijn, die lucht
Daar erger ik me dus meer aan nog dan frietlucht in de treinquote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Weetje wat lachen is?
Een hele zak van die teringherrie kraak kreukel chips in de stilte coupe gaan zitten, en fink opvallend gaan zitten kanen.
Klagen over koffie of de vroege morgen slaat nergens opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:01 schreef Smart_ass het volgende:
Beter dat dan koffie op de vroege morgen.
En dan vind je het gek dat je in de trein weer honger hebt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ksst, heul wel. Bigmacmaar dat eet ik op vóórdat ik de trein in ga
In Amsterdam kan het.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:56 schreef msnk het volgende:
Langs Bijlmer station moeten (of erheen), het zal je maar gebeuren.
Heb je allemaal van die negers met saté fricandeaus. Stinkt als de pest.
Of met KIP in de metro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |