Om een lang verhaal kort te houden:
5 maanden terug werd mijn huis compleet verbouwd/gerenoveerd, en omdat mijn oom, tante en haar dochter bij mijn huis in de buurt wonen kon ik 2 weken bij hun blijven logeren. Ik kon slapen in de kamer van mijn nichtje waar 2 bedden staan. Op een dag was niemand thuis, en ik had Massive Asses en Big Wet Tits gedownload, dus ik zo lekker filmpje kijken, fappen, en op het moment dat ik op het randje zat, hoorde ik de sleutel in de buitendeur. Ik schrok daarvan, plus die geilheid, deed mij klaarkomen (ik zat namelijk al op het randje van een orgasme). Dus in een fractie van een seconde, ik kijk zo om me heen, fucking shit, ik ben de zakdoekjes vergeten, dus ik knijp zo mijn penis dicht met mijn hand nog net voordat het zaad eruit spuit. Ik dacht ik moet het ergens kwijt, dus op de bureau van mijn nichtje stonden er verschillende flesjes voor huidverzorging en parfums enzo. Er stond ook zo een plastic fles (soort shampoofles) genaamd Lactacyd, dus ik pak die fles, doe de dop helemaal open en ik loos mijn zaad in dat fles en zet de dop er weer op.
Vervolgens ben ik de douche ingegaan en toen ik eruit kwam wilde ik het flesje pakken om het met het vuil weg te gooien. Maar helaas het flesje was niet op de plek waar ik hem had achtergelaten

.. Ik zo kijken waar mijn nichtje is en zij had die fles dus in haar handen en had het net gebruikt..

Voor de mensen die het niet snappen, ze had het in of op haar punani gesmeerd om die zure slootgeur te verbloesemen. Ik dus

. Vervolgens een maand terug, mijn nichtje steeds overgeven, haar buikje begint dikker te worden.. Haar ouders boos op haar, maar zij is nog maagd, heeft nog nooit geneukt, en is nu zwanger.. zwanger van mij (niemand die het weet behalve ik).
WTF moet ik doen? wachten tot de baby er is en kijken of het wel of niet op mij lijkt?

Als ik vertel wat er is gebeurt maakt mijn oom mij dood.
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...