en gisteren FB huilie gemaaktquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Goede club, ze hebben 5 - 2 gewonnen van 6saray![]()
Opa is wel huiliequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:43 schreef xminator het volgende:
1 - 1 is geen huillie maken![]()
8 - 0 daarentegen wel![]()
Osdorp de Akerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:44 schreef msnk het volgende:
Wanadoo -> Orange -> Online. Ooit gehaald van de toentertijd nieuwe 20mb lijn (voor goedkope prijzen) enn ooit echt problemen mee gehad.
Alleen zijn de nieuwsgroepen volgens mij behoorlijk dramatisch/non-excistant..
Welk wijk woon jij nou trifko..
zit je in mijn postgeschiedenisquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:48 schreef msnk het volgende:
Oh ja, had je al gezegd. Kut geheugen.
trifko mijn held op FOK!
Wat is dit len
weheheh..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:52 schreef msnk het volgende:
Nee, ik googlede op trifko om te zien waar je naam vandaan komt
( http://en.wikipedia.org/wiki/Trifko_Grabe%C5%BE ) ?
Maar vlak daaronder stond een topic over jou, en daarin weer een ander. Zodoende.
Ik vind pr0nfap lekkerder dan sex..
ze zijn allemaal aan het fappen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:18 schreef msnk het volgende:
Wat is het stil hier. Overal eigenlijk.
Last resort: KLB
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:55 schreef trifko het volgende:
[..]
ik had mij ziek gemeld op mijn werk..
Dan kan ik je misschien wel het een en ander aanraden. Moet ik natuurlijk wel weten welke subgenres je leuk vindtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Rock, Metal en Punk (vooral de eerste 2) komen voor in het lijstje van degelijke muziek. Daarbij natuurlijk ook Jazz en Blues niet vergeten
Miles Davis, Horace Silver.quote:
Oldskool Rock: Cream, The Doors, the Clash, Jimi Hendrix, Pink Floydquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan kan ik je misschien wel het een en ander aanraden. Moet ik natuurlijk wel weten welke subgenres je leuk vindt
omdat we gister twee verstandskiezen zijn verloren. Doe je mee met mij troosten?quote:
weheehhehe Goeroe ik wist het..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
omdat we gister twee verstandskiezen zijn verloren. Doe je mee met mij troosten?
The story is, he killed the whole family and never showed up sincequote:
ik ben nooit zo goed geweest in troosten, weet nooit wat ik moet zeggen? maarre nu is je gebit tenminste niet zo verrotquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
omdat we gister twee verstandskiezen zijn verloren. Doe je mee met mij troosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |