Doei!quote:
Moet jij niet in de trein naar Ede zitten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
a7x.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef IQM het volgende:
[..]
rT, ja. Deze is voor Bt. Niet dat die nu meeleest, want die is druk bezig met school.
Precies ja. Ik heb liever dat jullie mij behandelen als een apart persoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef IQM het volgende:
[..]
rT, ja. Deze is voor Bt. Niet dat die nu meeleest, want die is druk bezig met school.
Wat ben jij een apart persoon!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Precies ja. Ik heb liever dat jullie mij behandelen als een apart persoon.
Ze chanteerde me, ik kon geen weerstand bieden.quote:
Ik heb liever dat jij praat in de meervoudsvorm.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Precies ja. Ik heb liever dat jullie mij behandelen als een apart persoon.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Van Krentenbolliaanse schoonheid, Bobby.[ afbeelding ]
quote:
zegt:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze chanteerde me, ik kon geen weerstand bieden.
Ja dat, en het syndroom van Down gok ik zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heeft flinke meloenen.
[/Krentenbol.]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef reetTaking het volgende:
[..]
zegt:
Je had de lapo, zomg![]()
![]()
Fas zegt:
ik heb de lapo
(R) zegt:
Naamtopic naamtopic
Fas. zegt:
oke
(R) zegt:
Hahaha je doet het ook nog echt?
Fas. zegt:
tuurlijk
Ik word er zelf een beetje down van.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:11 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Ja dat, en het syndroom van Down gok ik zo.
Ach, kom, alsof jij nooit met een mes en een meloen in bad gaat liggen om stukjes in je mond en je slipje te stoppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:11 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Ja dat, en het syndroom van Down gok ik zo.
Allemaal leugens!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef reetTaking het volgende:
[..]
zegt:
Je had de lapo, zomg![]()
![]()
Fas zegt:
ik heb de lapo
(R) zegt:
Naamtopic naamtopic
Fas. zegt:
oke
(R) zegt:
Hahaha je doet het ook nog echt?
Fas. zegt:
tuurlijk
Oké oké, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, kom, alsof jij nooit met een mes en een meloen in bad gaat liggen om stukjes in je mond en je slipje te stoppen.
...quote:
quote:
Sorry, je kwam net te laat binnen lopen.quote:
Oh Boudewijn, ik zag het eerst niet.quote:
Is niet erg, niet iedereen heeft een goede muzieksmaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh Boudewijn, ik zag het eerst niet.![]()
Niet my cup of tea.
Jij zou de foto's toch maken?quote:
En de nieuwe sleutels krijg je niet.quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Hey pipo's, ik ga weekend houden. De groeten en fijn weekend.
Nou dan! Kan ik de foto's dus niet maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef reetTaking het volgende:
[..]
En de nieuwe sleutels krijg je niet.
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Fok! is je weekend toch..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Achja, Mandy heeft het rare idee in dr hoofd gekregen dat ze per se een smaakvol naakt fotoreportage van mij wil makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou dan! Kan ik de foto's dus niet maken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Achja, Mandy heeft het rare idee in dr hoofd gekregen dat ze per se een smaakvol naakt fotoreportage van mij wil makenen van dr vriendje. A-ha.
Succes met je werkstukquote:
Dagdag!quote:
Nee, in het weekend ben ik ook vrij van FOK!quote:
Dag Ie Ku Emquote:
Hmmm, dat ik vermoed dat Take Me Out de nieuwe klaagrage wordt.quote:
Niet boeiend genoeg. Try again.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hmmm, dat ik vermoed dat Take Me Out de nieuwe klaagrage wordt.
ze zijn allemaal tofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
Ik heb alleen de vierde(?) aflevering gezien.Met die WoW-gast en die falende sportschoolbezoeker.
We zullen zienquote:
Nee!quote:
Nee, nog een keer raden.quote:
Zij is meestal echtquote:
Miley + Katy =quote:
Mileyquote:
Jij haalt je nummers van Kazaa?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef reetTaking het volgende:
www.MzHipHop.com – Craig David - Insomnia (1st single) ( 2oo8 ) [ www.MzHipHop.com ] 8 minutes ago
www.MzHipHop.com – Craig David - Insomnia (1st single) ( 2oo8 ) [ www.MzHipHop.com ]
Hoe pauper staat dit! Maar snel de titel aangepast.
Mijn tekst, wat doe je?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:43 schreef reetTaking het volgende:
Katy Perry is alles wat ik wil zijn en meer dan dat
Doe in het vervolg gewoon zo:quote:
Dat gaat dan weer te fur.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:43 schreef reetTaking het volgende:
Katy Perry is alles wat ik wil zijn en meer dan dat
En wat is er mis met mijn manier? Ik verbeterde mijzelf heur.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe in het vervolg gewoon zo:
[ afbeelding ]
Ja, ze ziet er vaak prachtig uit, maar toch vind ik haar een kuthoer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zij is meestal echtmaar soms ook weer van
Neequote:
Je deed een linkje en dan moet iedereen drukken ensoowquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:45 schreef leetzors het volgende:
[..]
En wat is er mis met mijn manier? Ik verbeterde mijzelf heur.
Juicyhil got pwned in FB.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je je daar zo vreselijk door geraakt voelt moet je je misschien eens af gaan vragen of je niet daadwerkelijk homo bent lijkt me.
Meen je niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:46 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Neevan één of andere gare downloadsite.
Ik snap ik snap. Maar daarna deed ik heul wel [img] [/img]quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je deed een linkje en dan moet iedereen drukken ensoow
Toen 'ie nog cabaretier was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |