quote:Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef trifko het volgende:
Mijn vriendin heeft het gisteren uitgemaakt, notabene op Valentijnsdag.Ik heb nog een lade vol met dildos, ze zijn van mij maar ik gebruik ze om de dames te plezieren.
Nu mijn vriendin bij mij weg is, staan die dingen daar gewoon, volkomen useless. Mijn vraag is waar kan je die dingen nog meer voor gebruiken behalve om eierenbeslag te kloppen voor het maken van pannenkoeken.
Maar hijs nog wel maagdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:11 schreef trifko het volgende:
Als ik in de spiegel kijk, lijk ik als twee druppels water op David Beckham.. Ik wil daar misbruik van maken, en zo veel mogelijk chicks bangen, maar ik ben nog maagd en chicks zien niet in dat ik op Beckham lijk. Dus de vraag: hoe moet ik mijn Beckham look a like uiterlijk marketen, zodat het reproductieproces op gang komt en ik ook daadwerkelijk chicks aan de lopende band nonstop ga bangen..
weg met die Onur, trifko is de man op FOK!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja dat is echt een held, ik zou willen dat ik zo cool was als trifko
sterrenbeeld?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Maar hijs nog wel maagd
Alberto, Maikuuul, Kees en Onur gingen hem voor, maar nu heeft Fok! eindelijk weer een nieuwe heldquote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weg met die Onur, trifko is de man op FOK!
je moest lachen hequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vermoed het want als je zo cool bent kan je nog nooit een vrouwelijk iets geneukt hebben
dat maakt hem niet minder held!!quote:
Ga je em ontmaagden?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij maakt ons vrouwen week met zijn topics
-knip-
nee ik ben helaas zijn type nietquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee ik ben helaas zijn type niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |