Dude, luister.. De klappen die ik heb gehad, heeft niemand gehad.. Ik ben afgerost met alles dat je kan bedenken, tot bloedens aan toe door papa en mijn broers. Je slikt je tranen in, denkt fuck you en gaat door..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft evenveel moeite met mishandeling als anderen.
Bovendien is de ene mishandeling het andere niet. Ik heb ook slaag gehad als klein kind, toen mijn ouders nog bij elkaar waren. Maar toen ik zag hoe mijn oom mijn grote nicht (ik zei nicht ) afroste omdat ze bij haar vriendje was... Damn.
ama neden dayak yedin?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:37 schreef Yel het volgende:
[..]
Dude, luister.. De klappen die ik heb gehad, heeft niemand gehad.. Ik ben afgerost met alles dat je kan bedenken, tot bloedens aan toe door papa en mijn broers. Je slikt je tranen in, denkt fuck you en gaat door..
Tot je op n dag denkt, ach.. ze waren onwetend en wisten niet hoe ze met hun bijdehande dochter moesten omgaan. 1 dikke vette plus voor mijn ouders, ze hebben me altijd vrij gelaten. Uit respect voor hen heb ik heel veel dingen gelaten en goed gedaan.
Dit is niet raar. Bijna alle Turkse chickies krijgen klappen. Ama de mijne waren echt extreem en gewoon niet lief.
Dude.. Ik kom ook niet uit (wat ik ook heb gezegd) mijn nick heb ik ook maar bedacht op n dag dat er veel wind was. Kom op, we lullen allemaal wel wat hierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:36 schreef trifko het volgende:
BTW ik ben geen Adanali en ik kom ook niet uit Osdorp..
belangrijkste is dat je nu weet wat je ouders verkeerd hebben gedaan, en wat je later zelf aan je kinderen kan bijbrengen en hoe je hen moet opvoeden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:38 schreef Yel het volgende:
[..]
Dude.. Ik kom ook niet uit (wat ik ook heb gezegd) mijn nick heb ik ook maar bedacht op n dag dat er veel wind was. Kom op, we lullen allemaal wel wat hier![]()
dat ik verloofd ben klopt wel hoor. De rest n beetje, tot bullshit, tot echt waar.
Tis Fok man. Fok it.
Grote bek.. Heb n moeilijke pubertijd gehad. Ken je dat nummer, schijt aan de overheid.. Nou, dat was mijn pubertijd :p En dat konden ze niet hebben.quote:
abilerin yaslari kacquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:40 schreef Yel het volgende:
[..]
Grote bek.. Heb n moeilijke pubertijd gehad. Ken je dat nummer, schijt aan de overheid.. Nou, dat was mijn pubertijd :p En dat konden ze niet hebben.
Ik ben nasil desem..... Geen standaard Trse chick. Ik laat niet over me heen lopen, zeg wat ik wil zeggen, doe wat IK goed vind en dat was Not Done.. Ouders hou ik ENORM veel van en ik heb ze elke klap vergeven. Alleen mijn broers niet.
Maakt niet uit.
Om de details die ik hierboven heb genoemd. Ze konden het niet aan. Ik snap elke pak slaag van mama en papa... Wanhoop, hun eigen shitdag op mij uiten etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:41 schreef msnk het volgende:
Je bevestigd mijn eerste punt, dat de één het veel makkelijker kan verdragen dan een ander. Maar fijn is het natuurlijk niet. (duh)
Waarom kreeg je dan eigenlijk klappen als je zoveel vrijheden had?
Saillant detail; mijn oom verwent zijn jongste dochter heel erg, terwijl de andere twee echt veel te verduren kregen/krijgen.
ik moet er niet aan denken dat ik als Turks meisje was geboren, isiniz cok zor.. het heeft met name te maken dat conservatieve mensen vasthouden aan bepaalde culturele principes..quote:
evet ya.. su basortulu kiz dan bahset.. je weet wel die ene die bij haar vriendin thuis met haar vriend afsprak..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:44 schreef Yel het volgende:
Genoeg over mij en mijn pak slaag ama yaaaaaa......
Dat laatste is wel funest.. Dat heb ik gehad, de heren en de dame onder mij waren de schatte, de liefsten. En ik hing er bij. Je oom doet fout.. Bak buna cok uzuldum.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:41 schreef msnk het volgende:
Je bevestigd mijn eerste punt, dat de één het veel makkelijker kan verdragen dan een ander. Maar fijn is het natuurlijk niet. (duh)
Waarom kreeg je dan eigenlijk klappen als je zoveel vrijheden had?
Saillant detail; mijn oom verwent zijn jongste dochter heel erg, terwijl de andere twee echt veel te verduren kregen/krijgen.
Da's n teringho*r..... Zij liep weg van huis, omdat ze het niet meer aankon. Ik help haar. Vervolgens komt ze terug en zegt ze; dingetje heeft alles geregeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:46 schreef trifko het volgende:
[..]
evet ya.. su basortulu kiz dan bahset.. je weet wel die ene die bij haar vriendin thuis met haar vriend afsprak..
tamamquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:47 schreef Yel het volgende:
[..]
Da's n teringho*r..... Zij liep weg van huis, omdat ze het niet meer aankon. Ik help haar. Vervolgens komt ze terug en zegt ze; dingetje heeft alles geregeld.
Ja, die deed wat dingetjes met die jongen. Je snapt t wel, wat gekus, geknuf en zo.
Hey alterego ya de sussun.
Ik hoop het.. Hele hanimina hic vurma. Als de mijne dat ooit zou doen, zou de balans weg zijn.. En als die weg is, is je hele relatie weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:47 schreef trifko het volgende:
Ik zou nog liever van een dak springen dan dat ik mijn vrouw of dochters zou slaan.
Mja. Tijdens de laatste zomervakantie in het dorp was ie weer eens bezig met blèren, dus ik zei wat terug. Zegt 'ie meteen: "LAN BANA KARSI MI GELIYON LAN!! OTUR LAN!!" Ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:46 schreef Yel het volgende:
[..]
Dat laatste is wel funest.. Dat heb ik gehad, de heren en de dame onder mij waren de schatte, de liefsten. En ik hing er bij. Je oom doet fout.. Bak buna cok uzuldum.
Waarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:38 schreef Yel het volgende:
[..]
Dude.. Ik kom ook niet uit (wat ik ook heb gezegd)
Leuk, heb ik later wat te lezenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:52 schreef trifko het volgende:
neyse ik ga even in die andere topics shitten, gorusuruz..
iyi geceler, tatli ruyalar.. kendinize iyi bakin..
nee, bij jou was ik eerlijk...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Mja. Tijdens de laatste zomervakantie in het dorp was ie weer eens bezig met blèren, dus ik zei wat terug. Zegt 'ie meteen: "LAN BANA KARSI MI GELIYON LAN!! OTUR LAN!!" Ik moest lachen
[..]
Waar??
je neemt je woorden terug, moet wel waar zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |