watskeburt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:39 schreef Yel het volgende:
[ afbeelding ]
Hey... Tis Fadime Sahin..
Anlayana.
wie zijn die mensen? Hamas aanhangers?quote:
Hoe oud ben jij? Je kent Fadime Sahin toch wel?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:50 schreef trifko het volgende:
[..]
wie zijn die mensen? Hamas aanhangers?
ik ken geen mensen met hoofddoeken, enlighten me.. ik meen het serieus..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:51 schreef Yel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Je kent Fadime Sahin toch wel?
Je liegt..... Je kijkt Turks nieuws of niet? Dit is wel iets van n paar jaar terug hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:52 schreef trifko het volgende:
[..]
ik ken geen mensen met hoofddoeken, enlighten me.. ik meen het serieus..
Niet gekeken. Wat is het geworden ?quote:
ik zweer het je ik heb geen schotel.. wie is nou dat wijf met die hoofddoek.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:55 schreef Yel het volgende:
[..]
Je liegt..... Je kijkt Turks nieuws of niet? Dit is wel iets van n paar jaar terug hoor
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Niet gekeken. Wat is het geworden ?
Het beste is m'n vrouwtje een beurt geven terwijl ik Fenerbahce kijk, maar vandaag helaas niet het geval.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:56 schreef trifko het volgende:
[..]
ja tuurlijk.. jij kijkt liever naar Fener dan dat je je vrouw een beurt geeft..
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het beste is m'n vrouwtje een beurt geven terwijl ik Fenerbahce kijk, maar vandaag helaas niet het geval.
Ja maar Ergenekon zit achter alles. De kredietcrisis, Bin Laden, niet verse groente.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:59 schreef Yel het volgende:
Fadime Sahin, de sl*t onder de moslims....
Imam/Hoca/Geleerde nakt meisje dat niet zijn vrouwtje is... Tijdens het bedrijven van de liefde komt er een camera ploeg binnen en worden die beelden heel Turkije in gejaagd.. Heel Turkije staat op zijn kop.. Rechtzaken, conflicten etc.
Nu wordt er gezegd dat dit geregeld is door Ergenekon, maar dat betwijfel ik.
Snap?
Is al bijna meer dan 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja maar Ergenekon zit achter alles. De kredietcrisis, Bin Laden, niet verse groente.
Vreemd dat ik dit nog nooit eerder heb gehoord, moet groot nieuws zijn geweest.
maar die Fadime Sahin is dat nou chick die door die Hoca werd geneukt..?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:59 schreef Yel het volgende:
Fadime Sahin, de sl*t onder de moslims....
Imam/Hoca/Geleerde nakt meisje dat niet zijn vrouwtje is... Tijdens het bedrijven van de liefde komt er een camera ploeg binnen en worden die beelden heel Turkije in gejaagd.. Heel Turkije staat op zijn kop.. Rechtzaken, conflicten etc.
Nu wordt er gezegd dat dit geregeld is door Ergenekon, maar dat betwijfel ik.
Snap?
Yeaaah...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:02 schreef trifko het volgende:
[..]
maar die Fadime Sahin is dat nou chick die door die Hoca werd geneukt..?
Meisjes met hoofddoeken zijn de grootste slettebakken.quote:
Nou... Ligt er aan..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:05 schreef trifko het volgende:
[..]
Meisjes met hoofddoeken zijn de grootste slettebakken.
nog meer sappige details graag..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:08 schreef Yel het volgende:
[..]
Nou... Ligt er aan..
Had ooit n vriendinnetje, dat was wel n gore slettebak.Had nog n vriendinnetje, die ging het huis uit met hoofddoek en verscheen op school zonder hoofddoek. Had nog n vriendinnetje, die liet er uitwonen in haar vriendins huis door haar vriendje.
Moet ik nog doorgaan.....
Datgene wat niet mag, is lekker, aantrekkelijk en zoet.. Dus die laten zich idd niet vaak van de nette kant zien.
Op hoeveel staat GS nu?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
In het GS topic kon je het anders niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |