Doei!quote:
Moet jij niet in de trein naar Ede zitten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
a7x.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef IQM het volgende:
[..]
rT, ja. Deze is voor Bt. Niet dat die nu meeleest, want die is druk bezig met school.
Precies ja. Ik heb liever dat jullie mij behandelen als een apart persoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef IQM het volgende:
[..]
rT, ja. Deze is voor Bt. Niet dat die nu meeleest, want die is druk bezig met school.
Wat ben jij een apart persoon!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Precies ja. Ik heb liever dat jullie mij behandelen als een apart persoon.
Ze chanteerde me, ik kon geen weerstand bieden.quote:
Ik heb liever dat jij praat in de meervoudsvorm.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Precies ja. Ik heb liever dat jullie mij behandelen als een apart persoon.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Van Krentenbolliaanse schoonheid, Bobby.[ afbeelding ]
quote:
zegt:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze chanteerde me, ik kon geen weerstand bieden.
Ja dat, en het syndroom van Down gok ik zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heeft flinke meloenen.
[/Krentenbol.]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef reetTaking het volgende:
[..]
zegt:
Je had de lapo, zomg![]()
![]()
Fas zegt:
ik heb de lapo
(R) zegt:
Naamtopic naamtopic
Fas. zegt:
oke
(R) zegt:
Hahaha je doet het ook nog echt?
Fas. zegt:
tuurlijk
Ik word er zelf een beetje down van.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:11 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Ja dat, en het syndroom van Down gok ik zo.
Ach, kom, alsof jij nooit met een mes en een meloen in bad gaat liggen om stukjes in je mond en je slipje te stoppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:11 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Ja dat, en het syndroom van Down gok ik zo.
Allemaal leugens!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef reetTaking het volgende:
[..]
zegt:
Je had de lapo, zomg![]()
![]()
Fas zegt:
ik heb de lapo
(R) zegt:
Naamtopic naamtopic
Fas. zegt:
oke
(R) zegt:
Hahaha je doet het ook nog echt?
Fas. zegt:
tuurlijk
Oké oké, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, kom, alsof jij nooit met een mes en een meloen in bad gaat liggen om stukjes in je mond en je slipje te stoppen.
...quote:
quote:
Sorry, je kwam net te laat binnen lopen.quote:
Oh Boudewijn, ik zag het eerst niet.quote:
Is niet erg, niet iedereen heeft een goede muzieksmaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh Boudewijn, ik zag het eerst niet.![]()
Niet my cup of tea.
Jij zou de foto's toch maken?quote:
En de nieuwe sleutels krijg je niet.quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Hey pipo's, ik ga weekend houden. De groeten en fijn weekend.
Nou dan! Kan ik de foto's dus niet maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef reetTaking het volgende:
[..]
En de nieuwe sleutels krijg je niet.
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Fok! is je weekend toch..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Achja, Mandy heeft het rare idee in dr hoofd gekregen dat ze per se een smaakvol naakt fotoreportage van mij wil makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou dan! Kan ik de foto's dus niet maken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Achja, Mandy heeft het rare idee in dr hoofd gekregen dat ze per se een smaakvol naakt fotoreportage van mij wil makenen van dr vriendje. A-ha.
Succes met je werkstukquote:
Dagdag!quote:
Nee, in het weekend ben ik ook vrij van FOK!quote:
Dag Ie Ku Emquote:
Hmmm, dat ik vermoed dat Take Me Out de nieuwe klaagrage wordt.quote:
Niet boeiend genoeg. Try again.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hmmm, dat ik vermoed dat Take Me Out de nieuwe klaagrage wordt.
ze zijn allemaal tofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
Ik heb alleen de vierde(?) aflevering gezien.Met die WoW-gast en die falende sportschoolbezoeker.
We zullen zienquote:
Nee!quote:
Nee, nog een keer raden.quote:
Zij is meestal echtquote:
Miley + Katy =quote:
Mileyquote:
Jij haalt je nummers van Kazaa?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef reetTaking het volgende:
www.MzHipHop.com – Craig David - Insomnia (1st single) ( 2oo8 ) [ www.MzHipHop.com ] 8 minutes ago
www.MzHipHop.com – Craig David - Insomnia (1st single) ( 2oo8 ) [ www.MzHipHop.com ]
Hoe pauper staat dit! Maar snel de titel aangepast.
Mijn tekst, wat doe je?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:43 schreef reetTaking het volgende:
Katy Perry is alles wat ik wil zijn en meer dan dat
Doe in het vervolg gewoon zo:quote:
Dat gaat dan weer te fur.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:43 schreef reetTaking het volgende:
Katy Perry is alles wat ik wil zijn en meer dan dat
En wat is er mis met mijn manier? Ik verbeterde mijzelf heur.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe in het vervolg gewoon zo:
[ afbeelding ]
Ja, ze ziet er vaak prachtig uit, maar toch vind ik haar een kuthoer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zij is meestal echtmaar soms ook weer van
Neequote:
Je deed een linkje en dan moet iedereen drukken ensoowquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:45 schreef leetzors het volgende:
[..]
En wat is er mis met mijn manier? Ik verbeterde mijzelf heur.
Juicyhil got pwned in FB.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je je daar zo vreselijk door geraakt voelt moet je je misschien eens af gaan vragen of je niet daadwerkelijk homo bent lijkt me.
Meen je niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:46 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Neevan één of andere gare downloadsite.
Ik snap ik snap. Maar daarna deed ik heul wel [img] [/img]quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je deed een linkje en dan moet iedereen drukken ensoow
Toen 'ie nog cabaretier was.quote:
OMG!!quote:omg!! wij zitten hier met zijn 2e achter de computer!! en raad eens hoe wij heeten?
ruben en nathan
Sukkelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eens. Namen die eindigen op een y zijn echt
Jij bent de meester der Meestersquote:
Ben je homo ofzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
TOEVALLIG MENG IK ZIT HIER MET EEN KOE EN IK BEN EEN STIER HIIHIHIH!!!!!!11!!!1quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:48 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Jij bent de meester der Meestersde reïncarnatie van al dat goed is
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:48 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Jij bent de meester der Meestersde reïncarnatie van al dat goed is
Ik kreeg een linkjequote:
Eens. Tokkievolk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat word fappen dus.quote:
Ik ken iemand die heet Elky.quote:
Hey, niet eens iemand die "Rapquote:
Hihi fopje, zo noem je een half tamme kokosnoot nog niet.quote:
Jaja, Pascallequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hihi fopje, zo noem je een half tamme kokosnoot nog niet.
Heb je ook tamme dan? Wat kun je dermee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hihi fopje, zo noem je een half tamme kokosnoot nog niet.
quote:
Daar is ze echt leuk.quote:
Wat steekt er uit hun mond?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:57 schreef leetzors het volgende:
Ik denk, laat ik zoeken naar bert en ernie: banaan in je oor.
Krijg ik dit....
[ afbeelding ]
Kaste 1: Lakituquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:58 schreef Emimich het volgende:
Het enige wat vernederender is dan laag in de kaste staan, is er überhaupt niet in staan.
Je bent de wedergeboorte van al het groots dat de aarde gekend heeft, jouw talent, inzicht en fysiek overtreffen het goddelijke. Je doet de grond trillen door gewichtloos te bewegen, het licht in jou beneemt de adem, snijdt de tong af, bespeelt de stembanden en maakt ons sprakeloos.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets uitbreiden en dan kan ík 'm in m'n sig zetten.
Juist ja, een tong!quote:
Bert z'n tong is langer dan Ernie's penis.quote:
Beste Lakitu, net als BT lijdt ik aan youtube-kanker en kan ik er helaas geen liedjes beluisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef Lakitu het volgende:
Trouwens rT, aangezien jij zo van Katy houdt, klinkt dat wijf in het refrein van het volgende liedje niet ongelooflijk veel op haar? Of ligt dat aan mij.![]()
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:01 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Beste Lakitu, net als BT lijdt ik aan youtube-kanker en kan ik er helaas geen liedjes beluisteren.
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFFFUUUUUUU![]()
Heb je dat nou serieus na al die maanden nog steeds niet opgelost?
Lunch ze!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:02 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Nee! Muwhahahahahahahahhaahahhahahhahahahahahaha.
En nu ga ik eten
Maak ook zoiets voor mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:59 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Je bent de wedergeboorte van al het groots dat de aarde gekend heeft, jouw talent, inzicht en fysiek overtreffen het goddelijke. Je doet de grond trillen door gewichtloos te bewegen, het licht in jou beneemt de adem, snijdt de tong af, bespeelt de stembanden en maakt ons sprakeloos.
De grootheid van jouw woorden en daden verzwakt ons, laat ons smachten naar meer, stroompjes van letters die zinnen vormen. Zinnen die ons zullen maken tot wie wij willen zijn.
Hier:quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier:
Fascination. Ik ken je niet, maar je username doet me denken aan een kutliedje.
EINDE
Wauw, prachtig.quote:
Hup, in je sig.quote:
Fasci houdt alleen van lofzangen als er melding wordt gemaakt van 3 hele Russische legers die over haar heen zijn gegaan. Of iets in die contreien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:11 schreef Lakitu het volgende:
Hup, in je sig.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:59 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Je bent de wedergeboorte van al het groots dat de aarde gekend heeft, jouw talent, inzicht en fysiek overtreffen het goddelijke. Je doet de grond trillen door gewichtloos te bewegen, het licht in jou beneemt de adem, snijdt de tong af, bespeelt de stembanden en maakt ons sprakeloos.
De grootheid van jouw woorden en daden verzwakt ons, laat ons smachten naar meer, stroompjes van letters die zinnen vormen. Zinnen die ons zullen maken tot wie wij willen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er, waar ben je?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doei!
[..]
Moet jij niet in de trein naar Ede zitten?
[..]
Jij bent ook een schatjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef IQM het volgende:
Ik ga ervandoor.
Dag schatjes, sletjes en sukkels! (Je mag zelf bedenken wie ik met wat bedoel)
Not bad.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Fasci houdt alleen van lofzangen als er melding wordt gemaakt van 3 hele Russische legers die over haar heen zijn gegaan. Of iets in die contreien.
BT is hier niet eens?!quote:
Deze was al toepasbaar op elk willekeurig persoonquote:
Niet zo haatdragend he.quote:
Incl jong chickiequote:
JULLIE HOREN HETquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:49 schreef Danny het volgende:
GoeRoe86
mag dit weekend gaan bedenken dat modbashen gewenst is.
Zie je ondertitel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:29 schreef Paul het volgende:
Hoezo dat dan?
Bedankt voor het compliment btw
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef bloodysunday het volgende:
I can't believe the news today
I can't close my eyes and make it go away
How long, how long must we sing this song?
How long, how long?
'Cos tonight
We can be as one, tonight
Broken bottles under children's feet
Bodies strewn across the dead-end street
But I won't heed the battle call
It puts my back up, puts my back up against the wall
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
Oh, let's go
And the battle's just begun
There's many lost, but tell me who has won?
The trenches dug within our hearts
And mothers, children, brothers, sisters
Torn apart
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
How long, how long?
'Cos tonight
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
Wipe the tears from your eyes
Wipe your tears away
I'll wipe your tears away
I'll wipe your bloodshot eyes
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
And it's true we are immune
When fact is fiction and TV reality.
And today the millions cry
We eat and drink while tomorrow they die.
The real battle just begun
To claim the victory Jesus won
On...
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday..
Hij is een blije christenquote:
De zin lijkt me taalkundig correct, maar helemaal lekker loopt hij nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:59 schreef reetTaking het volgende:
Sloeg in 2007 de paniek bij de beleggers al toe, bij mensen zonder aandelen liet het nog bijna twee jaar op zich wachten.
Is dit een correcte zin? Ik kom er maar niet uit
Exactly.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
De zin lijkt me taalkundig correct, maar helemaal lekker loopt hij niet
Nee precies, iemand een suggestie voor hoe 'ie beter kan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
De zin lijkt me taalkundig correct, maar helemaal lekker loopt hij niet
Heuy, die speelde ik net op den gitaar!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef bloodysunday het volgende:
I can't believe the news today
I can't close my eyes and make it go away
How long, how long?
'Cos tonight
Broken bottles under children's feet
Bodies strewn across the dead-end street
But I won't heed the battle call
It puts my back up, puts my back up against the wall
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
Oh, let's go
And the battle's just begun
There's many lost, but tell me who has won?
The trenches dug within our hearts
And mothers, children, brothers, sisters
Torn apart
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
How long, how long?
'Cos tonight
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
Wipe the tears from your eyes
Wipe your tears away
I'll wipe your bloodshot eyes
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday
And it's true we are immune
When fact is fiction and TV reality.
And today the millions cry
We eat and drink while tomorrow they die.
The real battle just begun
To claim the victory Jesus won
On...
Sunday, bloody Sunday
Sunday, bloody Sunday..
Heb je nu een nieuw slachtoffer gevonden om pics van in de SC te plempenquote:
vetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy, die speelde ik net op den gitaar!
"Sloeg in 2007 de paniek bij de beleggers al toe, bij mensen zonder aandelen liet het nog bijna twee jaar op zich wachten. "quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:07 schreef reetTaking het volgende:
Nee precies, iemand een suggestie voor hoe 'ie beter kan?
Lul niet, heb een uur op een koud station staan wachten.quote:
Als je het woord 'slachtoffer' in positieve context ziet, dan wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
Heb je nu een nieuw slachtoffer gevonden om pics van in de SC te plempen
Alvorens is een kutwoord, maar vooruitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
"Sloeg in 2007 de paniek bij de beleggers al toe, bij mensen zonder aandelen liet het nog bijna twee jaar op zich wachten. "
Ondanks dat de paniek bij de beleggers in 2007 al toe sloeg, duurde het nog bijna 2 jaar alvorens de gevolgen tot de mensen zonder aandelen doordrong.
(vrij vertaald)
Ik sta er nog, bij het fietsenrek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet, heb een uur op een koud station staan wachten.
Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je het woord 'slachtoffer' in positieve context ziet, dan wel.
Al snap ik je Pavlov-reactie wel als er aan je levensechte Realdoll getornd wordt.
Alvorens is een prachtig woord. Het heeft zo'n smerig elitaire klank, de welgestelde broer van voordat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef reetTaking het volgende:
Alvorens is een kutwoord, maar vooruit!
Ga maar weer naar huis dan, ik ga niet weer naar het station rijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sta er nog, bij het fietsenrek.
Ja, ik denk het wel maar het klinkt zo lelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:17 schreef reetTaking het volgende:
En is het niet, doordrongen?
Kltzk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga maar weer naar huis dan, ik ga niet weer naar het station rijden.
Daarom gebruik ik graag voordat, ik ben liever het verpauperde zusje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Alvorens is een prachtig woord. Het heeft zo'n smerig elitaire klank, de welgestelde broer van voordat.
Mag ik een klinker kopen?quote:
Nah, ik leg simpelweg de vinger op de zere plek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen hoor.Al zegt dat natuurlijk wel genoeg.
Je legt bij mij niks op een zere plek. Ik had het ook gezegd als het een foto van crane wasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik leg simpelweg de vinger op de zere plek.
Je mag je vinger ook wel ergens anders op leggen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat toont al aan wat voor een belachelijke opmerking het was.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
Je legt bij mij niks op een zere plek. Ik had het ook gezegd als het een foto van crane was
Haha kut, ik switch welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
reetveter en reetTaking in het topic, nu gaat het moeilijk worden.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef reetTaking het volgende:
Je mag je vinger ook wel ergens anders op leggen hoor![]()
[/IQM]
Je mag je vingers ook wel ergens anders op leggen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik was zo in de war door deze post.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je mag je vingers ook wel ergens anders op leggen hoor
[/IQM]
Ananas maakt mooie klonenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:26 schreef reetveter het volgende:
Nu hij er toch niet is, vinden jullie De_Ananas ook niet zo homo?
Mag ik geen belachelijke opmerkingen maken? 99% van jouw posthistorie bestaan uit belachelijke opmerkingenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat toont al aan wat voor een belachelijke opmerking het was.
Al hoef ik natuurlijk alleen maar naar je sign te kijken alvorens te concluderen dat er een hele grote kern van waarheid in mijn woorden zat.
quote:
Was er niet een kloon GersTurbine?quote:
Misschien kan je jezelf beter afvragen waarom je op FOK je tijd zit te verdoen door tijdenlang op tienermeisjes te geilen terwijl je vriendin in de Verenigde Staten een stuk leuker leven aan het leiden is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Mag ik geen belachelijke opmerkingen maken? 99% van jouw posthistorie bestaan uit belachelijke opmerkingen
En nee, er zit geen waarheid in je woorden, maar als jij dat graag wil denken omdat jij je daardoor beter voelt in je kansloze leventje, doe dat gerust.
Luiheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:27 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ananas maakt mooie klonenwaar ik dankbaar gebruik van maak.
Misschien moet jij eens leren dat niet alles op internet echt is en leren feit van fictie te scheiden. En FYI, mijn vriendin komt gewoon naar huis volgende maand, dus maak je niet druk. Maar lief dat je zo aan me denkt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:34 schreef DuKloon het volgende:
[..]
Misschien kan je jezelf beter afvragen waarom je op FOK je tijd zit te verdoen door tijdenlang op tienermeisjes te geilen terwijl je vriendin in de Verenigde Staten een stuk leuker leven aan het leiden is.
Vertoon dan minder kansloos gedrag t.o.v. jonge, naïeve meisjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:37 schreef BobbyB het volgende:
Misschien moet jij eens leren dat niet alles op internet echt is en leren feit van fictie te scheiden.
Nee je moet het gewoon niet zo serieus opvatten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:42 schreef DuKloon het volgende:
[..]
Vertoon dan minder kansloos gedrag t.o.v. jonge, naïeve meisjes.
Als ik niet lui was zou ik hier nu ook niet zitten. Dus ik ben al genoeg gestraft.quote:
Ik heb zowel IQM als jou bij Yvonne van Hertum aangemeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:45 schreef BobbyB het volgende:
Nee je moet het gewoon niet zo serieus opvatten.Als ik echt uit was op jonge naïeve meisjes had ik Alberto al achter me aan gehad en dat gun je niemand.
Waarom post je met een kloon eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:47 schreef DuKloon het volgende:
[..]
Ik heb zowel IQM als jou bij Yvonne van Hertum aangemeld.
Wolvendagen is 16 hoor, niets illegaals aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:47 schreef DuKloon het volgende:
[..]
Ik heb zowel IQM als jou bij Yvonne van Hertum aangemeld.
Nog steeds minderjarig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:48 schreef de_Breathwachter het volgende:
Wolvendagen is 16 hoor, niets illegaals aan!
Oh. Hier gaat het meestal over de opleidingen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:48 schreef DuKloon het volgende:
In de ONZ-SC hebben ze het nu over hun beroepen!
Boven de zestien mag je er op los neuken met wie je maar wil, dus wat is het puntquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:34 schreef DuKloon het volgende:
[..]
Misschien kan je jezelf beter afvragen waarom je op FOK je tijd zit te verdoen door tijdenlang op tienermeisjes te geilen terwijl je vriendin in de Verenigde Staten een stuk leuker leven aan het leiden is.
Bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef de_Breathwachter het volgende:
Boven de zestien mag je er op los neuken met wie je maar wil, dus wat is het punt?
"Jij rent niet bij mij weg, heb je dat gehoord, jij rent niet bij mij weg ! "quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dan heb ik nog liever Alberto achter me aan, ipv van die heks.
NEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef gers het volgende:
WTF in china kennen ze geen nasi das toch iets typisch sjinees
Is ze op 29 februari geboren dan?quote:
Ik zit op vrijdagavond op fok, terwijl ik ZH kon meetenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef gers het volgende:
WTF in china kennen ze geen nasi das toch iets typisch sjinees
Volgens de Nederlandse wet is seksueel verkeer van een volwassene verboden met een partner die jonger is dan zestien jaar. Ook is dit verboden met een prostitué (man) dan wel prostituee (vrouw) van zestien of zeventien. Volgens artikel 244 van het Wetboek van Strafrecht is het verrichten van seksuele handelingen met minderjarigen tot twaalf jaar oud waarbij het lichaam wordt binnengedrongen strafbaar met een strafmaat van maximaal twaalf jaar gevangenisstraf. In de zedenalmanak van het ministerie van justitie worden pedoseksuele handelingen geschaard onder het item seksueel geweld. De leeftijd is geobjectiveerd: "Ik wist niet dat het meisje maar vijftien was, ze zag eruit als achttien" wordt in principe niet als verweer gehonoreerd. Ook indien wederzijdse toestemming bestaat is dit in principe geen strafuitsluitingsgrond (in deze zaak betrof het overigens een veertigjarige met een meisje van twaalf). Bescherming van minderjarigen wordt van groter belang geacht.quote:
echt nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
NEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dan snap ik dat je hier bent ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit op vrijdagavond op fok, terwijl ik ZH kon meeten
gefeliciteerd met je overwinning trouwensquote:
quote:
Dat wilden ze toch omlaag gaan brengen, naar 14 ofzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:54 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse wet is seksueel verkeer van een volwassene verboden met een partner die jonger is dan zestien jaar. Ook is dit verboden met een prostitué (man) dan wel prostituee (vrouw) van zestien of zeventien. Volgens artikel 244 van het Wetboek van Strafrecht is het verrichten van seksuele handelingen met minderjarigen tot twaalf jaar oud waarbij het lichaam wordt binnengedrongen strafbaar met een strafmaat van maximaal twaalf jaar gevangenisstraf. In de zedenalmanak van het ministerie van justitie worden pedoseksuele handelingen geschaard onder het item seksueel geweld. De leeftijd is geobjectiveerd: "Ik wist niet dat het meisje maar vijftien was, ze zag eruit als achttien" wordt in principe niet als verweer gehonoreerd. Ook indien wederzijdse toestemming bestaat is dit in principe geen strafuitsluitingsgrond (in deze zaak betrof het overigens een veertigjarige met een meisje van twaalf). Bescherming van minderjarigen wordt van groter belang geacht.
Bron
kennen ze trouwens boven de rivieren frietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ga eens naar echte school, nu het nog kan.
Vast een idee van de pedo partijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat wilden ze toch omlaag gaan brengen, naar 14 ofzo
Chroomquote:
Wat dan?quote:
Wat ben jij kankerdom.quote:
Sowieso, maar ik geloof dat ie het wel een beetje speelt hier.quote:
Dat is niet aardig.quote:
Neuh, zo dom is 'ie wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik geloof dat ie het wel een beetje speelt hier.
Nee, vorige week in het nieuws. Omdat de jeugd tegenwoordig al veel vroeger met seks bezig is. Volgens mij kwam dat idee juist vanuit de rechterlijke macht zelfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast een idee van de pedo partijecht, op mijn 14e was ik echt niet bezig met seks.
Heeft ZH geen ban trouwens?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:02 schreef DuKloon het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het nog steeds verboden als het zonder toestemming is.
Gelukkig wel, anders is de spanning er ook meteen af.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:02 schreef DuKloon het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het nog steeds verboden als het zonder toestemming is.
Hij liep vast, al mn tabbladen vol pws info wegquote:
Wel met een dove, want zwijgen is toestemmen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:03 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]dat lijkt me niet meer dan logisch he.
Je mag ook geen seks hebben met een 40jarige vrouw zonder haar toestemming.
Dat is naatje, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:03 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Hij liep vast, al mn tabbladen vol pws info wegen hij herstelde zichzelf niet eens. De bitch.
Een bak lava is vooral erg heet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:05 schreef gers het volgende:
ik ben niet stom![]()
maar baklava is grieks toch
Jammer.quote:
Is Krentenbol. familie van je?quote:
Houdt die bak dat wel?quote:
Mweh ja, Grieks/Turks.. Overblijfsel uit het vroegere Ottomaanse rijk, de zwakke man van Europaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:05 schreef gers het volgende:
ik ben niet stom![]()
maar baklava is grieks toch
Ach hou opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is Krentenbol. familie van je?
Mooie UIquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:07 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Mweh ja, Grieks/Turks.. Overblijfsel uit het vroegere Ottomaanse rijk, de zwakke man van Europa!
Why?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach hou opje had er vanmiddag moeten zijn
Van die magnetron bakjes vast wel.quote:
quote:
Dankjequote:
We matchen wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:09 schreef de_Breathwachter het volgende:
Zal ik me laten testen op autisme?
Alleen maar van dat soort flauwe grapjesquote:
Het is toch gemaakt in Nederland voor de nederlandersquote:
Dat maakt veel goedquote:
Ik wil 10.000 euro.quote:
Correct. Die toko in Elburg, maakt het daar voor de klanten. Dus in Nederland voor de Nederlanders.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:10 schreef gers het volgende:
[..]
Het is toch gemaakt in Nederland voor de nederlanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |