weleens gehoord van mobile internet..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:38 schreef admiraal_anaal het volgende:2 weken cancun geweest maar wel 24/7 op fok onzin kuttopics openen en posten
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:40 schreef trifko het volgende:
[..]
weleens gehoord van mobile internet..
Volgens mij had hij gewoon een ban van 2 wekenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:38 schreef admiraal_anaal het volgende:2 weken cancun geweest maar wel 24/7 op fok onzin kuttopics openen en posten
ik was wel in de ban van die tetten..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Volgens mij had hij gewoon een ban van 2 weken
wat dacht je van een proxy zodat het leek alsof ik hier wasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
hoax, kheb je ipadressen laten vergelijken en die zijn onveranderd
wromquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:46 schreef trifko het volgende:
[..]
wat dacht je van een proxy zodat het leek alsof ik hier was
ik had mij ziek gemeld op mijn werk..quote:
want jij had anders gereageerd als iemand tien minuten voor je stond te janken en de uitgang blokkeerde.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Serieus, ik heb veel kutklachten voorbij zien komen maar jij spant toch wel de kroon...wat een zielig figuur ben jij zeg!!!!
10 minuten is fokking BS en je kan ze ook aan de kant duwen na het 2 x aardig te hebben gevraagd....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:57 schreef trifko het volgende:
[..]
want jij had anders gereageerd als iemand tien minuten voor je stond te janken en de uitgang blokkeerde.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
10 minuten is fokking BS en je kan ze ook aan de kant duwen na het 2 x aardig te hebben gevraagd....
En die trien naar CS gaat elke 10 minuten....
En dat noem jij een subklacht?!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:01 schreef trifko het volgende:
[..]
![]()
want jij was er bij zeker .. het was de laatste trein.. dus ik moest op de volgende wachten die in de ochtend vertrok..
moet je vooral hier rond tetterenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:55 schreef trifko het volgende:
[..]
ik had mij ziek gemeld op mijn werk..
Hahahaha...ga nou gauw weg ventje, jij gaat mij vertellen dat wanneer jij rond 00.15 door de deuren wil lopen, jij 10 minuten op jankerts gaat wachten om er vervolgens achter te komen dat je de trein hebt gemist.....hahahaha......en via WTC met de metro verder vind je zeker eng, en 40 euro had je ook niet meer om een taxi te pakken....en nou moest je huilie-huilie de hele nacht op spl overnachten.....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:01 schreef trifko het volgende:
[..]
![]()
want jij was er bij zeker .. het was de laatste trein.. dus ik moest op de volgende wachten die in de ochtend vertrok..
Yeah thats right buddy.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahahaha...ga nou gauw weg ventje, jij gaat mij vertellen dat wanneer jij rond 00.15 door de deuren wil lopen, jij 10 minuten op jankerts gaat wachten om er vervolgens achter te komen dat je de trein hebt gemist.....hahahaha......en via WTC met de metro verder vind je zeker eng, en 40 euro had je ook niet meer om een taxi te pakken....en nou moest je huilie-huilie de hele nacht op spl overnachten.....
Jaja, alsof er niet op het hele uur een trein naar cs gaat (ja, ook 's nachts, dat heet een NACHTTREIN)
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bel mij anders de volgende keer, ik werk op spl en als ik nachtdienst heb mag je wel bij mij wachten hoor, ik heb koffie!!!!Maar dan moet je wel beloven niet meer te liegen ok????
quote:
alsof mensen ze zich wat aantrekken van een paar kleine kuthekjes.. daar springt zelfs een schaap over heen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan niet, want als je de bagage hal uitkomt staan de familieleden en andere opwachters achter een hek.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan niet, want als je de bagage hal uitkomt staan de familieleden en andere opwachters achter een hek.
Die keren dat ik aankom werkt dat inderdaad. Sterker nog, ik heb nog nooit meegemaakt dat het NIET werkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef trifko het volgende:
[..]
alsof mensen ze zich wat aantrekken van een paar kleine kuthekjes.. daar springt zelfs een schaap over heen.
Bob-bquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:39 schreef Bob-B het volgende:
Lol, TS is helemaal niet naar cancun geweest
Hoe weet jij dat Boob-Bquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:39 schreef Bob-B het volgende:
Lol, TS is helemaal niet naar cancun geweest
Alleen zijn topics maar?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:48 schreef Robijn1961 het volgende:
De topics van Triko zijn zelden (nooit?) te geloven.
Sex met je nichtje..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Weet ik niet, bij hem viel het me op
nope, is dat een gezochte pedobear ofzo..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:02 schreef J.Herrer het volgende:
Het gaat wel vaak over sexfantasieën als ik zo ff snel kijk
Heet je toevallig Roubos, trifko?
Gast.... er zijn ongeveer een miljard deuren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:37 schreef trifko het volgende:
Ik kom net van 2 weken vakantie Cancun aan op Schiphol, bagage enzo verzameld op naar de uitgang staan er opeens 2 van die chicks (opwachtenden) en een wat oudere vrouw (medepassagier) net buiten en precies voor de deur uitgang te janken, bagagetrolley die de deur blokkeert zodat ik er niet langs kan.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
Deze spant wel de kroon
Nichtje is zwanger van mij, niemand weet het, wat nu?
En dan paar dagen later fantaseren over zijn zogenaamde zwangere nichtje die hij wilt palen![]()
dat is een andere nichtje..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
Deze spant wel de kroon
Nichtje is zwanger van mij, niemand weet het, wat nu?
En dan paar dagen later fantaseren over zijn zogenaamde zwangere nichtje die hij wilt palen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |